آ

  • آریاپوران، سعید اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • آقاجانی، سیف اله بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

  • آقایی میبدی، مریم نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

ا

  • ابطحی، عطاالله اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • ابوالقاسمی، ابراهیم اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

  • احقر، قدسی مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

  • احمدی، ملیحه مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

  • احمدی ده قطب الدینی، محمد آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • افروز، غلامعلی تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

  • امیرنژاد، سعید پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

ب

  • باقری، فریبرز تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

  • باقری، نسرین شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

پ

  • پورشهریار، حسین مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

ت

  • تقوایی، داوود مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

ج

  • جبرائیلی، هاشم رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • جلیلی شیشوان، علی پیش‏بینی آسیب‌پذیری روان‌شناختی عملکردی ورزشی بر اساس تنظیم شناختی هیجان و حمایت‏ های اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]

  • جهانی فر، مجتبی باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

چ

  • چنگایی، مهتاب تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • چوب‌فروش‌زاده، آزاده نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

ح

  • حسینی، سید عماد پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

  • حسین پور، اعظم شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

خ

  • خادمی نیا، فرشته تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

د

  • درتاج، فریبرز مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

  • دلاور، علی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • دهقانی، فاطمه باورهای شایستگی تحصیلی درس علوم: سنجش میزان تأثیرپذیری از پیشایندها و تأثیرگذاری بر پیامدهای آموزشی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 134-162]

ر

  • رحیمی، ریحانه ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

  • رشیدی، شیرین ساخت و رواسازی پرسشنامه یاری‌گری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 152-178]

  • رشیدی پور، فاطمه مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • رضاپور میرصالح، یاسر نقش واسطه‏ای نظریه ذهن در رابطه بین کارکردهای اجرایی با کیفیت زندگی و همدلی در کودکان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 200-220]

  • رضوی، سید عباس تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • رضوی، سید محمد حسین پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

  • روشن قیاس، پروین تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • زاهد، سعیده تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

  • زیبایی ثانی، مرتضی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • زمان پور، عنایت اله مدل‌سازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همه‌گیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 70-101]

  • زمانی کوخالو، لیلا اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]

س

  • سپاه منصور، مژگان اثربخشی آموزش صلح بر روابط بین فردی و انگیزه تحصیلی دانش‏آموزان دختر [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 192-215]

  • سعدی پور، اسماعیل تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

  • سلیمانی، شیلا تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • سلیمانپور، محبوبه پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

  • سلیمی بجستانی، حسین تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

ش

  • شبانی شاد، نعیمه تدوین مدل شادکامی بر اساس بهزیستی روانشناختی با میانجی‌گری هوش هیجانی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 6-33]

  • شریعتمدار، آسیه تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • شرفی، محمد آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • شریفی درآمدی، پرویز اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]

  • شکیبا، ابوالقاسم مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

ص

  • صادقی، لیلا تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

  • صادقی، مسعود تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • صفدری، سعید اثربخشی خود افشایی اساتید بر کم‌رویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]

ع

  • عباسی، محمد تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • عباسی، هدی مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • عبداله زاده رافی، مهدی اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • علی آبادی، خدیجه تأثیر اجرای الگوی یادگیری معکوس بر رغبت به یادگیری، خودکنترلی و خودمدیریتی دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 32-75]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم پیوند بازی، آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک: طراحی الگو ایجاد مهدهای ورزشی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 30-68]

  • علیزاده، لیلا رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

  • عینی، ساناز بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

غ

  • غضنفری، فیروزه تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • غفاری مجلج، محمد اثربخشی خود افشایی اساتید بر کم‌رویی در بین دانشجویان رشته زبان انگلیسی: نقش میانجی امنیت روانشناختی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 34-59]

  • غلامی توران پشتی، مرضیه فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب‌آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]

  • غلامرضایی نژاد اناری، مریم آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • غلامعلی لواسانی، مسعود تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

ف

  • فاضلی فارسانی، فاطمه اثربخشی استفاده از خانه‌های الکانین بر بهبود آگاهی واج‌شناختی و سیالی خواندن دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری خواندن: یک مطالعه مقدماتی در ایران [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 102-124]

  • فتح آبادی، جلیل مقایسه خودکارآمدی و هیجانات معلم در آموزش غیر حضوری و ادراک از حضوری در همه گیری کووید 19 [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 60-101]

  • فرامرزی، سالار تدوین بسته آموزشی خوداطمینانی تحصیلی دانش‏ آموزان با اختلال یادگیری خاص؛ رویکردی کیفی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 106-133]

  • فرح‌بخش، کیومرث تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • فرخی، نور علی تدوین الگوی مشروطی تحصیلی مبتنی بر تجارب زیسته دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 102-138]

  • فرید، ابوالفضل فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • فرقانی، محمدمهدی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

ق

  • قاسمی، سالار مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملیاتی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 6-25]

  • قاسم پور، فاطمه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت درمانی بر مقابله با نشخوار فکری و اضطراب امتحان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 164-198]

  • قائمی، فاطمه اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نوع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 182-205]

  • قدم پور، عزت اله تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

ک

  • کارشکی، حسین تأثیر بار شناختی برونزاد بر درگیری شناختی و بار شناختی مطلوب دانشجویان: اثر دشواری مطلوب [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 180-201]

  • کردنوقابی، رسول تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

گ

  • گلی زاده، زهرا فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]

م

  • محبوبیان، طاهره بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]

  • محمدی پور، محمد مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]

  • محمودی، الهام آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]

  • مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 216-240]

  • میرزایی، لیلا فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]

  • میرزایی، محبوبه فرا تحلیل بررسی رابطه بین عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 200-226]

  • مرعشی، سید منصور تحلیل محتوای کمی کتاب‌های درسی از منظر تحریک کنجکاوی دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]

  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • مومنی، خدامراد رابطه سیستم‏های مغزی / رفتاری، تکانش گری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه‏ای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]

ن

  • نادری پور، حسین تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • نیازی، ژیلا بررسی ارتباط عوامل تنش‌زای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجی‌گری دشواری در تنظیم هیجان در دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 164-190]

  • نقیب الساداتی، نسترن سادات فراتحلیل تفاوت‏های جنسیتی در انواع هیجان‏های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 140-162]

  • نیکدل، فریبرز بررسی رابطه‏ی اهداف پیشرفت با عملکرد حافظه‏ی فعال: نقش واسطه‏ای عواطف [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 222-248]

و

  • وزیری، کاترین شادکامی براساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی‌گری سازگاری [دوره 19، شماره 70، 1402، صفحه 126-151]

ه

  • هاشمیان، کیانوش مقایسه اثربخشی آموزش عاطفی- اجتماعی همکارانه و آموزش ذهن‌آگاهی در بهبود مهارت‌های حل مسئله اجتماعی [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 6-31]

ی

  • یارمحمدی واصل، شهریار تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • یعقوبی، ابوالقاسم تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن‏آگاهی تحصیلی با میانجی‏گری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان [دوره 19، شماره 69، 1402، صفحه 76-104]

  • یونسی، جلیل ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده‌های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده‌های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]

login