آ
-
آجیل چی، بیتا
رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
-
آریادوست، هانیه
بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
-
آزادی، آرزو
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
آیتی، محسن
تبیین مبانی روانشناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 265-282]
ا
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
پیامدهای روانشناختی و آموزشی بیماری کرونا در دانشآموزان و راهکارهای مقابله با آنها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 157-193]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجیگری وجدان تحصیلی و کمکطلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
-
احمدراد، فرید
ابعاد روانشناختی بحران کرونا و شیوههای آموزشی کاهش آن [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 27-54]
-
احمدی، صدیقه
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]
-
اسحقی، الهام
بررسی رابطه مصرف بازیهای رایانهای و قلدری آموزشگاهی در بین دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 287-313]
-
اسدی، رقیه
پیشبینی سلامت عمومی بر اساس متغیرهای فردی، خودکارآمدی و اضطراب در شاغلین (دانشجو و غیردانشجو) کادر درمانی بیماران COVID-19 [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 239-268]
-
اسکندری، حسین
شناسایی ویژگیهای روانشناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
-
اسکندری، حسین
بررسی رابطه مصرف بازیهای رایانهای و قلدری آموزشگاهی در بین دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 287-313]
-
اسکندری، ندا
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
اسمعیلی گوجار، صلاح
تأثیر شبیهسازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارتهای حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
-
اصغر نژاد فرید، علی اصغر
ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجیگری وجدان تحصیلی و کمکطلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
-
افروز، غلامعلی
مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
-
افضلی، افشین
تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]
-
اکبری، مریم
تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
-
الماسی، حجت الله
طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 1-30]
-
امینایی، هنگامه
ابعاد روانشناختی بیماری کووید 19 و آسیبهای روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
-
امینی، مرضیه
ارائه مدل معادلات ساختاری جهتگیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجیگری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 131-156]
-
ایرانمش، صالحه
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
ایرجی راد، ارسلان
بررسی آثار روانشناختی ویروس کووید 19 در کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در زمان اضطرار (قرنطینه) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 229-237]
-
ایزدی، مهشید
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
ب
-
براتی، زهرا
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
-
برجعلی، احمد
شناسایی ویژگیهای روانشناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
-
برزگر، مجید
اثربخشی آموزش بسته مداخلهای سبک زندگی بر زورگویی و تکانشگری دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر شیراز [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 47-70]
-
برهمند، رها
ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]
-
بلالی، مرضیه
پیش بینی موفقیت تحصیلی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی براساس کارکردهای خانواده و ذهنآگاهی، پذیرش و عمل مادران [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 97-115]
-
بهاری، زهرا
تدوین بستۀ آموزشی ارتقای کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن در افزایش خودتنظیمی با تاکید بر نقش واسطهای بازداری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 315-337]
پ
-
پورروستایی اردکانی، سعید
تأثیر شبیهسازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارتهای حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
-
پورشهریار، حسین
تجربه زیسته دانشآموزان از پدیده بیانگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
-
پوشنه، کامبیز
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
ت
-
تاجوران، مرضیه
تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
-
تجلی، پریسا
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
-
تورانی، حیدر
پسابرنامه در پساکرونا، ضرورت تعلیم و تربیت امروز (مبتنی بر مدل رادار استراتژیک) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 105-117]
ج
-
جلیل نصرآباد سفلی، کرامت الله
نقش واسطهگری خودکارآمدی در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و سبکهای اسنادی با پیشرفتتحصیلی دانشآموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 97-118]
چ
-
چوبداری، عسگر
پیامدهای روانشناختی کرونا ویروس جدید (کووید 19) در کودکان: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 55-68]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
رابطه منزلت اجتماعی معلم با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموز نقش واسطه ای ساختار هدفی کلاس [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 21-42]
-
حاجیتبار فیروزجایی، محسن
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
-
حبیبی، حسن
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]
-
حجازی، الهه
مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
-
حجازی، مسعود
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 131-156]
-
حسنوند، فضل الله
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبکهای مقابلهای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
-
حسنوند، فضل اله
تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری عشق به یادگیری، عزّتنفس و مهارتهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
-
حسینی، محبوبه
آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واجشناختی کودکان پیشدبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]
-
حسینیان، سیمین
ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجیگری وجدان تحصیلی و کمکطلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
-
حسینی لرگانی، سیده مریم
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
-
حصارخانی، مهری
تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]
-
حیات بخش، سحر
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 131-156]
-
حیدرنژاد، علیرضا
تحلیل رابطه سرمایههای روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خردهفرهنگ گروههای خارجی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 235-256]
خ
-
خرمایی، فرهاد
تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]
-
خسروی، علی اکبر
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
