آ
- 
                آذربایجانی، مسعود  
                تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
                
 
- 
                آزاد فلاح، پرویز  
                تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
                
 
ا
- 
                ابراهیمی، عصمت  
                نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
                
 
- 
                ابراهیمی قوام، صغری  
                اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
                
 
- 
                ابوالمعالی الحسینی، خدیجه  
                نقش واسطهای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین تواناییهای شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]
                
 
- 
                احمدی، زینب  
                پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
                
 
- 
                اسدی یونسی، محمدرضا اسدی یونسی  
                نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
                
 
- 
                الهیاری، عباس  
                تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
                
 
- 
                امیر تیموری، محمد حسن  
                بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
                
 
ب
- 
                بابایی منقاری، محمد مهدی  
                الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
                
 
- 
                بادله، علیرضا  
                تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]
                
 
- 
                بلیاد، محمدرضا  
                تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
                
 
پ
- 
                پرن، پریسا  
                تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
                
 
- 
                پورآتشی، مهتاب  
                سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
                
 
ت
- 
                توحیدی، افسانه  
                تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
                
 
چ
- 
                چلبیانلو، غلامرضا  
                نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
                
 
ح
- 
                حاتمی، جواد  
                تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
                
 
- 
                حاجی حسینلو، خدیجه  
                تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
                
 
خ
- 
                خادمی اشکذری، ملوک  
                آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
                
 
- 
                خالق خواه، علی  
                تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
                
 
- 
                خالق خواه، علی  
                الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
                
 
- 
                خامسان، احمد  
                نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
                
 
- 
                خانزاده، مصطفی  
                پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
                
 
- 
                خانی، محمدحسین  
                تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
                
 
- 
                خضری آذر، هیمن  
                الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
                
 
- 
                خلیلی صدرآبادی، افسر  
                اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
                
 
- 
                خوشنویسان، زهرا  
                اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
                
 
د
- 
                داداللهی ساراب، رویا  
                سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
                
 
- 
                درتاج، فریبا  
                طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
                
 
- 
                درتاج، فریبرز  
                اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
                
 
- 
                دلاور، علی  
                توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
                
 
- 
                دلاور، علی  
                تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]
                
 
- 
                دلاور، علی  
                اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
                
 
- 
                دهقان، مریم  
                نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
                
 
- 
                دهقانزاده، حجت  
                ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
                
 
- 
                دهقانزاده، حسین  
                ارزیابی نرمافزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]
                
 
ر
- 
                رحیمیان، حمید  
                توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
                
 
- 
                رشیدی، حسن  
                مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
                
 
- 
                رضوی، فاطمه  
                رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
                
 
- 
                ریحانی، محمدباقر  
                باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]
                
 
ز
- 
                زارع، حسین  
                نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                زارعی زوارکی، اسماعیل  
                طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
                
 
- 
                زارعی زوارکی، اسماعیل  
                مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
                
 
- 
                زاهد بابلان، عادل  
                الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
                
 
- 
                زاهدبابلان، عادل  
                تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
                
 
- 
                زمانپور، عنایت اله  
                تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
                
 
- 
                زمانی، اصغر  
                سنجش و بررسی ارتباط سبکهای تفکر و جهتگیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]
                
 
س
- 
                سالاری، مصطفی  
                بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوعهای پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]
                
 
- 
                سعدی پور، اسماعیل  
                اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
                
 
- 
                سلمانی، منصور  
                نقش واسطهای باورهای انگیزشی در رابطهی ادراک از جوّ کلاس و تعللورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]
                
 
- 
                سلیمانی، سمیرا  
                سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
                
 
- 
                سهرابی، فرامرز  
                اثربخشی برنامه ایمنسازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزههای اسلامی بر تابآوری دانشآموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]
                
 
- 
                سیفی، سمیه  
                اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
                
 
ش
- 
                شاهرخی، مسلم  
                پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
                
