آ
-
آزمون تفکّر انتقادی
روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]
-
آماره برازش شخص
مقایسه دقت آمارههای برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک پاسخدهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]
-
آموزش اخلاق با رویکرد هیجانمدار
بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجانمدار بر مسئولیتپذیری و تصمیمگیری اخلاقی دانشآموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]
-
آموزش اسناد
تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 33-56]
-
آموزش مبتنی بر بازی
مقایسه روش مبتنی بر بازی با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]
-
آموزش مبتنی برمشارکت
مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]
-
آموزش وارونه
مقایسه روش مبتنی بر بازی با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]
ا
-
اختلال بیشفعالی
مقایسه استدلالادراکی در گروههای دانشآموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیشفعالی نقصتوجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]
-
اختلال یادگیری
مقایسه استدلالادراکی در گروههای دانشآموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیشفعالی نقصتوجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]
-
اختلال یادگیری خاص
تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 79-106]
-
ادراک از محیط مدرسه
رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]
-
استنباط
روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]
-
اضطراب اجتماعی
تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]
-
الگوهای پاسخ ناهمسان
مقایسه دقت آمارههای برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک پاسخدهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]
-
الگوی ترغیب
شناسایی و مدلیابی مؤلفههای شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]
-
اندرسون و همکاران
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]
-
اهمالکاری تصمیمگیری
رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری و اهمالکاری تصمیمگیری: نقش واسطهای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]
-
ایزی مایند
اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
ب
-
بار شناختی برونزاد
تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 57-78]
-
بازیدرمانی مبتنی بر رابطهی والد-کودک
مقایسهی تأثیر آموزش بازیهای حرکتی موزون و بازیدرمانی مبتنی بر رابطهی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانشآموزان پایهی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]
-
بازی های اجتماعی
اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]
-
بازیهای حرکتی موزون
مقایسهی تأثیر آموزش بازیهای حرکتی موزون و بازیدرمانی مبتنی بر رابطهی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانشآموزان پایهی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]
-
باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری
رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری و اهمالکاری تصمیمگیری: نقش واسطهای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]
-
بخل"
ساخت و اعتبار یابی آزمون بخل بر اساس منابع اسلامی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 189-218]
-
بهزیستی تحصیلی
پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]
-
بیان داستان های علمی
مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]
پ
-
پاندمی
طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
-
پردازش شناختی
اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]
-
پرسشنامه آگاهی از یادگیری مستقل
هنجاریابی و تعیین ویژگیهای روانسنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاههای شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]
-
پرسشنامه خطای شناختی
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]
-
پرسشنامهی راهبردهای انگیزشی برای یادگیری
هنجاریابی و تعیین ویژگیهای روانسنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاههای شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]
-
پریشانی روانی
تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]
-
پیشدبستانی
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]
ت
-
تابآوری و هیجانات پیشرفت
تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 33-56]
-
تحقیق و توسعه
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]
-
تحلیل محتوای
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]
-
تحلیل واسطهای
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]
-
تصمیمگیری اخلاقی
بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجانمدار بر مسئولیتپذیری و تصمیمگیری اخلاقی دانشآموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]
-
تعاملات والدین و دانش آموزان
طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
-
تعبیر و تفسیر
روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]
-
تفکرانتقادی
اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]
-
تفکّر انتقادی
روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 7-39]
-
تمایل به ترک خدمت
رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]
-
تنظیم هیجانی
رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]
-
توجه
اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 107-132]
-
تیزهوشان
مقایسه آموزش مبتنی بر مشارکت و آموزش مبتنی بر بیان داستان های علمی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان آماده برای آزمون تیزهوشان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 91-116]
ج
-
جامعهمحوری
مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعهمحوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]
-
جدول مشخصات آزمون تلفیقی
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]
-
جو سازمانی
تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]
ح
-
حافظه دیداری
اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
-
حافظهکاری
مقایسه استدلالادراکی در گروههای دانشآموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیشفعالی نقصتوجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]
خ
-
خستگی هیجانی
رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]
-
خشونت خانگی
اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]
-
خودآگاهی هیجانی
اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]
-
خودارزشمندی
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]
-
خودتنظیمی هیجانی
مقایسهی تأثیر آموزش بازیهای حرکتی موزون و بازیدرمانی مبتنی بر رابطهی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانشآموزان پایهی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]
-
خودکارآمدی
تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 57-78]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]
-
خودکارآمدی تحصیلی
پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]
-
خوشبینی تحصیلی معلم
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]
د
-
دادهبنیاد
تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 79-106]
-
دانشآموزان دختر
بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجانمدار بر مسئولیتپذیری و تصمیمگیری اخلاقی دانشآموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]
-
دانشجومعلمان
مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعهمحوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]
-
دانشجویان
رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری و اهمالکاری تصمیمگیری: نقش واسطهای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]
-
دانشگاه فرهنگیان
مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعهمحوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]
-
درس ریاضی
مقایسه روش مبتنی بر بازی با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]
-
درگیری تحصیلی
رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]
-
درگیری تحصیلی
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]
ذ
-
ذهنآرایی
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]
-
ذهنآگاهی
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]
-
ذهن آگاهی
تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]
ر
-
رابطه والد- فرزند
تدوین مدل رابطه والد- فرزند بر اساس پریشانی روانی و اضطراب اجتماعی با میانجی گری ذهن آگاهی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 125-148]
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری و اهمالکاری تصمیمگیری: نقش واسطهای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 225-248]
-
رفتار رابطة بینفردی معلم- دانشآموز
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]
-
رفتار کارآفرینانه
شناسایی و مدلیابی مؤلفههای شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]
-
روابط اجتماعی
طراحی الگوی تعاملات والدین با دانش آموزان در شرایط پاندمی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
-
رویکرد شناختی
شناسایی و مدلیابی مؤلفههای شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]
ز
-
زنان و مردان متاهل ایرانی.