-
خسروی، محبوبه
شناسایی مؤلفههای بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
-
خلیلی، فروغ
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 257-280]
د
-
دانش پایه، مسلم
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبکهای مقابلهای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
-
دانشمند، بدرالسادات
آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واجشناختی کودکان پیشدبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]
-
درتاج، فریبا
تأثیر شبیهسازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارتهای حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
-
درتاج، فریبرز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبکهای مقابلهای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
-
دلاور، علی
بررسی وضعیت شادکامی و رضایت از زندگی دانشجویان در زمان بحران بیماری کرونا ویروس جدید (کووید-19) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 1-25]
-
دلاور، علی
طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 1-30]
-
دهقان منظم، علی اصغر
رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
-
دوکانه ای فرد، قریده
پیش بینی موفقیت تحصیلی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی براساس کارکردهای خانواده و ذهنآگاهی، پذیرش و عمل مادران [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 97-115]
ذ
-
ذوقی، لیلا
رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
ر
-
رجبیان ده زیره، مریم
تأثیر شبیهسازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارتهای حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
-
رحمانی دریا سری، مدینه
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]
-
رحمانی دریاسری، مدینه
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیتپذیری در دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
-
رستگار، احمد
تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
-
رشیدی پور، فاطمه
تجربه زیسته دانشآموزان از پدیده بیانگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
-
رضائی، سعید
اثربخشی برنامه توانبخشی هیجانی با رویکرد شناخت اجتماعی، بر کارکردهای عاطفی هیجانی دانش آموزان اتیستیک [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 57-74]
-
رضازاده، ریحانه
ابعاد روانشناختی بیماری کووید 19 و آسیبهای روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
-
رضایی، علی محمد
ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 179-214]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 1-30]
-
زمانی مقدم، افسانه
ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکههای یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاههای آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
-
زندی، فرزاد
تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
-
زهراکار، کیانوش
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]
س
-
ساویز، مرضیه
مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
-
سپهریان آذر، فیروزه
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیتپذیری در دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
-
سپهریان آذر، فیروزه
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]
-
سلطانی فر، مهدی
مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
-
سلیمانی، مهران
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر افزایش انعطافپذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 305-326]
-
سهرابی، فرامرز
شناسایی ویژگیهای روانشناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
ش
-
شاکرمی، امین
تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری عشق به یادگیری، عزّتنفس و مهارتهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
-
شریف زاده، سیدعلی
شناسایی ویژگیهای روانشناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
-
شریفی، مسعود
ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
-
شکری، امید
تجربه زیسته دانشآموزان از پدیده بیانگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
-
شکوهی امیرآبادی، لیلا
بررسی وضعیت شادکامی و رضایت از زندگی دانشجویان در زمان بحران بیماری کرونا ویروس جدید (کووید-19) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 1-25]
-
شمشیری، شمسی
رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
-
شیخ احمدی، جمال
تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
-
شیخی، سعید
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
شیرانی بیدآبادی، ناهید
بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
-
شیوندی، کامران
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 257-280]
ص
-
صادقی، علیرضا
بررسی میزان تاثیر آموزش مولفه های چند فرهنگی در ارتقای سواد چندفرهنگی دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 259-285]
-
صالح صدق پور، بهرام
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
-
صالحی، کیوان
مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
-
صالحی، وحید
اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
-
صرامی، غلامرضا
نقش واسطهگری خودکارآمدی در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و سبکهای اسنادی با پیشرفتتحصیلی دانشآموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 97-118]
-
صفانیا، امیر محمد
بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
-
صفانیا، پرستو
بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
-
صفانیا، علی محمد
ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]
-
صیف، محمد حسن
تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
ط
-
طالبی، مریم
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
-
عاشوری، فریبا
بررسی میزان تاثیر آموزش مولفه های چند فرهنگی در ارتقای سواد چندفرهنگی دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 259-285]
-
عامری، محمدعلی
تحلیل رابطه سرمایههای روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خردهفرهنگ گروههای خارجی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 235-256]
-
عبداللهی، محمد حسین
تدوین بستۀ آموزشی ارتقای کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن در افزایش خودتنظیمی با تاکید بر نقش واسطهای بازداری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 315-337]
-
عبدالملکی، صابر
شناسایی مؤلفههای بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
-
عبدالهی مقدم، مریم
تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری عشق به یادگیری، عزّتنفس و مهارتهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
-
عبدلی، نسرین
پیشبینی سلامت عمومی بر اساس متغیرهای فردی، خودکارآمدی و اضطراب در شاغلین (دانشجو و غیردانشجو) کادر درمانی بیماران COVID-19 [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 239-268]
-
