آ
-
آذرکردار، فاطمه
نقش واسطهای تابآوری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]
ا
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجی-گری بهزیستی روانشناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]
-
اژه ای، جواد
کیفیت رابطه معلم-دانشآموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردمنگارانه [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 129-156]
-
اصفا، آرزو
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجی-گری بهزیستی روانشناختی در دانشجویان کارشناسی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 23-42]
-
اکبری بلوطبنگان، افضل
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
-
امامقلی وند، فاطمه
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
-
امیدیان، مرتضی
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]
-
امیریان، سیده خدیجه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
ب
-
بختیارپور، سعید
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
بدری گرگری، رحیم
فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 55-83]
-
بلیاد، محمدرضا
تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]
-
بیات، فرشته
شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]
پ
-
پاشا، رضا
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
پاشایی فخری، آی سان
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
-
پژوهی، طاهره
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
-
پوراحسان، سمیه
نقش واسطهای تابآوری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]
-
پورکریمی، جواد
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
ت
-
توحیدی، افسانه
نقش واسطهای تابآوری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 183-201]
ج
-
جامه بزرگ، زهرا
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
-
جعفری، فاطمه
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
جمشیدی، محمد
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
-
جهانگرد، حمیده
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
جوکار، بهرام
کیفیت رابطه معلم-دانشآموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردمنگارانه [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 129-156]
چ
-
چراغی خواه، زهرا
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
ح
-
حاتمی کیا، سمیه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]
-
حبیبی، حمدالله
تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 131-155]
-
حجازی، الهه
کیفیت رابطه معلم-دانشآموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردمنگارانه [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 129-156]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
حسینعلی زاده، محمد
بررسی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب- روانشناختی کودک محور بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان تاخیر رشدی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 43-64]
-
حسینی، محیا
تدوین مدل مشارکت تحصیلی بر اساس خودارزشیابی مرکزی و سرمایههای تحولی با نقش میانجی کمکطلبی تحصیلی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 7-30]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
-
خورسندی طاسکوه، علی
شناسایی مؤلفههای مؤثر برارتقاء ظرفیت کارتیمی درمدارس ابتدایی بر اساس سند تحول آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 55-75]
د
-
درتاج، فریبرز
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
درتاج، فریبرز
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
دلاور، علی
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
-
دهقان مروستی، ساناز
نقش کمالگرایی سازگارانه و ناسازگارانه مادران در احساس مسئولیت دانشآموزان: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 175-198]
ر
-
رازنهان، فیروز
شناسایی مؤلفههای مؤثر برارتقاء ظرفیت کارتیمی درمدارس ابتدایی بر اساس سند تحول آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 55-75]
-
راستگومقدم، میترا
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
رباط میلی، سمیه
اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]
-
ربیعی، پروین
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
-
رضایی، زینب
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
رضایی، علی محمد
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
-
رضایی، علی محمد
شکوفایی کلاس درس: بررسی برازش مدل سیستمی شکوفایی کلاس درس (FCSM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 111-145]
ز
-
زارعی زوارکی، اسمعیل
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
س
-
سالاری فر، محمد حسین
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
سجادی، ماندانا
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
-
سجادیان، ایلناز
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
-
سرکشیکیان، سید مهدی
سنتز پژوهی و مدل سازی کیفی همبسته های هوش معنوی مبتنی بر شواهد تجربی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 207-228]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
سعیدی، فرهاد
تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 107-129]
-
سلیمی، حسین
انتقال بین نسلی تجربه جمعی جنگ و ظرفیت همدلی و نگرش جنگطلبانه در نسل بعد [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 59-81]
ش
-
شاهقلیان، مهناز
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
-
شریفی، مسعود
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
شکری، امید
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
شکوهی امیرآبادی، لیلا
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
-
شوقی، بهزاد
اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]
-
شیراوند، بهناز
تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا با نقش واسطهای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]
ص
-
صالحی، کیوان
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
ط
-
طالبزاده شوشتری، مرضیه
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
طالع پسند، سیاوش
