آ
-
آزاد مرد، شهنام
تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]
-
آزادی پرند، فرشته
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
ا
-
ابوالقاسمی، ابراهیم
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
احمدزاده، محمدرضا
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
اخوان تفتی، مهناز
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
ارشدی، نسرین
تابآوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
-
اکبرپورزنگلانی، محمّدباقر
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
اکرامی، محمود
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
امیرتیموری، محمد حسن
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
امیریان، لیلا
اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر شاخصهای شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
-
ایرجی راد، ارسلان
تأثیر ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]
ب
-
بابائی منقاری، محمد مهدی
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
-
بادله، علیرضا
تأثیر تابلوهای الکترونیکی بر یادگیری و یادداری مهارتهای خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 29-58]
-
باقری، خسرو
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
بدری گرگری، رحیم
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
-
برزگر بفرویی، کاظم
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
-
برزگر بفرویی، مهدی
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
-
بکان، سمیرا
آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
-
بیات، طیبیه
تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]
-
بیرامی، منصور
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
پ
-
پورجمشیدی، مریم
توانایی پیشبینی ترجیحات تعامل بر اساس سبکهای یادگیری دانشجویان دورههای آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
-
پور شهریار، حسین
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
پیری، موسی
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
ج
-
جهان، فائزه
عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
-
جوادی ممتاز، طیبه
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
ح
-
حبیبی، یوسف
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
حبیبی کلیبر، رامین
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
-
حجازی، الهه
رابطهی سبکهای هویت با مؤلفههای سازگاری دانشآموزان: بررسی نقش واسطهای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
-
حسنوند، فضل اله
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
حسنی، کاظم
اثربخشی کتاب کمکدرسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
خ
-
خادم مسجدی، حمید
نقش والدین و همکلاسیهایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده میکنند بر انتخاب رشتهی تحصیلی دانشآموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
-
خادمی، ملوک
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
خالق خواه، علی
رابطهی بین ویژگیهای شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانشآموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
-
خباز، محمود
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
خضری، حسن
نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
-
خیری گلسفیدی، طاهره
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
د
-
درتاج، فریبرز
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
درتاج، فریبرز
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
-
دلاور، علی
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
دهقانزاده، حجت
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
دهقانزاده، حسین
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
ر
-
رحیمی، معصومه
عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
-
رحیمی مند، مریم
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
رحیمی نژاد، عباس
نقش گشودگی به تجربه در پیشبینی سبکهای هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
-
رحیمی نژاد، عباس
رابطهی سبکهای هویت با مؤلفههای سازگاری دانشآموزان: بررسی نقش واسطهای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
-
رستمی، کاوه
تاثیر داستانهای فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
-
رسولی، بهنام
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
-
رضائی، محمد
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
-
رضایی، اکبر
شخصیت و رویکردهای یادگیری بهعنوان پیشبینهای عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 173-190]
-
رضایی، علی محمد
عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
ز
-
زارع، حسین
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
-
زوار، تقی
اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر شاخصهای شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
س
-
ستاری، بهزاد
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
ش
-
شاهمرادی، حسین
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
شعبانی، زهرا
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
شکری، امید
تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
-
شیبانی، امالبنین
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
شیخ الاسلامی، علی
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
ط
-
طالبی، هوشنگ
تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]
ع
-
عباسپور، عباس
بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
-
عبدالهی مقدم، مریم
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
عبدی پور، فوزیه
اثربخشی کتاب کمکدرسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
-
علی آبادی، خدیجه
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
علی آبادی، خدیجه
بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
-
علی پور، وحیده
آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
-
علیلو، اکبر
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
عینیپور، جواد
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
ف
-
فتحی آشتیانی، مینا
اثربخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظهی کاری کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
-
فرامرزی، صحرا
اثربخشی کتاب کمکدرسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
-
فردانش، هاشم
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
فرهادی، مهران
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
فیاض، ایراندخت
تاثیر داستانهای فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
ق
-
قاسمی، امید
تاثیر داستانهای فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
-
قلی پور، زهرا
تابآوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
-
قهاری، شهربانو
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
ک
-
کردنوقابی، رسول
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
-
کریمی، یوسف
تبیین عوامل روانشناختی و اجتماعی بر نوعدوستی خیرین مدرسهساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
-
کریمی، یوسف
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
کریمیان، نادر
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
-
کریمیان پور، غفار
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
-
کولایی نژاد، جمالالدین
اثربخشی کتاب کمکدرسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
م
-
محققی، حسین
طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبکهای مقابله با استرس و تابآوری روانشناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
-
محمدیان، کویستان
تعیین نیمرخهای دانشآموزان بر اساس مؤلفههای کمک خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
-
محمودی، معصومه
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
مرادی، رحیم
آسیبشناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
-
مرادی، مرتضی
رابطهی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهتگیریهای دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
-
مرتضایی، نسترن
نقش گشودگی به تجربه در پیشبینی سبکهای هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
-
مرعشی، سید علی
تابآوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
-
مصرآبادی، جواد
اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
-
مصرآبادی، جواد
اثربخشی ترسیم نقشههای مفهومی گروهی بر شاخصهای شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
-
معروفی، یحیی
مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارتهای آن در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
-
ملکزاده نصرآبادی، الهه
تأثیر ویژگیهای شخصیتی با میانجیگری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]
-
ملکی، حمید
ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
تابآوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
-
مهرعلیان، ابراهیم
رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفههای آن با دینداری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
-
موسوی، مهناز
اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
ن
-
ناظمی پور، بهروز
رابطهی سبکهای هویت با مؤلفههای سازگاری دانشآموزان: بررسی نقش واسطهای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
-
نظریان، بلال
مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره بهواسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
-
نوروزی، داریوش
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
-
نوروزی، داریوش
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
نوروزی، داریوش
نقش والدین و همکلاسیهایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده میکنند بر انتخاب رشتهی تحصیلی دانشآموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
و
-
واحدی، شهرام
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
-
وحدانی اسدی، محمدرضا
اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
-
ویسی، روناک
پیش بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]