آ
-
آرزوهای شغلی
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
-
آگاهی واجشناختی
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
-
آموزش اجتماعی – عاطفی همکارانه
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
-
آموزش از راه دور
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
-
آموزش ذهن آگاهی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]
-
آموزش ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
-
آموزش صلح
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]
-
آموزش علوم
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
-
آموزش معکوس
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
ا
-
اختلال یادگیری
تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]
-
اختلال یادگیری خواندن
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
-
اختلال در تنظیم هیجان
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
-
اختلال ریاضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
-
ادراک آموزش حضوری
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
-
استقلال مشاهدات
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]
-
اضطراب کرونا
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تابآوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
-
اضطراب مدرسه
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
-
الگوی یادگیری معکوس
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
-
الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
-
امیدواری
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
-
امنیت روانشناختی
اثربخشی خود افشایی اساتید بر کمرویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]
-
انگیزش درونی و بیرونی
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
-
انگیزه تحصیلی
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]
-
اهداف پیشرفت
بررسی رابطهی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظهی فعال: نقش واسطهای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]
-
اهداف پیشرفت 2×3
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
ب
-
بار شناختی برونزاد
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
-
بار شناختی مطلوب
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
-
بهزیستی روانشناختی
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
پ
-
پژوهش آمیخته
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
-
پیشرفت تحصیلی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
-
پیشرفت تحصیلی
فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزتنفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]
ت
-
تابآوری
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تابآوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
-
تابآوری تحصیلی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
-
تحلیل عاملی
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]
-
تحلیل کوواریانس
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
-
ترس از شفقت به خود
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
-
تکانش گری
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
-
تواناییهای روانشناختی عملکرد ورزشی
پیشبینی آسیبپذیری روانشناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
-
توسعه
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
ج
-
جنسیت
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
ح
-
حسابان
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]
-
حلمسئله اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
خ
-
خانههای الکانین
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
-
خردورزی تحصیلی
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
-
خوداطمینانی تحصیلی
تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]
-
خودافشایی
اثربخشی خود افشایی اساتید بر کمرویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]
-
خودپنداره تحصیلی
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
-
خودتنظیمی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
-
خودشکوفایی
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
-
خودکارآمدی تحصیلی
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
-
خودکارآمدی تحصیلی
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
-
خودکارآمدی معلم
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
-
خودکنترلی
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
-
خودمدیریتی
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
د
-
دادهکاوی آموزشی
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]
-
دادههای زوجی
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
دانش آموزان ابتدائی
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
-
دانش آموزان متوسطه
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
-
دانشجویان
بررسی رابطهی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظهی فعال: نقش واسطهای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]
-
دانشجویان کارشناسی
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
-
درگیری تحصیلی
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
-
درگیری شناختی
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
-
دشواری در تنظیم هیجان
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
-
دشواری مطلوب
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
ذ
-
ذهن آگاهی تحصیلی
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
ر
-
راهبردهای سازش یافته
پیشبینی آسیبپذیری روانشناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
-
راهبردهای سازش نیافته
پیشبینی آسیبپذیری روانشناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
-
راهبردهای فراشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
-
رغبت به یادگیری
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
-
رفتار جامعهپسند
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]
-
رفتارهای پرخطر
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
-
روابط بین فردی
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]
-
روایی سازه
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]
-
روایی نتایج آماری
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
روش چند حسی عملکرد ریاضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
س
-
سازگاری
شادکامی براساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]
-
سیالی خواندن
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
-
سیستم های مغزی / رفتاری
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
-
سواد علمی
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
ش
-
شادکامی
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
-
شادکامی
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
-
شادکامی
شادکامی براساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]
-
شایستگی آموزشی
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
-
شناخت درمانی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]
ط
-
طبقهبندی ماتریس ها نامنفی
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]
-
طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
طرد همسالان
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
ع
-
عزتنفس
فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزتنفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]
-
عملکرد حافظه ی فعال
بررسی رابطهی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظهی فعال: نقش واسطهای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]
-
عواطف
بررسی رابطهی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظهی فعال: نقش واسطهای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]
-
عواطف معلم
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
-
عوامل تنشزای آموزشی
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
ک
-
کارکردهای اجرایی
نقش واسطهای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]
-
کاهش اهمیت تأخیری
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
-
کتب درسی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
-
کیفیت زندگی
نقش واسطهای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]
-
کمرویی
اثربخشی خود افشایی اساتید بر کمرویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]
-
کنجکاوی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
-
کودکان مبتلا به دیابت نوع 2
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
-
کووید 19
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تابآوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
-
کووید-۱۹
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
م
-
محتوای برنامه درسی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
-
مدیریت ایجاد و راه اندازی
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
-
مدل ساختاری
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
-
مدل معادلات ساختاری
اثربخشی خود افشایی اساتید بر کمرویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]
-
مدل وابستگی متقابل بازیگر- شریک (APIM)
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
مطالعه کیفی
تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]
-
مهدهای ورزشی
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
-
مؤلفههای کنجکاوی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
ن
-
نارساخوانی
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
-
نیازهای بنیادین روانشناختی
شادکامی براساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]
-
نشخوار فکری
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]
-
نظریه ذهن
نقش واسطهای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]
-
نگرش به سامانه یادگیری الکترونیکی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
-
نگرش به فناوریهای دیجیتال
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
-
نوجوانان
شادکامی براساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]
و
-
واحد تحلیل
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
-
وظیفهشناسی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
ه
-
هیجانهای تحصیلی
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
-
هیجانهای تحصیلی فعال و غیرفعال کننده
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
-
هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
-
هسته ارزشیابی خود
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
-
همدلی
نقش واسطهای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]
-
همسانی درونی
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]
-
هندسه
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]
-
هوش هیجانی
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
-
یادگیری خودراهبر
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
-
یادگیری مغز محور
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
-
یاریگری
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]