آ

  • آزمون تفکّر انتقادی روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]

  • آماره برازش شخص مقایسه دقت آماره‌های برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک‌ پاسخ‌دهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]

  • آموزش اخلاق با رویکرد هیجان‌مدار بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجان‌مدار بر مسئولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]

  • آموزش اسناد تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 33-56]

  • آموزش مبتنی بر بازی مقایسه روش مبتنی بر بازی‌ با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]

  • آموزش مبتنی برمشارکت مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]

  • آموزش وارونه مقایسه روش مبتنی بر بازی‌ با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]

ا

  • اختلال بیش‌فعالی مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]

  • اختلال‌ یادگیری مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]

  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]

  • اختلال یادگیری خاص تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 79-106]

  • ادراک از محیط مدرسه رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]

  • استنباط روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]

  • اضطراب اجتماعی تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]

  • الگوهای پاسخ ناهمسان مقایسه دقت آماره‌های برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک‌ پاسخ‌دهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]

  • الگوی ترغیب شناسایی و مدل‌یابی مؤلفه‌های شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]

  • اندرسون و همکاران طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]

  • انگیزش تحصیلی مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]

  • اهمال‌کاری تصمیم‌گیری رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]

  • ایزی مایند اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

ب

  • بار شناختی برونزاد تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 57-78]

  • بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد-کودک مقایسه‌ی تأثیر آموزش بازی‌های حرکتی موزون و بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانش‌آموزان پایه‌ی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]

  • بازی های اجتماعی اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]

  • بازی‌های حرکتی موزون مقایسه‌ی تأثیر آموزش بازی‌های حرکتی موزون و بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانش‌آموزان پایه‌ی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]

  • باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]

  • بخل" ساخت و اعتبار یابی آزمون بخل بر اساس منابع اسلامی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 189-218]

  • بهزیستی تحصیلی پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]

  • بیان داستان های علمی مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]

پ

  • پاندمی طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

  • پردازش شناختی اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]

  • پرسشنامه ‌آگاهی از یادگیری مستقل هنجاریابی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]

  • پرسشنامه خطای شناختی هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]

  • پرسشنامه‌ی راهبردهای انگیزشی برای یادگیری هنجاریابی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]

  • پریشانی روانی تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]

  • پیش‌دبستانی ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]

ت

  • تاب‌آوری و هیجانات پیشرفت تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 33-56]

  • تحقیق و توسعه طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]

  • تحلیل محتوای تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]

  • تحلیل واسطه‌ای مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]

  • تصمیم‌گیری اخلاقی بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجان‌مدار بر مسئولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]

  • تعاملات والدین و دانش آموزان طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

  • تعبیر و تفسیر روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]

  • تفکرانتقادی اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]

  • تفکّر انتقادی روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]

  • تمایل به ترک خدمت رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]

  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]

  • تنظیم هیجانی رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]

  • توجه اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]

  • تیزهوشان مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]

ج

  • جامعه‌محوری مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعه‌محوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]

  • جدول مشخصات آزمون تلفیقی طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]

  • جو سازمانی تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]

ح

  • حافظه دیداری اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

  • حافظه‌کاری مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]

خ

  • خستگی هیجانی رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]

  • خشونت خانگی اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]

  • خودآگاهی هیجانی اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]

  • خودارزشمندی نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]

  • خودتنظیمی هیجانی مقایسه‌ی تأثیر آموزش بازی‌های حرکتی موزون و بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانش‌آموزان پایه‌ی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]

  • خودکارآمدی تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 57-78]

  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]

  • خودکارآمدی تحصیلی پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]

  • خوش‏بینی تحصیلی معلم مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]

د

  • داده‌بنیاد تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 79-106]

  • دانش‌آموزان دختر بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجان‌مدار بر مسئولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]

  • دانشجومعلمان مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعه‌محوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]

  • دانشجویان رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]

  • دانشگاه فرهنگیان مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعه‌محوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]

  • درس ریاضی مقایسه روش مبتنی بر بازی‌ با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]

  • درگیری تحصیلی رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]

  • درگیری تحصیلی نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]

ذ

  • ذهن‌آرایی ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]

  • ذهن‌آگاهی ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]

  • ذهن ‎آگاهی تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]

ر

  • رابطه والد- فرزند تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]

  • رفتار رابطة بین‌فردی معلم- دانش‏آموز مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]

  • رفتار کارآفرینانه شناسایی و مدل‌یابی مؤلفه‌های شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]

  • روابط اجتماعی طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

  • رویکرد شناختی شناسایی و مدل‌یابی مؤلفه‌های شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]

ز

  • زنان و مردان متاهل ایرانی.‏ هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]

س

  • ساختار سازمانی تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]

  • سبک پاسخ‌دهی تصدیق مقایسه دقت آماره‌های برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک‌ پاسخ‌دهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]

  • سرزندگی تحصیلی تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]

  • سرسختی ذهنی تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]

  • سرعت‌‌پردازش مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]

  • سلامت روان تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]

ش

  • شاخص های روان سنجی هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]

  • شادکامی پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]

  • شایستگی شناختگی" شناسایی مولفه های مدل تلفیقی فناور محورشایستگی شناختی و انگیزشی یکپارچه ی مربیان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 41-68]

  • شفقت به خود پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]

ظ

  • ظرفیت رهبری مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعه‌محوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]

ع

  • عزت نفس تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 33-56]

  • عوامل آموزش تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]

  • عوامل انگیزشی تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]

غ

  • غلبه طرفی مغز اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

ف

  • فراترکیب نظریه‌ساز ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]

  • فراشناخت هنجاریابی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]

  • فرسودگی تحصیلی تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 79-106]

  • فرهنگ سازمانی تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]

ک

  • کتاب‌های درسی ابتدایی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]

  • کژرفتاری رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]

  • کلیدواژه‌ها: اضطراب جدایی مقایسه‌ی تأثیر آموزش بازی‌های حرکتی موزون و بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه‌ی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانش‌آموزان پایه‌ی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]

  • کلیدواژه‌ها: اهداف پیشرفت رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]

  • کنترل تحصیلی و ثبات قدم تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]

م

  • مارزانو و کندال طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]

  • مدل راش مقایسه دقت آماره‌های برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک‌ پاسخ‌دهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]

  • مدل مدرج هنجاریابی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]

  • مسئولیت‌پذیری بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجان‌مدار بر مسئولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]

  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]

  • معماری نرم‌افزار طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]

  • مفهوم ضرب مقایسه روش مبتنی بر بازی‌ با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]

  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]

ن

  • ناتوانی یادگیری ریاضی اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]

  • نظریه داده بنیاد شناسایی و مدل‌یابی مؤلفه‌های شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]

ه

  • هزینه تکلیف تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 57-78]

  • هنجاریابی هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]

  • هیجانات معلم مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]

ی

  • یادگیری مبتنی بر مغز تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]

login