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]
س
-
ساختار سازمانی
تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]
-
سبک پاسخدهی تصدیق
مقایسه دقت آمارههای برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک پاسخدهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]
-
سرزندگی تحصیلی
تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]
-
سرسختی ذهنی
تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]
-
سرعتپردازش
مقایسه استدلالادراکی در گروههای دانشآموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیشفعالی نقصتوجه [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 201-220]
-
سلامت روان
تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]
ش
-
شاخص های روان سنجی
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]
-
شادکامی
پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]
-
شایستگی شناختگی"
شناسایی مولفه های مدل تلفیقی فناور محورشایستگی شناختی و انگیزشی یکپارچه ی مربیان [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 41-68]
-
شفقت به خود
پیش بینی تمایزی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 161-188]
ظ
-
ظرفیت رهبری
مدل بهبود ظرفیت رهبری آموزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در عصر جامعهمحوری آموزش عالی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 167-200]
ع
-
عزت نفس
تاثیر آموزش اسناد بر تاب آوری ، هیجان های پیشرفت و عزت نفس دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان اراک [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 33-56]
-
عوامل آموزش
تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]
-
عوامل انگیزشی
تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]
غ
-
غلبه طرفی مغز
اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
ف
-
فراترکیب نظریهساز
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 39-74]
-
فراشناخت
هنجاریابی و تعیین ویژگیهای روانسنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاههای شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]
-
فرسودگی تحصیلی
تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 79-106]
-
فرهنگ سازمانی
تدوین الگوی سلامت روان کارکنان فراجا با رویکرد آموزشی [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 219-250]
ک
-
کتابهای درسی ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]
-
کژرفتاری
رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 175-200]
-
کلیدواژهها: اضطراب جدایی
مقایسهی تأثیر آموزش بازیهای حرکتی موزون و بازیدرمانی مبتنی بر رابطهی والد-کودک بر خودتنظیمی هیجانی و اضطراب جدایی دانشآموزان پایهی اول [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 133-160]
-
کلیدواژهها: اهداف پیشرفت
رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 75-106]
-
کنترل تحصیلی و ثبات قدم
تدوین مدل ساختاری سرزندگی تحصیلی براساس عوامل انگیزشی با تاکید بر نقش واسطه ای سرسختی ذهنی، ثبات قدم و کنترل [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 7-32]
م
-
مارزانو و کندال
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]
-
مدل راش
مقایسه دقت آمارههای برازش شخص مبتنی بر مدل راش در شناسایی سبک پاسخدهی تصدیق [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 69-90]
-
مدل مدرج
هنجاریابی و تعیین ویژگیهای روانسنجی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه یادگیری مستقل در دانشجویان دانشگاههای شهر تهران [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 7-31]
-
مسئولیتپذیری
بررسی اثربخشی آموزش اخلاق با رویکرد هیجانمدار بر مسئولیتپذیری و تصمیمگیری اخلاقی دانشآموزان [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 207-226]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]
-
معماری نرمافزار
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 7-38]
-
مفهوم ضرب
مقایسه روش مبتنی بر بازی با آموزش وارونه در یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 179-205]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش بازی های اجتماعی بر خودآگاهی هیجانی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 73-91]
ن
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
اثربخشی روش ایزی مایند بر غلبه جانبی مغز و حافظه دیداری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 143-166]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی و مدلیابی مؤلفههای شناختی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه (یک مطالعه کیفی) [دوره 20، شماره 74، 1403، صفحه 93-124]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 201-224]
ه
-
هزینه تکلیف
تأثیر بار شناختی برونزاد بر هزینه تکلیف و خودکارآمدی دانشجویان [دوره 20، شماره 72، 1403، صفحه 57-78]
-
هنجاریابی
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 249-270]
-
هیجانات معلم
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403، صفحه 107-142]
ی
-
یادگیری مبتنی بر مغز
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی از منظر توجه به اصول سه گانه یادگیری مبتنی برمغز : ارایه یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 73، 1403، صفحه 221-244]