اثربخشی برنامه آموزش کنترل قلدری به روش شناختی- رفتاری بر مشکلات بینفردی نوجوانان پسر قلدر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 147-168]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب- روانشناختی کودک محور بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان تاخیر رشدی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 43-64]
-
عباسعلی نژاد، صدیقه
شناسایی مؤلفههای مؤثر برارتقاء ظرفیت کارتیمی درمدارس ابتدایی بر اساس سند تحول آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 55-75]
-
عباسی سروک، لطف اله
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
-
عبدی، علی
تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا با نقش واسطهای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانشآموزان دوره متوسطه اول [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 217-242]
-
عربزاده، مهدی
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
عسگری، محمد
تحلیل روند یادگیری دانشآموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمهحضوری، حضوری) [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 33-53]
-
عشایری، شراره
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 189-206]
-
علی آبادی، خدیجه
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
فرامرزی، سالار
بررسی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب- روانشناختی کودک محور بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان تاخیر رشدی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 43-64]
-
فیاض، ایراندخت
شناسایی مؤلفههای مؤثر برارتقاء ظرفیت کارتیمی درمدارس ابتدایی بر اساس سند تحول آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 55-75]
ق
-
قائمی، فاطمه
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
قاسم، مرضیه
تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 77-109]
-
قربان جهرمی، رضا
نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 31-58]
-
قربان جهرمی، رضا
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
قنبری، سعید
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم آنلاین در دانشجویان [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 85-108]
-
کاظمیان مقدم، کبری
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]
-
کدیور، پروین
اثربخشی متنهای توضیحی، تکذیبی و تکمیلی بر تغییر مفهومی و هیجانهای معرفتی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 7-31]
-
کشتگر، عارف
مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 149-169]
-
کمالی مهاجر، رضا
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
کوشکی، شیرین
طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 29-54]
-
کیوان، کیومرث
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]
گ
-
گنجویی، فریده
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
ل
-
لاری، نرجس
کیفیت رابطه معلم-دانشآموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردمنگارانه [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 129-156]
م
-
متحدین، مهرنوش
مدل علی استفاده آسیب زا از اینترنت: نقش دلبستگی ناایمن با میانجیگری راهبردهای تنظیم هیجان و پریشانی روانشناختی [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 7-27]
-
مرادی، ابوالفضل
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
-
مرادی، رحیم
اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 65-82]
-
مطهری فر، فرشته
تدوین مدل مشارکت تحصیلی بر اساس خودارزشیابی مرکزی و سرمایههای تحولی با نقش میانجی کمکطلبی تحصیلی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 7-30]
-
مظاهری تهرانی، فاطمه
ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 83-113]
-
مقدم زاده، علی
نشانگان مدرسه شاد: مطالعه ای پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 115-147]
-
مملکت دوست، فرح
اثربخشیآموزش ادراکیحرکتی بر اختلالریاضی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبستانی دارای اختلالیادگیری شهر تهران [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 171-188]
-
منوچهری، جاسم
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
ن
-
نادی، محمد علی
اثر بخشی بسته های آموزشی کاهش قلدری سایبری ویژه دانش آموزان و والدین بر عزت نفس و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 157-174]
-
نجاریان، زکیه
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
-
نجاریان، زکیه
فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 55-83]
-
نصرالهی، بیتا
اثربخشی آموزش خرد بر سرمایه روانشناختی و سلامت معنوی دانشآموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر تهران [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 199-221]
-
نکوئی، نفیسه سادات
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
-
نیک آیین، زینت
طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 157-181]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 7-22]
و
-
واحدی، شهرام
رابطه ثباتقدم، سرسختی روانشناختی و تابآوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 169-192]
-
واحدی، شهرام
فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 55-83]
ه
-
هارون رشیدی، همایون
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سرمایه روانشناختی و سرزندگی تحصیلی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 109-127]
-
هاشمی، تورج
فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی [دوره 18، شماره 64، 1401، صفحه 55-83]
-
هاشمی، زهرا
تدوین بستهی آموزشی تقویت کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن بر بازداری پاسخ و تنظیم هیجان [دوره 18، شماره 66، 1401، صفحه 193-216]
-
هاشمی رزینی، هادی
پیشبینی پاسخ به شکست براساس قالبهایذهنی زبانی در میان زبانآموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهتگیری هدف و یادگیری خودتنظیمی [دوره 18، شماره 65، 1401، صفحه 83-105]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تدوین مدل مشارکت تحصیلی بر اساس خودارزشیابی مرکزی و سرمایههای تحولی با نقش میانجی کمکطلبی تحصیلی [دوره 18، شماره 63، 1401، صفحه 7-30]