عربان، شجاع
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
عرب زاده، مهدی
ارائه مدل معادلات ساختاری جهتگیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجیگری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]
-
عروتی موفق، اکبر
تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]
-
عسگری، محمد
ابعاد روانشناختی بیماری کووید 19 و آسیبهای روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
-
عظیمی، کامیار
ارائه مدل معادلات ساختاری جهتگیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجیگری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]
-
علی پور، نسرین
اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
-
علی محمدی معدنویی، زهرا
تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
تجربه زیسته دانشآموزان از پدیده بیانگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
-
فتح آبادی، جلیل
ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
-
فرخی، نورعلی
شناسایی ویژگیهای روانشناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
-
فرزاد، ولی اله
پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
-
فطین، شهاب
ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجیگری وجدان تحصیلی و کمکطلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
-
فولادچنگ، محبوبه
تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]
-
فولادی، فاطمه
پیامدهای روانشناختی کرونا ویروس جدید (کووید 19) در کودکان: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 55-68]
ق
-
قادری، مصطفی
شناسایی مؤلفههای بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
-
قاسم تبار، سید نبی الله
آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واجشناختی کودکان پیشدبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]
-
قدم پور، عزت اله
تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوانسازی با میانجیگری عشق به یادگیری، عزّتنفس و مهارتهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
-
قدمی، ابوالفضل
ابعاد روانشناختی بیماری کووید 19 و آسیبهای روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
-
قشمی، سید محمد امین
تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]
ک
-
کاظمی منیر، نیلوفر
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر افزایش انعطافپذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 305-326]
-
کدیور، پروین
نقش واسطهگری خودکارآمدی در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و سبکهای اسنادی با پیشرفتتحصیلی دانشآموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 97-118]
-
کشت ورز کندازی، احسان
اثربخشی آموزش بسته مداخلهای سبک زندگی بر زورگویی و تکانشگری دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر شیراز [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 47-70]
-
کمری سنقرآبادی، سامان
تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]
-
کیامنش، علیرضا
تدوین بستۀ آموزشی ارتقای کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن در افزایش خودتنظیمی با تاکید بر نقش واسطهای بازداری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 315-337]
گ
-
گرانمایهپور، علی
مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
م
-
محمدویردی، امیدعلی
ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
-
محمدویردی، امین محمد
ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
-
محمودی بورنگ، محمد
تبیین مبانی روانشناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 265-282]
-
مرادبیگی، مریم
رابطه منزلت اجتماعی معلم با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموز نقش واسطه ای ساختار هدفی کلاس [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 21-42]
-
مرادی مخلص، حسین
اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
-
مصدق، لیلا
ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکههای یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاههای آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
-
ملکی، حسن
شناسایی مؤلفههای بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
-
منظری توکلی، وحید
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و راهبردهای انگیزشی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 95-115]
-
موسوی، سیدعلی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبکهای مقابلهای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
-
میرزایی فر، داود
اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
-
میرزایی متین، خاتون
اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
-
میرشاه جعفری، ابراهیم
بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
-
میرعرب رضی، رضا
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
ن
-
نادعلی نژاد، حیران
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
نجاتی، وحید
ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
-
نصیری فرقانی، بابک
ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکههای یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاههای آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
-
نقش، زهرا
رابطه منزلت اجتماعی معلم با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموز نقش واسطه ای ساختار هدفی کلاس [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 21-42]
-
نوروزی، داریوش
اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
-
نوریان، محمد
اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
-
نیکخو، فاطمه
پیامدهای روانشناختی کرونا ویروس جدید (کووید 19) در کودکان: مطالعه مروری نظاممند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 55-68]
-
نیلی احمد آبادی، محمد رضا
طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 1-30]
و
-
وحیدی، زهرا
طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
ه
-
هاشمی، شهناز
مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
-
هندی ورکانه، علی
تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]
ی
-
یار احمدی، یحیی
تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
-
یارمحمدی واصل، مسیب
رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
-
یارمحمدی واصل، مسیب
تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]
-
یاوری نیا، سونیا
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیتپذیری در دانشآموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
-
یاوری نیا، سونیا
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
-
یوسف وند، مهدی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
-
یوسفی، نیاز
آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واجشناختی کودکان پیشدبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]
-
یوسفی راد، الهام
رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]