آ
-
آموزش
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
آموزش
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
-
آموزش اخلاق
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
-
آموزش زبان انگلیسی
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
-
آموزش شناختی
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
آموزش مبتنی بر وب
توانایی پیشبینی ترجیحات تعامل بر اساس سبکهای یادگیری دانشجویان دورههای آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
-
آموزش مجازی
توانایی پیشبینی ترجیحات تعامل بر اساس سبکهای یادگیری دانشجویان دورههای آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
ا
-
ابعاد خودکارآمدی
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
ادراکات محیط کلاسی
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
-
ارزشهای متافیزیکی
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
اضطراب رایانه
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
-
الگو
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
امید به اشتغال
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
-
انتخاب رشته
نقش والدین و همکلاسیهایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده میکنند بر انتخاب رشتهی تحصیلی دانشآموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
-
انگیزش پیشرفت
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
-
انگیزه پیشرفت
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
انگیزه پیشرفت
عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
-
اهداف پیشرفت
عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
-
اهداف پیشرفت اجتماعی
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
ب
-
بازدههای شناختی
تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]
-
بازدههای عاطفی
تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]
-
بهره هیجانی
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
پ
-
پرسشنامه هیجانهای پیشرفت (AEQ)
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
پرسش وپاسخ
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
پیشرفت تحصیلی
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
پنج عامل بزرگ شخصیت
تابآوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
-
پیوند با مدرسه
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
ت
-
تاب آوری
تابآوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
-
تاب آوری
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
تابآوری روانشناختی
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
تحلیل مبتنی بر شخص
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
-
تحمّل
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
-
ترجیحات تعامل
توانایی پیشبینی ترجیحات تعامل بر اساس سبکهای یادگیری دانشجویان دورههای آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
-
تعامل
توانایی پیشبینی ترجیحات تعامل بر اساس سبکهای یادگیری دانشجویان دورههای آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
-
تعللورزی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
-
تعهد هویت
نقش گشودگی به تجربه در پیشبینی سبکهای هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
-
تفکر انتقادی
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
-
تورنس
تاثیر داستانهای فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
ج
-
جهتگیریهای دینی
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
حالات ذهنی
تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]
-
حمایت اجتماعی
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
خ
-
خیرین مدرسهساز
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
خلاقیت
تاثیر داستانهای فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
-
خوداثرمندی
اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر شاخصهای شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
-
خودپنداره
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
-
خودکارآمدی رایانه
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
د
-
داستانهای فکری فیلیپکم
تاثیر داستانهای فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
-
دانشآموزان
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
-
دانشآموزان
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
-
دانشآموزان متوسطه
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
-
دانشجویان
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
-
دانشجویان
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
دانشجویان
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
دانشجویان علوم تربیتی و روان شناسی
تأثیر ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]
-
درک
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
درگیری تحصیلی
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
دینداری
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
ر
-
رایگلوث
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
رسانهها
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
رویدادهای آموزشی
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
-
روش پرسشگری
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
-
روش تدریس
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
رویکردهای یادگیری
شخصیت و رویکردهای یادگیری بهعنوان پیشبینهای عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 173-190]
ز
-
زبان انگلیسی
آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
-
زبان خارجه
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
-
زورگویی
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
-
زورگویی
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
س
-
ساختاراجتماعیآموزش
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
سازگاری
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
-
سبک یادگیری
توانایی پیشبینی ترجیحات تعامل بر اساس سبکهای یادگیری دانشجویان دورههای آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
-
سبکهای عاطفی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
-
سبکهای مقابله با استرس
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
سبکهای هویت
نقش گشودگی به تجربه در پیشبینی سبکهای هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
-
سبکهای هویت- سازگاری- تعهد- دانش آموزان
رابطهی سبکهای هویت با مؤلفههای سازگاری دانشآموزان: بررسی نقش واسطهای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
سرعت پردازش
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
سرمایه فرهنگی
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
ط
-
طراحی آموزشی
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
طراحی آموزشی
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
طراحی آموزشی
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
ع
-
علوم تجربی
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
عملکرد تحصیلی
شخصیت و رویکردهای یادگیری بهعنوان پیشبینهای عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 173-190]
-
عملکرد تحصیلی
عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
-
عوامل اجتماعی
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
عوامل روانشناختی
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
-
فرسودگی تحصیلی
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
-
فنّاوری اطلاعات و ارتباطات
نقش والدین و همکلاسیهایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده میکنند بر انتخاب رشتهی تحصیلی دانشآموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
-
فن پرسشگری
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
ق
-
قربانی
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
-
قضاوت اخلاقی
تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]
ک
-
کاربست
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
-
کیفیت زندگی دانشگاهی
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
-
کمک خواهی تحصیلی
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
گ
-
گانیه
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
گشودگی به تجربه
نقش گشودگی به تجربه در پیشبینی سبکهای هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
م
-
مباحثه گروهی
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
محتوای آموزشی
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
مدل وین اشتین و فانتینی
آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
-
مذهب
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
-
مراکز یادگیری دانشگاهی
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
مهارتهای خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسی
تأثیر تابلوهای الکترونیکی بر یادگیری و یادداری مهارتهای خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 29-58]
-
مواد و تجهیزات
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
ن
-
ناتوانیهای یادگیری
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
نیروی انسانی
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
نقشه مفهومی
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
نقشه مفهومی
اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر شاخصهای شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
-
نمایش علمی
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
نوجوان بزهکار
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
نوجوان عادی
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
نوعدوستی
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
و
-
واژگان کلیدی: تابلوی هوشمند
تأثیر تابلوهای الکترونیکی بر یادگیری و یادداری مهارتهای خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 29-58]
-
واژگان کلیدی: حیطههای یادگیری
اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر شاخصهای شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
-
واژگان کلیدی: خواندن و نوشتن – کودکان دو زبانه – آموزش کتاب کمکدرسی
اثربخشی کتاب کمکدرسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
-
والدین
نقش والدین و همکلاسیهایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده میکنند بر انتخاب رشتهی تحصیلی دانشآموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
-
ویژگیهای شخصیتی
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
-
ویژگیهای شخصیتی
شخصیت و رویکردهای یادگیری بهعنوان پیشبینهای عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 173-190]
-
ویژگیهای شخصیتی
تأثیر ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]
-
وضعیت اقتصادی- اجتماعی
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
ه
-
هیجانات موقعیتی
تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]
-
هیجانهای کلاسی
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
همکلاسیها
نقش والدین و همکلاسیهایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده میکنند بر انتخاب رشتهی تحصیلی دانشآموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
-
هوشبهر
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
-
هوش موفق
تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]
-
هوش هیجانی
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
-
هوش هیجانی
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
ی
-
یادداری
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
یادگیری
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
یادگیری
آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
-
یادگیری-یادداری
تأثیر تابلوهای الکترونیکی بر یادگیری و یادداری مهارتهای خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 29-58]
-
یادگیری فردی آرزوهای شغلی
تأثیر ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]