 
- 
                شکری، امید  
                سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
                
 
ص
- 
                صالح زاده، پروین  
                سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
                
 
- 
                صالحی نجفی، مهسا  
                الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
                
 
ض
- 
                ضیایی مهر، علی  
                بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]
                
 
ط
- 
                طباطبائی، سیدسجاد  
                تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
                
 
ع
- 
                عباس پور، عباس  
                توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
                
 
- 
                عبدی، رضا  
                نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
                
 
- 
                عشایری، حسن  
                اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
                
 
- 
                علی آبادی، خدیجه  
                طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]
                
 
غ
- 
                غلامعلی لواسانی، مسعود  
                الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
                
 
- 
                غیاثی ندوشن، سعید  
                توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
                
 
- 
                غیاثی ندوشن، سعید  
                رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
                
 
ف
- 
                فتحآبادی، جلیل  
                سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]
                
 
- 
                فتحی آذر، اسکندر  
                کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
                
 
- 
                فرجیان، فاطمه  
                تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
                
 
- 
                فرخی، نور علی  
                اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفههای برنامهریزی و حل مسألهی کارکردهای اجرایی دانشآموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]
                
 
- 
                فرخی، نور علی  
                پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس کمالگرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]
                
 
- 
                فرمانی، اعظم  
                نقش مؤلفههای صبر در پیشبینی رویکردهای یادگیری با واسطهگری انعطافپذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]
                
 
- 
                فقیهی، علیرضا  
                طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
                
 
ق
- 
                قاسم، مرضیه  
                تأثیر سبکهای یادگیری و به کارگیری نقشههای معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]
                
 
- 
                قدم پور، عزت اله  
                ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
                
 
ک
- 
                کلهر، منصوره  
                تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
                
 
- 
                کمری، علی عباس  
                تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
                
 
گ
- 
                گراوند، هوشنگ  
                ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
                
 
- 
                گروسی، اکرم  
                پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
                
 
م
- 
                مالکپور لپری، کامران  
                رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوشبینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]
                
 
- 
                مالکی، اسداله  
                الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روانشناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]
                
 
- 
                محبی، مینا  
                کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
                
 
- 
                محمد بیگی، رضا  
                طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
                
 
- 
                محمد رضایی، علی  
                سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]
                
 
- 
                محمدزاده، زهرا  
                آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]
                
 
- 
                محمودی مظفر، مجید  
                اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]
                
 
- 
                مرادی، علیرضا  
                تدوین و اثربخشی مدل نظری سالمزیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]
                
 
- 
                مرادیان گیزه رود، سیده خدیجه  
                تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]
                
 
- 
                مرادی مخلص، حسین  
                مقایسۀ اثربخشی روشهای آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]
                
 
- 
                معینی کیا، مهدی  
                تأثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپندارهی ریاضی دانشآموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]
                
 
- 
                معینی کیا، مهدی  
                الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]
                
 
- 
                مهراد صدر، محمد  
                نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیشبینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]
                
 
- 
                مهران، گلنار  
                تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]
                
 
- 
                میرنسب، میرمحمود  
                کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
                
 
ن
- 
                ناطقی، فائزه  
                طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]
                
 
- 
                نوشادی، ناصر  
                نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
                
 
- 
                نیکدل، فریبرز  
                نقش واسطهای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانشآموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]
                
 
و
- 
                واحدی، شهرام  
                تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیینگری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]
                
 
- 
                وزیری، الهام  
                تحلیل ساختاری تأثیر عاملهای شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجیگری راهبرد مقابلهای و اثربخشی عاملهای یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]
                
 
- 
                ویسکرمی، حسنعلی  
                ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارتهای حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]
                
 
ه
- 
                هاشمی، تورج  
                کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانشآموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]
                
 
- 
                هاشمی، سعداله  
                پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]
                
 
- 
                هاشمیان، فخرالسادات  
                توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]
                
 
