آ
-
آزمایشگاه مجازی
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
-
آزمایشگاه واقعی
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
-
آسیبهای اجتماعی
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
-
آموزش الکترونیکی
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
-
آموزش دو جانبه
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانشآموزان [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 2-28]
-
آموزش راهبردی
راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایهای برای زبان فارسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 3-30]
-
آموزش زبان فارسی
راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایهای برای زبان فارسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 3-30]
-
آموزش عالی
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
ا
-
اثربخشی معلم
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
-
ایجاد رابطه
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
-
احساس نسبت به مدرسه
رابطه سوگیریهای خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر شیراز [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 144-169]
-
اختلال یادگیری خواندن
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانشآموزان [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 2-28]
-
ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
-
ارزشیابی ساختگرایانه
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
-
استراتژیهای یادگیری
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
-
اشاعه
عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران) [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 2-20]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
-
انتقال دو جانبه
بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 118-131]
-
انگیزش تحصیلی
رابطه سوگیریهای خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر شیراز [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 144-169]
-
انگیزه
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 42-62]
-
اهداف پیشرفت
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 96-118]
-
اهمال کاری تحصیلی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس مؤلفههای خودتنظیمی در دانشآموزان پایهی اول دبیرستانهای شهر تهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 50-72]
ب
-
بار هیجانی
بررسی اثر مداخلهای تصویرسازی ذهنی تعاملی و بار هیجانی کلمات بر یادآوری و بازشناسی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 138-154]
-
باورهای انگیزشی
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
-
باورهای معرفت شناختی
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
-
برنامه درسی
بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 46-67]
-
برنامه درسی
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
-
برنامه درسی اجرا شده
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
-
برنامه درسی علوم اجتماعی
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]
-
برنامه درسی فوق برنامه
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
-
برنامه درسی قصد شده
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
-
برنامه درسی کسب شده
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
پ
-
پژوهش
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 42-62]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
-
پیشگیری
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
ت
-
تبدیلات لاپلاس
مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 36-45]
-
تربیت
بررسی واژه تربیت در قرآن و سنت (نقدی بر بکارگیری واژه تربیت در معانی دینی) [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 62-74]
-
تربیت دینی
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
-
تربیت معلم
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
-
تکنولوژی آموزشی
بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 46-67]
چ
-
چندرسانهی
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
ح
-
حل مسأله ریاضی
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 96-118]
خ
-
خلق معنا
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
-
خود اثربخشی
ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 70-83]
-
خود تنظیمی تحصیلی
ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 70-83]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
د
-
دانشآموز
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
-
دانشآموزان
عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران) [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 2-20]
-
دانشگاه علوم انتظامی
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 42-62]
-
دختر
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
-
درک مطلب
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانشآموزان [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 2-28]
-
درک و فهم عمیق و تولید دانش
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
-
درمعرض خطر
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
-
دست برتری
بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 118-131]
-
دوره راهنمایی
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]
ر
-
راهبردهای یادگیری
راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایهای برای زبان فارسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 3-30]
-
راهبردهای خودتنظیمی
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 96-118]
-
راهبردهای خودتنظیمی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس مؤلفههای خودتنظیمی در دانشآموزان پایهی اول دبیرستانهای شهر تهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 50-72]
-
راهبردهای شناختی سطح بالا
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
-
راهبردهای فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانشآموزان [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 2-28]
-
روش تلفیقی
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
-
روش نقشه های مفهومی
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
-
روشهای آموزشی
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
-
روشهای مطالعه
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
-
رویکرد تلفیقی
طراحی آموزشی و محیطهای یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدلهای پیشین و ارائه مدلی نوین در این زمینه [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 29-50]
س
-
سنت
بررسی واژه تربیت در قرآن و سنت (نقدی بر بکارگیری واژه تربیت در معانی دینی) [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 62-74]
-
سوگیری خودکارآمدی
رابطه سوگیریهای خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر شیراز [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 144-169]
ش
-
شبیهسازی کامپیوتری
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
ط
-
طراحی آموزشی
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
-
طراحی آموزشی و محیطهای یادگیری
طراحی آموزشی و محیطهای یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدلهای پیشین و ارائه مدلی نوین در این زمینه [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 29-50]
ع
-
عدالت آموزشی
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
-
علاقه
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 42-62]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
-
عملکرد شیمی
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
-
عناصر برنامه درسی
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
ف
-
فرایندیاددهی و یادگیری
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
-
فعالیتها و برنامههای پرورشی
بررسی رابطه بین میزان فعالیتهای پرورشی مدارس و ابعاد هویتی دانشآموزان [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 114-137]
-
فنآوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
ق
-
قرآن
بررسی واژه تربیت در قرآن و سنت (نقدی بر بکارگیری واژه تربیت در معانی دینی) [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 62-74]
-
قلدری در مدرسه
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
-
قلدری سایبری
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
-
قلدری سنتی
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
ک
-
کیفیت ارتباط معلم
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
-
کنارآمدن با مشکل
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
گ
-
گرایش به تکالیف درسی
ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 70-83]
ل
-
لوحهنویسی فارسی
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
م
-
مدارس مذهبی و معمولی
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
-
مدیران آموزشی
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
-
مدل
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 42-62]
-
مدلیابی
مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 36-45]
-
مدلهای طراحی آموزشی
طراحی آموزشی و محیطهای یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدلهای پیشین و ارائه مدلی نوین در این زمینه [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 29-50]
-
میزان شیوع
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
-
معلمان تربیت معلم
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
-
معلمان حق التدریس
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
-
مفاهیم و باورهای دینی
عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران) [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 2-20]
-
منطقه 2 تهران
عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران) [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 2-20]
-
مهارتهای زبانی
راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایهای برای زبان فارسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 3-30]
-
مهارتهای سمتشناسی
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
-
مؤلفههای رویکرد انتقادی
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]
ن
-
نوجوان
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
و
-
ویژگیهای جمعیت شناختی
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
-
ویژگیهای شخصیتی
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
ه
-
هویت اجتماعی
بررسی رابطه بین میزان فعالیتهای پرورشی مدارس و ابعاد هویتی دانشآموزان [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 114-137]
-
هویت دینی
بررسی رابطه بین میزان فعالیتهای پرورشی مدارس و ابعاد هویتی دانشآموزان [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 114-137]
-
هویت فردی
بررسی رابطه بین میزان فعالیتهای پرورشی مدارس و ابعاد هویتی دانشآموزان [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 114-137]
ی
-
یاد یارتصویرسازی ذهنی تعاملی
بررسی اثر مداخلهای تصویرسازی ذهنی تعاملی و بار هیجانی کلمات بر یادآوری و بازشناسی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 138-154]
-
یادآوری و بازشناسی
بررسی اثر مداخلهای تصویرسازی ذهنی تعاملی و بار هیجانی کلمات بر یادآوری و بازشناسی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 138-154]
-
یادداری
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
-
یادداری
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
-
یادگیری
بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 118-131]
-
یادگیری
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
-
یادگیری
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
-
یادگیری زایشی
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
-
یادگیری معنادار
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
-
یازنگری
بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 46-67]