آ
-
آذربایجانی، مسعود
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
-
آزاد فلاح، پرویز
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
ا
-
ابراهیمی، عصمت
نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
-
ابراهیمی قوام، صغری
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
-
احمدی، زینب
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
-
اسدی یونسی، محمدرضا اسدی یونسی
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
-
الهیاری، عباس
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
امیر تیموری، محمد حسن
بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
ب
-
بابایی منقاری، محمد مهدی
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
بادله، علیرضا
تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]
-
بلیاد، محمدرضا
تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
پ
-
پرن، پریسا
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
-
پورآتشی، مهتاب
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
ت
-
توحیدی، افسانه
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
چ
-
چلبیانلو، غلامرضا
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
ح
-
حاتمی، جواد
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
حاجی حسینلو، خدیجه
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
-
خالق خواه، علی
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
-
خالق خواه، علی
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
خامسان، احمد
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
-
خانزاده، مصطفی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
-
خانی، محمدحسین
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
-
خضری آذر، هیمن
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
خلیلی صدرآبادی، افسر
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
خوشنویسان، زهرا
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
د
-
داداللهی ساراب، رویا
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
درتاج، فریبا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
-
دلاور، علی
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
-
دلاور، علی
تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
-
دلاور، علی
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
دهقان، مریم
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
-
دهقانزاده، حجت
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
-
دهقانزاده، حسین
ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
ر
-
رحیمیان، حمید
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
-
رشیدی، حسن
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
-
رضوی، فاطمه
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
-
ریحانی، محمدباقر
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]
ز
-
زارع، حسین
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
-
زاهد بابلان، عادل
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
زاهدبابلان، عادل
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
-
زمانپور، عنایت اله
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
-
زمانی، اصغر
سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
س
-
سالاری، مصطفی
بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
-
سعدی پور، اسماعیل
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
سلمانی، منصور
نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
-
سلیمانی، سمیرا
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
سهرابی، فرامرز
اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
-
سیفی، سمیه
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
ش
-
شاهرخی، مسلم
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
-
شکری، امید
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
ص
-
صالح زاده، پروین
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
-
صالحی نجفی، مهسا
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
ض
-
ضیایی مهر، علی
بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]
ط
-
طباطبائی، سیدسجاد
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
ع
-
عباس پور، عباس
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
-
عبدی، رضا
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
-
عشایری، حسن
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
-
علی آبادی، خدیجه
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
غیاثی ندوشن، سعید
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
-
غیاثی ندوشن، سعید
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
ف
-
فتحآبادی، جلیل
سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
-
فتحی آذر، اسکندر
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
-
فرجیان، فاطمه
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
فرخی، نور علی
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
-
فرخی، نور علی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس کمالگرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]
-
فرمانی، اعظم
نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
-
فقیهی، علیرضا
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
ق
-
قاسم، مرضیه
تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
-
قدم پور، عزت اله
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
ک
-
کلهر، منصوره
تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
-
کمری، علی عباس
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
گ
-
گراوند، هوشنگ
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
-
گروسی، اکرم
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
م
-
مالکپور لپری، کامران
رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
-
مالکی، اسداله
الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
-
محبی، مینا
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
-
محمد بیگی، رضا
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
-
محمد رضایی، علی
سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
-
محمدزاده، زهرا
آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
-
محمودی مظفر، مجید
اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]
-
مرادی، علیرضا
تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
-
مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه
تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
-
مرادی مخلص، حسین
مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
-
معینی کیا، مهدی
تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
-
معینی کیا، مهدی
الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
-
مهراد صدر، محمد
نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
-
مهران، گلنار
تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
-
میرنسب، میرمحمود
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
ن
-
ناطقی، فائزه
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
-
نوشادی، ناصر
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
-
نیکدل، فریبرز
نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
و
-
واحدی، شهرام
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
-
وزیری، الهام
تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
-
ویسکرمی، حسنعلی
ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
ه
-
هاشمی، تورج
کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
-
هاشمی، سعداله
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
-
هاشمیان، فخرالسادات
توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]