ا
-
ابوطالبی، فاطمه
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیشدانشگاهی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 147-168]
-
احسانی، سحر
بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]
-
اسدزاده، حسن
اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]
-
الواری، شادی
بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 75-93]
-
امجدی صومعه، بهناز
مقایسه ی میزان فعالیت مغزی در زمان ارائه ی تصاویر دو بعدی و سه بعدی در دانش آموزان با هوش فضایی بالا و پایین [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 131-153]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]
-
انسانی مهر، نرگس
بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]
-
انصاری راد، محمد
مبانی تفسیر تربیتی قرآن [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 185-202]
-
ایرجی راد، ارسلان
بررسی رابطه خودآگاهی و هیجانات ناشی از تدریس در معلمان (هنرآموزان) هنرستان ها [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 55-70]
ب
-
بابایی منقاری، محمد مهدی
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]
-
بشرپور، سجاد
نقش سیستمهای مغزی رفتاری و تیپهای صبحی- عصری در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 203-220]
-
بلوچی انارکی، محمد
اثربخشی مداخله بازیهای توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]
-
بهزادپور، سمانه
پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 139-151]
پ
-
پاشاشریفی، حسن
تبیین انگیزش تحصیلی دانشآموزان بر مبنای جهتگیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجیگری نیازهای اساسی روانشناختی (ارائه مدلی علّی) [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 141-162]
-
پروانه، آذر
اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 1-23]
-
پورحسین، رضا
بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]
-
پیرانی، ذبیح
مطالعه پدیدارشناسانه «موفقیت تحصیلی» از دیدگاه کنشگران: دانشآموزان، والدین و معلمان [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 89-112]
-
پیری، موسی
اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 19-36]
چ
-
چراغ ملایی، لیلا
تحلیل دورة تأمین مدرّس برنامة ملی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) و ارزیابی آن دوره در سال های 93- 95 [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 25-47]
-
چوب ساز، آیدا
مقایسه ی میزان فعالیت مغزی در زمان ارائه ی تصاویر دو بعدی و سه بعدی در دانش آموزان با هوش فضایی بالا و پایین [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 131-153]
ح
-
حاجی، مرضیه
بررسی رابطه خودآگاهی و هیجانات ناشی از تدریس در معلمان (هنرآموزان) هنرستان ها [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 55-70]
-
حجازی، مسعود
اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]
-
حسنی، کاظم
بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخصهای خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]
-
حکمتیان، ملیحه
دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 29-51]
-
حکیمی راد، الهام
رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطهای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]
خ
-
خاکسار، الهام
اثربخشی مداخله بازیهای توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]
-
خامسان، احمد
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیشدانشگاهی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 147-168]
-
خانبانی، مهدی
رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطهای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]
-
خرمی، فاطمه
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]
-
خوانین زاده، محمد حسین
مبانی تفسیر تربیتی قرآن [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 185-202]
د
-
داودی، حسین
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]
-
درتاج، فتانه
رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]
-
درتاج، فریبا
رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 73-86]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]
-
درودی، جواد
نقش سیستمهای مغزی رفتاری و تیپهای صبحی- عصری در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 203-220]
-
دلاور، علی
اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]
ر
-
راستگومقدم، میترا
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی و پیشرفت تحصیلی دختران پیشدانشگاهی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 147-168]
-
رجبیان ده زیره، مریم
رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]
-
رسولی، بهنام
اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]
-
رشیدی، علیرضا
اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 1-23]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریهی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]
-
زردی گیگلو، بهمن
خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF) [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 103-126]
-
زینی، مرضیه
اثربخشی مداخله بازیهای توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]
س
-
سالاری پور، مولود
بررسی نقش تعامل تجربههای محیط تحصیلی با میانجیگری باورهای معرفتشناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
پیش بینی مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه بر اساس خودکار آمدی و هوش معنوی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 127-145]
-
سعدی پور، اسماعیل
نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریهی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 49-73]
-
سهرابی، فرامرز
پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 139-151]
-
سیف، علی اکبر
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]
ش
-
شریعتمدار، آسیه
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 87-103]
-
شریفی، مسعود
بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]
-
شریفی درامدی، پرویز
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریهی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]
-
شکری، امید
رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطهای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 49-73]
ص
-
صادقی، افراسیاب
تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]
-
صادقی، مسعود
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 119-137]
-
صالح راد، ریحانه
اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]
-
صحرایی، سهراب
رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطهای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 53-84]
-
صفایی مقدم، مسعود
تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]
ض
-
ضرغامی، محمد حسین
مقایسه ی میزان فعالیت مغزی در زمان ارائه ی تصاویر دو بعدی و سه بعدی در دانش آموزان با هوش فضایی بالا و پایین [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 131-153]
ط
-
طاهری، زهرا
اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]
ع
-
عباسی، محمد
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]
-
عبدیپور، فاروق
بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخصهای خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]
