آریاپوران، سعید
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
آقاجانی، سیف اله
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
آقایی میبدی، مریم
نقش واسطهای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]
ا
ابطحی، عطاالله
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
ابوالقاسمی، ابراهیم
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
احقر، قدسی
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
احمدی، ملیحه
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
احمدی ده قطب الدینی، محمد
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
امیرنژاد، سعید
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
ب
باقری، فریبرز
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
باقری، نسرین
شادکامی براساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]
پ
پورشهریار، حسین
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
ت
تقوایی، داوود
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
ج
جبرائیلی، هاشم
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
جلیلی شیشوان، علی
پیشبینی آسیبپذیری روانشناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
جهانی فر، مجتبی
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
درتاج، فریبرز
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
دلاور، علی
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
دهقانی، فاطمه
باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]
ر
رحیمی، ریحانه
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]
رشیدی، شیرین
ساخت و رواسازی پرسشنامه یاریگری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]
رشیدی پور، فاطمه
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
رضاپور میرصالح، یاسر
نقش واسطهای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]
رضوی، سید عباس
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
رضوی، سید محمد حسین
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
روشن قیاس، پروین
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
زاهد، سعیده
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
زیبایی ثانی، مرتضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
زمان پور، عنایت اله
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]
زمانی کوخالو، لیلا
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]
س
سپاه منصور، مژگان
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]
سعدی پور، اسماعیل
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
سلیمانی، شیلا
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
سلیمانپور، محبوبه
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
سلیمی بجستانی، حسین
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]
ش
شبانی شاد، نعیمه
تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجیگری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]
شرفی، محمد
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]
شکیبا، ابوالقاسم
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
صادقی، مسعود
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
صفدری، سعید
اثربخشی خود افشایی اساتید بر کمرویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]
ع
عباسی، محمد
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
عباسی، هدی
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
عبداله زاده رافی، مهدی
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
علی آبادی، خدیجه
تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
پیوند بازی، آموزشوپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]
علیزاده، لیلا
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
عینی، ساناز
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
غ
غضنفری، فیروزه
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
غفاری مجلج، محمد
اثربخشی خود افشایی اساتید بر کمرویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]
غلامی توران پشتی، مرضیه
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تابآوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
غلامرضایی نژاد اناری، مریم
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
فاضلی فارسانی، فاطمه
اثربخشی استفاده از خانههای الکانین بر بهبود آگاهی واجشناختی و سیالی خواندن دانشآموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]
فتح آبادی، جلیل
مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]
فرخی، نور علی
تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]
فرید، ابوالفضل
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
فرقانی، محمدمهدی
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
ق
قاسمی، سالار
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]
قاسم پور، فاطمه
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]
قائمی، فاطمه
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]
قدم پور، عزت اله
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
ک
کارشکی، حسین
تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]
کردنوقابی، رسول
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
گ
گلی زاده، زهرا
فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزتنفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]
م
محبوبیان، طاهره
بررسی رابطهی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظهی فعال: نقش واسطهای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]
محمدی پور، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
محمودی، الهام
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]
میرزایی، لیلا
فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزتنفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]
میرزایی، محبوبه
فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزتنفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]
مرعشی، سید منصور
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
مومنی، خدامراد
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
ن
نادری پور، حسین
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
نیازی، ژیلا
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]
نقیب الساداتی، نسترن سادات
فراتحلیل تفاوتهای جنسیتی در انواع هیجانهای تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]
نیکدل، فریبرز
بررسی رابطهی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظهی فعال: نقش واسطهای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]
و
وزیری، کاترین
شادکامی براساس نیازهای بنیادین روانشناختی با میانجیگری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]
ه
هاشمیان، کیانوش
مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهنآگاهی در بهبود مهارتهای حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]
ی
یارمحمدی واصل، شهریار
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
یعقوبی، ابوالقاسم
تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهنآگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]
یونسی، جلیل
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]