نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 - کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی (نویسنده مسئول) haniye.mastour@gmail.com
2 - استادیار دانشگاه علامه طباطبائی
3 - دانشجوی دوره دکتری سنجش و اندازه گیری دانشگاه علامه طباطبائی
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر
برگزاری آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر رشته
ریاضی و فیزیک در درس فیزیک و آزمایشگاه میباشد.
نمونه پژوهش از میان دانشآموزان دختر رشته ریاضی و فیزیک سال سوم مقطع دبیرستان
شهر مشهد که در نیمسال دوم سال تحصیلی 90-1389 مشغول به تحصیل بودهاند انتخاب و
محتوای درسی الکتریسیته در نظر گرفته شده است. نمونه مورد نظر از طریق نمونهگیری
در دسترس انتخاب و شامل 30 نفر بودند که در قالب دو گروه مورد بررسی قرار گرفتند.
طرح پژوهش حاضر از نوع
کلیدواژهها