آ
-
آموزش به کمک رایانه
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
-
آموزش عالی
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
-
آموزش مبتنی بر رایانه
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
-
آموزش معلمان
اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]
-
آموزههای اسلامی
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
ا
-
ارزیابی نرمافزار
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
-
استدلال اخلاقی
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
-
استراتژی آموزش
تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
-
استرس تحصیلی
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
-
استرس و پیشرفت تحصیلی
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
-
استقامت
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
اشتیاق تحصیلی
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]
-
اضطراب امتحان
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
الگوی برنامه درسی
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
-
الگوی خلاقیت پلسک
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]
-
الگوی شایستگی مدیران
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
-
الگوی طراحی آموزشی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
-
امنیت در مدرسه
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
-
ایمنسازی تربیتی- اجتماعی
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
انعطافپذیری شناختی
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
انگیزش بیرونی
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
انگیزش پیشرفت
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
-
انگیزش تحصیلی
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
-
انگیزش خودمختار
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
انگیزش درونی
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
انگیزش درونی
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
ب
-
بار شناختی بیرونی
بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
-
بازیهای گروهی
آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
-
باورهای انگیزشی
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
-
باورهای هوشی
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]
-
باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
-
برنامه درسی
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
-
برنامهریزی
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
پ
-
پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
پنج بزرگ
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
ت
-
تابآوری
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
تحلیل کانونی
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
-
تدریس به روش کارگاهی
تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]
-
تدریس سنتی
تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]
-
تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی
اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]
-
تربیت جنسی
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
-
تعامل
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
-
تعللورزی
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
-
تعللورزی تحصیلی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس کمالگرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]
-
تعللورزی تحصیلی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
-
تفکر انتقادی
تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
-
تفکر انتقادی
تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
-
تفکر وخلاقیت
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]
-
تنظیم درون فکنیشده
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
تنظیم هیجانی
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
-
تنظیم همانند شده
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
تواناییهای شناختی
نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
-
توسعه شایستگی
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
ج
-
جهتگیری هدف
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
-
جو آموزشی خلاق
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
-
جو پردیس دانشگاهی
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
-
جوّ کلاس
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
ح
-
حلمسأله
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
خ
-
خودپنداره
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
-
خودپندارهی ریاضی
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
-
خودتعیینگری
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
خودتنظیمی
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
-
خودکارآمدی ریاضی
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
-
خوشبینی علمی
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
د
-
دانشآموزان ریاضی و فیزیک
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
دانشجو
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
-
دانشجویان
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
دانشجویان
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس کمالگرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]
-
دانشجویان
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
-
دانشجویان
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
-
دانشجویان پیام نور
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
-
دوره ابتدایی
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
ر
-
راهبرد مقابلهای
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
-
راهبردهای یادگیری
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
راهبردهای یادگیری
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
راهبردهای شناختی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس کمالگرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]
-
رشد شناختی بزرگسالان
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
-
رضایت
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
رفتار اخلاقی
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
-
رفتارهای پرخطر
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
رفتارهای پرخطر
نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
-
رفتارهای سبک زندگی تحصیلی
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
-
روانشناسی سلامت تحصیلی
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
-
روش آموزش
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
س
-
ساختار انگیزشی
نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
-
ساخت و هنجاریابی
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
-
سازماندهی مطالعه
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
-
سالم زیستی سبک زندگی
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
سبک تفکر
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
-
سبکهای یادگیری ادراکی
تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
-
سلامت روان
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
سنجش کنشی رفتار
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
ش
-
شایستگی اجتماعی
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
-
شخصیت
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
-
شرکت ملی گاز ایران
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
-
شکیبایی
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
شناخت اجتماعی
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]
ص
-
صبر
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
ط
-
طراحی آموزشی چهار مؤلفهای
بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
-
طراحی چندرسانهای
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
ع
-
عامل اجتماعی
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
عامل جسمانی
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
عامل روانشناختی
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
عامل معنوی
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
عاملهای شخصیت
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
-
علامه محمد حسین طباطبایی
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
-
عملکرد تحصیلی
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
ف
-
فراشناخت اخلاقی
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
ق
-
قلدری جسمانی
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
-
کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]
-
کشاورزی
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
-
کیفیت انگیزش
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
کمالگرایی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس کمالگرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]
-
کمالگرایی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
گ
-
گروههای پیشرفت
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
م
-
متعالیشدن
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
محتوای الکترونیکی
تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]
-
محیط یادگیری کلاس
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
-
محیطهای آموزش از دور
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
-
مداخله رفتاری کنش-محور
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
-
مشارکت فعّال در مدرسه
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
-
مشهد
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
معنویت
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
مهارت خواندن و درک مطلب
تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
-
مهارتهای اجتماعی
آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
-
مهارتهای حل مسئله
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
-
موک
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
-
مولتیپل اسکلورزیس (اماس)
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
ن
-
نیازهای اساسی روانشناختی
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
نرمافزارهای آموزشی
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
-
نقشه معنایی
تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
-
نقشه مفهومی
تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
-
نگرش معلمان
اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]
-
نوجوان
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
نوجوانان
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
ه
-
هیجانات پیشرفت
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
-
هوش هیجانی
آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
-
هوش هیجانی
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
ی
-
یادگیری ریاضی
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
یادگیریِ سازگار با مغز
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
-
یادگیری علوم
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
-
یادگیری مشارکتی
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
-
یادگیری موضوعهای پیچیده
بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
-
یادگیری و یادداری
تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]