آ

  • آرزوهای شغلی باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

  • آگاهی واج‌شناختی اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • آموزش اجتماعی – عاطفی همکارانه مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

  • آموزش از راه دور مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • آموزش ذهن آگاهی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]

  • آموزش ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

  • آموزش صلح اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]

  • آموزش علوم باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

  • آموزش معکوس مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

ا

  • اختلال یادگیری تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

  • اختلال یادگیری خواندن اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • اختلال در تنظیم هیجان رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • اختلال ریاضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • ادراک آموزش حضوری مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • استقلال مشاهدات ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]

  • اضطراب کرونا فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب‌آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • اضطراب مدرسه بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

  • الگوی یادگیری معکوس تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • امیدواری اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • امنیت روانشناختی اثربخشی خود افشایی اساتید بر کم‌رویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]

  • انگیزش درونی و بیرونی آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • انگیزه تحصیلی اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]

  • اهداف پیشرفت بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]

  • اهداف پیشرفت 2×3 آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

ب

  • بار شناختی برونزاد تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

  • بار شناختی مطلوب تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

  • بهزیستی روان‌شناختی تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

پ

  • پژوهش آمیخته تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • پیشرفت تحصیلی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • پیشرفت تحصیلی فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]

ت

  • تاب‌آوری فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب‌آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • تاب‌آوری تحصیلی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • تحلیل عاملی ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

  • تحلیل کوواریانس ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • ترس از شفقت به خود تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • تکانش گری رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • توانایی‌های روان‌شناختی عملکرد ورزشی پیش‏بینی آسیب‌پذیری روان‌شناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‏ های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • توسعه پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

ج

  • جنسیت فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

ح

  • حسابان تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • حل‌مسئله اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

خ

  • خانه‌های الکانین اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • خردورزی تحصیلی تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • خوداطمینانی تحصیلی تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

  • خودافشایی اثربخشی خود افشایی اساتید بر کم‌رویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]

  • خودپنداره تحصیلی باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

  • خودتنظیمی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • خودشکوفایی مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

  • خودکارآمدی تحصیلی آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • خودکارآمدی تحصیلی باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

  • خودکارآمدی معلم مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • خودکنترلی تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • خودمدیریتی تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

د

  • داده‏کاوی آموزشی تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • داده‌های زوجی ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • دانش آموزان ابتدائی تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • دانش آموزان متوسطه مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

  • دانشجویان بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]

  • دانشجویان کارشناسی تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

  • درگیری تحصیلی تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • درگیری شناختی تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

  • دشواری در تنظیم هیجان بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

  • دشواری مطلوب تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

ذ

  • ذهن آگاهی تحصیلی تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

ر

  • راهبردهای سازش‏ یافته پیش‏بینی آسیب‌پذیری روان‌شناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‏ های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • راهبردهای سازش ‏نیافته پیش‏بینی آسیب‌پذیری روان‌شناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‏ های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • راهبردهای فراشناختی مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

  • رغبت به یادگیری تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • رفتار جامعه‌پسند ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

  • رفتارهای پرخطر رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • روابط بین فردی اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]

  • روایی سازه ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

  • روایی نتایج آماری ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • روش چند حسی عملکرد ریاضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

س

  • سازگاری شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

  • سیالی خواندن اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • سیستم‏ های مغزی / رفتاری رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • سواد علمی باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

ش

  • شادکامی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • شادکامی تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

  • شادکامی شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

  • شایستگی آموزشی بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

  • شناخت درمانی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]

ط

  • طبقه‏بندی ماتریس‏ ها نامنفی تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • طرد همسالان تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

ع

  • عزت‌نفس فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]

  • عملکرد حافظه‏ ی فعال بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]

  • عواطف بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]

  • عواطف معلم مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • عوامل تنش‌زای آموزشی بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • فراتحلیل فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب‌آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • فرا تحلیل فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]

ک

  • کارکرد‏های اجرایی نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

  • کاهش اهمیت تأخیری رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • کتب درسی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • کیفیت زندگی نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

  • کمرویی اثربخشی خود افشایی اساتید بر کم‌رویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]

  • کنجکاوی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • کووید 19 فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب‌آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • کووید-۱۹ مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

م

  • محتوای برنامه درسی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • مدیریت ایجاد و راه‏ اندازی پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

  • مدل ساختاری تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • مدل معادلات ساختاری اثربخشی خود افشایی اساتید بر کم‌رویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]

  • مدل وابستگی متقابل بازیگر- شریک (APIM) ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • مطالعه کیفی تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

  • مهدهای ورزشی پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

  • مؤلفه‏های ‏کنجکاوی تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

ن

  • نارساخوانی اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

  • نشخوار فکری اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]

  • نظریه ذهن نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

  • نگرش به سامانه یادگیری الکترونیکی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • نگرش به فناوری‌های دیجیتال مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • نوجوانان شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

و

  • واحد تحلیل ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

  • وظیفه‎شناسی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

ه

  • هیجان‌های تحصیلی فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • هیجان‌های تحصیلی فعال و غیرفعال کننده فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • هسته ارزشیابی خود تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • همدلی نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

  • همسانی درونی ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

  • هندسه تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • هوش هیجانی تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • یادگیری خودراهبر تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • یادگیری مغز محور مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • یاری‌گری ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

login