ا
-
ابوالقاسمی، ابراهیم
تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 51-70]
-
ارشم، سعید
تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 113-131]
-
اسدزاده، حسن
مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]
-
اسماعیل نیا، سعید
پیشبینی یادگیری زبان انگلیسی در دختران و پسران بر اساس هوش موفّق، خِرَد و خلاقیت [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 207-234]
-
اسمعیلی گوجار، صلاح
تأثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربره برخط بر مهارت های اجتماعی و توانایی های شناختی دانشآموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 211-230]
-
اشرف زاده، توحید
الگوی علی روابط بین باورهای معرفتشناختی و مهارتهای مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 51-72]
-
الله کرمی، آزاد
بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظاممند [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 183-224]
-
امامقلی وند، فاطمه
پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجیگری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 155-181]
-
امانی ساری بگلو، جواد
تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]
-
امرایی، بهزاد
پیشبینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]
-
امیدیان، مرتضی
رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشمانداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 141-159]
ب
-
بشاشی، زهرا
مقایسهی پردازش هیجانی، کمکطلبی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 137-157]
-
بشردوست، سیمین
اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]
-
بنی جمالی، شکوه السادات
پیشبینی یادگیری زبان انگلیسی در دختران و پسران بر اساس هوش موفّق، خِرَد و خلاقیت [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 207-234]
-
بهروزی، ناصر
آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]
-
بیان فر، دکتر فاطمه
پیشبینی رفتارهای خودناتوانساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 73-92]
پ
-
پادروند، حافظ
پیشبینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]
-
پسندیده، محمدمهدی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانشآموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]
-
پورروستائی اردکانی، سعید
تأثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربره برخط بر مهارت های اجتماعی و توانایی های شناختی دانشآموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 211-230]
ت
-
تقوایی نیا، علی
نقش عدالت اخلاقی و تواناییهای شناختی در پیشبینی تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 31-49]
-
تنها، زهرا
رابطه بین معرفتشناسی شخصی، نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 225-248]
ج
-
جعفری، علی
مقایسهی پردازش هیجانی، کمکطلبی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 137-157]
-
جلائی، مائده
تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 59-89]
-
جلیلی، راضیه
رابطه بین معرفتشناسی شخصی، نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 225-248]
-
جوکار، بهرام
تعامل معلم- دانشآموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهگری جهتگیری هدف [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 45-85]
چ
-
چراغ ملایی، لیلا
تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 59-89]
-
چوبداری، عسگر
بررسی رابطه بین کمالگرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 195-210]
-
چوبداری، عسگر
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]
-
چوپانی، موسی
ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 1-25]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشمانداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 141-159]
-
حجازی، الهه
تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانشآموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانشآموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 27-50]
-
حجازی، الهه
پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 15-43]
-
حسینچاری، مسعود
تعامل معلم- دانشآموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهگری جهتگیری هدف [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 45-85]
-
حیدری، جمشید
تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 51-70]
خ
-
خدابخش پیرکلانی، روشنک
تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 59-89]
-
خلج زاده، مهدیه
اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر ادراک شایستگی و انعطاف پذیری روانشناختی دختران بد سرپرست [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 1-32]
د
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تعللورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]
-
درخشان، معراج
نقش عدالت اخلاقی و تواناییهای شناختی در پیشبینی تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 31-49]
-
دلقندی، علیرضا
پیشبینی رفتارهای خودناتوانساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 73-92]
-
دهستانی، مهدی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانشآموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]
-
دوستی، وحید
شناسایی عوامل تکنولوژیکی موثر بر شاداب سازی مدارس در شهرستان سرپل ذهاب [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 183-201]
ذ
-
ذوقی، لیلا
بررسی رابطه بین کمالگرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 195-210]
ر
-
رادفر، شکوفه
اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]
-
رادمهر، فرناز
بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 203-216]
-
رضایی، علی محمد
پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]
-
رضایی، علی محمد
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 239-268]
-
رمضانی خمسی، زهرا
پایایی و ساختار عاملی مقیاس جهت گیری هدف معلم برای تدریس [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 159-177]
-
رومانی، سعید
شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 179-206]
ز
-
زارعی، رقیه
نقش عدالت اخلاقی و تواناییهای شناختی در پیشبینی تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 31-49]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 127-145]
س
-
ساکی، رضا
نمودشناسی تفسیری افقها، تنگناها و راهکارهای برنامه معلمپژوهنده به مثابه اقدامپژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]
-
سپهوند، اسفندیار
آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]
-
سجادی، سید مهدی
نمودشناسی تفسیری افقها، تنگناها و راهکارهای برنامه معلمپژوهنده به مثابه اقدامپژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]
-
سوری، حسین
پیشبینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]
ش
-
شریفی، حسن پاشا
پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجیگری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 155-181]
-
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]
-
شهنی ییلاق، منیجه
آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]
-
شیخ الاسلامی، علی
مقایسهی پردازش هیجانی، کمکطلبی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 137-157]
ص
-
صالح صدق پور، بهرام
بررسی رابطه برنامه درسی زبانآموزی با مؤلفههای هوش اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 109-139]
-
صالح نجفی، مهسا
تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانشآموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانشآموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 27-50]
-
صرامی، غلامرضا