-
عبدی پور، فوزیه
بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخصهای خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]
-
عسگری، زهرا
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعهای مبتنی بر نظریه زمینهای [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 173-202]
-
عطادخت، اکبر
خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF) [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 103-126]
-
عظیمی، داریوش
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 87-103]
-
علیپور، شیوا
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 85-117]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]
-
فتح اللهی، فیروزه
رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با احساس تنهایی و خیانت زناشویی در دانشجویان [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 119-140]
-
فرامرزی، صحرا
بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخصهای خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]
-
فرزادی، فاطمه
بررسی نقش تعامل تجربههای محیط تحصیلی با میانجیگری باورهای معرفتشناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]
-
فقیهی، علی رضا
مطالعه پدیدارشناسانه «موفقیت تحصیلی» از دیدگاه کنشگران: دانشآموزان، والدین و معلمان [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 89-112]
ق
-
قدم پور، عزت اله
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 119-137]
ک
-
کابینی مقدم، سلیمان
اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 171-193]
-
کارشکی، حسین
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعهای مبتنی بر نظریه زمینهای [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 173-202]
-
کامکار، پیمان
نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]
-
کولایی نژاد، جمال الدین
بررسی تحلیل محتوای کتاب فارسی بخوانیم پایه ششم ابتدایی براساس عوامل ذهنی و شاخصهای خلاقیت از نظر گیلفورد [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 57-82]
-
کیامنش، علیرضا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 25-54]
گ
-
گراوند، یاسر
بررسی نقش تعامل تجربههای محیط تحصیلی با میانجیگری باورهای معرفتشناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]
-
گل محمدیان، محسن
اثر بخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دختر [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 1-23]
ل
-
لاله، حدیثه
خصوصیات روان سنجی پرسشنامه پنج عامل شخصیت برای کودکان-فرم کوتاه (BFQ-C-SF) [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 103-126]
م
-
متقیان، مریم
تبیین انگیزش تحصیلی دانشآموزان بر مبنای جهتگیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجیگری نیازهای اساسی روانشناختی (ارائه مدلی علّی) [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 141-162]
-
مجیدیان فرد، محمد باقر
بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 155-169]
-
محرم زاده، هنگامه
اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش آموزان زورگو [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 49-73]
-
محمدویردی، امیدعلی
بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]
-
محمدی مهر، مژگان
بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 155-169]
-
محمودزاده، سپیده
نقش سیستمهای مغزی رفتاری و تیپهای صبحی- عصری در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 203-220]
-
مذبوحی، سعید
پیش بینی مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه بر اساس خودکار آمدی و هوش معنوی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 127-145]
-
مرادی، رحیم
نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]
-
مرادی، رحیم
اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 153-172]
-
مرعشی، منصور
تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]
-
مطهری، زهرا سادات
پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 139-151]
-
معتبد، ناهید
اثربخشی مداخله بازیهای توجهی بر بهبود عملکرد حافظه و یادگیری دیداری کودکان دبستان بر اساس رویکرد عصب شناختی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 1-17]
-
مقامی، حمیدرضا
بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 75-93]
-
مقیمی، الهام
اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 163-183]
-
مکتبی، غلامحسین
بررسی نقش تعامل تجربههای محیط تحصیلی با میانجیگری باورهای معرفتشناختی بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 38-58]
-
ملک زاده، رقیه
اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 19-36]
-
مهرام، بهروز
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعهای مبتنی بر نظریه زمینهای [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 173-202]
-
مهرعلیان، ابراهیم
اثربخشی امید درمانی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر قزوین [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 73-86]
-
موسوی، سید علی
مطالعه پدیدارشناسانه «موفقیت تحصیلی» از دیدگاه کنشگران: دانشآموزان، والدین و معلمان [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 89-112]
-
میرهاشمی، مالک
تبیین انگیزش تحصیلی دانشآموزان بر مبنای جهتگیری انگیزشی ادراک شده والدین و معلمان و میانجیگری نیازهای اساسی روانشناختی (ارائه مدلی علّی) [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 141-162]
ن
-
نبی زاده، رضا
بررسی رابطه برآورده شدن نیاز های اساسی روانشناختی و رضایت از زندگی: نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت و سرمایه های روانشناختی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 71-87]
-
نجاتی، وحید
بررسی نوسانات کارآمدی چرخه های شبانه روزی و هفتگی منطق ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 113-130]
-
نجیمی، مرتضی
بررسی رابطه ساختاری (تدوین مدل) تفکر انتقادی براساس سبک های یادگیری و نقش میانجی فراشناخت [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 155-169]
-
نعمت طاوسی، محترم
اعتباریابی و رواسازی نسخه فارسی فهرست شادکامی پمبرتون [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 163-183]
-
نعیمی، ابراهیم
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 87-103]
-
نقی بیرانوند، فاطمه
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 119-137]
-
نوشادی، ناصر
دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 29-51]
-
نیکدل، فریبرز
دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 29-51]
-
نیلی احمد آبادی، محمد رضا
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریهی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپندارۀ ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 48، 1397، صفحه 19-36]
-
ولایتی، الهه
نقش کارکردهای سبک تفکر و خودکارآمدی در میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دورههای آموزش الکترونیکی [دوره 14، شماره 47، 1397، صفحه 95-118]
-
ولایتی، الهه
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریهی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن [دوره 14، شماره 49، 1397، صفحه 1-27]
ه
-
هاشمی، جلال
تحلیل مفهومی شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 1-24]