پیشبینی یادگیری زبان انگلیسی در دختران و پسران بر اساس هوش موفّق، خِرَد و خلاقیت [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 207-234]
-
صفایی، مریم
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 239-268]
-
صفایی نایینی، کاوس
اثر بخشی مصاحبهی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]
ض
-
ضیغمیان، سیده فاطمه
فراتحلیل عوامل اثرگذار بر راهبرد خودتنظیمی در یادگیری [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 33-57]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]
-
طالع پسند، سیاوش
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 239-268]
-
طالع پسند، سیاوش
پیشبینی رفتارهای خودناتوانساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانشآموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 73-92]
-
طوفانی نژاد، احسان
بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظاممند [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 183-224]
ع
-
عادلیان راسی، حمیده
ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 1-25]
-
عاطفی، فائزه
ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 1-25]
-
عالی پور، کبری
شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 179-206]
-
عالی پور بیرگانی، سیروس
آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]
-
عباسی، فهیمه
تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانشآموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانشآموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 27-50]
-
عبیدی، لیلا
تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]
-
عربی، احمد
بررسی رابطه برنامه درسی زبانآموزی با مؤلفههای هوش اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 109-139]
-
عسگری، محمد
اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 175-194]
-
عسگری، محمد
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]
-
عصاره، علیرضا
بررسی رابطه برنامه درسی زبانآموزی با مؤلفههای هوش اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 109-139]
-
عظیمی، عاطفه
پیش بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 15-43]
-
علیزاده، حمید
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]
-
عیسی زادگان، علی
الگوی علی روابط بین باورهای معرفتشناختی و مهارتهای مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 51-72]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]
-
فرخی، صدیقه
شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 179-206]
-
فرخی، نور علی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تعللورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]
-
فیاض، ایراندخت
نمودشناسی تفسیری افقها، تنگناها و راهکارهای برنامه معلمپژوهنده به مثابه اقدامپژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]
ق
-
قدسی، احمد
پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]
-
قدم پور، عزت اله
پیشبینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]
-
قزلبیگلو، فتانه
تعامل معلم- دانشآموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهگری جهتگیری هدف [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 45-85]
-
قناعتیان جهرمی، فاطمه
تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 113-131]
ک
-
کاشانی خطیب، سندس
اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]
-
کاظمی، رضا
اثر بخشی مصاحبهی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]
-
کاکاوند، منیر
بررسی رابطه بین کمالگرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 195-210]
-
کاویانی، الهام
شناسایی عوامل تکنولوژیکی موثر بر شاداب سازی مدارس در شهرستان سرپل ذهاب [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 183-201]
-
کدیور، پروین
پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجیگری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 155-181]
-
کرمی، ابوالفضل
مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]
-
کرمی، جهانگیر
بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 203-216]
م
-
محبی، علی
بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهادینه شده درس ا ندیشه اسلامی دوره ی کارشناسی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 1-12]
-
محققی، حسین
تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]
-
محمدی فر، محمدعلی
پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]
-
مرادی، خدیجه
مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]
-
مرادی مخلص، حسین
تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 51-70]
-
مشعشعی، رزیتا
بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 127-145]
-
مصرآبادی، جواد
رابطه جهت گیری هدف و پیشرفت تحصیلی: یک پژوهش فراتحلیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 71-94]
-
معینی کیا، مهدی
فراتحلیل عوامل اثرگذار بر راهبرد خودتنظیمی در یادگیری [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 33-57]
-
مقامی، حمیدرضا
بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 127-145]
-
مهدوی، سیده عاطفه
اثربخشی آموزش مهارتهای خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانشآموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]
-
مهدیانی، زینت
پیشبینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]
-
مهرابی، زهرا
رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشمانداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 141-159]
-
موسی زاده، توکل
اثر بخشی مصاحبهی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]
-
میرهاشمی، مالک
اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
الگوی علی روابط بین باورهای معرفتشناختی و مهارتهای مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 51-72]
ن
-
نادری پور، حسین
تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]
-
نجفی، محمود
مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]
-
نریمانی، محمد
اثر بخشی مصاحبهی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]
-
نصرالهی، بیتا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تعللورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]
-
نقش، زهرا
پایایی و ساختار عاملی مقیاس جهت گیری هدف معلم برای تدریس [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 159-177]
-
نیک نفس، خدیجه
اثربخشی آموزش مهارتهای خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانشآموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]
و
-
واحدی، شهرام
تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]
ه
-
هاشمی، فرشته
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تعللورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]
-
هاشمی، نظام
اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر ادراک شایستگی و انعطاف پذیری روانشناختی دختران بد سرپرست [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 1-32]
-
همایونفرد، آنیتا
نمودشناسی تفسیری افقها، تنگناها و راهکارهای برنامه معلمپژوهنده به مثابه اقدامپژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]
-
هوشمندجا، منیژه
بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظاممند [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 183-224]
ی
-
یارمحمدی واصل، مسیب
تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]
-
یاعلی، رسول
تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 113-131]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]
-
یوسفی، سمیه
رابطه جهت گیری هدف و پیشرفت تحصیلی: یک پژوهش فراتحلیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 71-94]