ابراهیمی قوام، صغری
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
احمدی، غلامعلی
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
اسکندری، حسین
بررسی رابطه بین میزان فعالیتهای پرورشی مدارس و ابعاد هویتی دانشآموزان [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 114-137]
اکبری، مهرداد
بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 118-131]
السادات صادقی، منصوره
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس مؤلفههای خودتنظیمی در دانشآموزان پایهی اول دبیرستانهای شهر تهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 50-72]
بحرانی، محمود
رابطه سوگیریهای خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر شیراز [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 144-169]
بختیار، عیسی
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]
برزگر بفرویی، کاظم
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
بیرامی، منصور
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
ت
تاجیک اسمعیلی، عزیزالله
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
ج
جعفریفر، حمیده
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
جعفری نژاد، هادی
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
ح
حاجیتبار فیروزجائی، محسن
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
حاجی حسنی، مهرداد
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
حاجی حسین نژاد، غلامحسین
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
حسینچاری، مسعود
رابطه سوگیریهای خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر شیراز [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 144-169]
حیدری، محمود
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس مؤلفههای خودتنظیمی در دانشآموزان پایهی اول دبیرستانهای شهر تهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 50-72]
خ
خالقی زاده، شراره
راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایهای برای زبان فارسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 3-30]
خطیب زنجانی، نازیلا
عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران) [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 2-20]
خورشا، محسن
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
خیّر، محمد
رابطه سوگیریهای خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دوره راهنمایی شهر شیراز [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 144-169]
د
دائمی، حمیدرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانشآموزان [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 2-28]
دستا، مهدی
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 96-118]
دلاور، علی
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
ر
رضائی، اکبر
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
ز
زاده محمدی، فاطمه
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
زارع، حسین
بررسی اثر مداخلهای تصویرسازی ذهنی تعاملی و بار هیجانی کلمات بر یادآوری و بازشناسی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 138-154]
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی آموزشی و محیطهای یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدلهای پیشین و ارائه مدلی نوین در این زمینه [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 29-50]
زبرجدیان، زهره
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
زنگنه، حسین
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
زین آبادی، حسن رضا
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
س
سادات احمدی، هدی
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
سادات صادقی، منصوره
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
سعدی پور، اسماعیل
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
سعدی پور، اسماعیل
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
سهرابی، فرامرز
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
سواری، کریم
ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 70-83]
سیاری، حبیب ا...
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
ش
شریعتی، سید صدرالدین
بررسی واژه تربیت در قرآن و سنت (نقدی بر بکارگیری واژه تربیت در معانی دینی) [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 62-74]
ص
صالح میرحسنی، وحیده
بررسی اثر مداخلهای تصویرسازی ذهنی تعاملی و بار هیجانی کلمات بر یادآوری و بازشناسی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 138-154]
صحرایی، رضامراد
راهبردهای یادگیری زبان دوم:در جستجوی نمایهای برای زبان فارسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 3-30]
ط
طاهری تیزرو، مهین
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]
ع
عباس پور، عباس
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
عزیزی، سمیه
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
علائی، پروانه
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
علیآبادی، خدیجه
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
علی آبادی، خدیجه
بازنگری برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 46-67]
علی پور، احمد
بررسی انتقال دوجانبه یادگیری در دانشجویان راست دست و چپ دست [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 118-131]
غ
غمین، خجسته
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
ف
فتحی اذر، اسکندر
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
فرج اللهی، مهران
عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران) [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 2-20]
فرخی، نورعلی
ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانشآموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 178-211]
فردانش، هاشم
میزان دستیابی یادگیرندهها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 74-96]
فرزاد، ولیاله
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 96-118]
فیاضبخش، محمدعلی
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
ک
کاظم پور، اسماعیل
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
کدیور، پروین
بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 96-118]
گ
گراوند، منیژه
مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 100-120]
ل
لطفی پور، پیمان
تأثیر آموزش مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه عدالت آموزشی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 2-28]
م
محمد جانی، هیوا
رابطه ویژگیهای شخصیتی و روشهای مطالعه با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه علامهطباطبائی تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 36-56]
مستور، هانیه
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
مطیعی، حورا
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس مؤلفههای خودتنظیمی در دانشآموزان پایهی اول دبیرستانهای شهر تهران [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 50-72]
مظاهری، محمدعلی
مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 56-87]
معروفی، یحیی
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]
معصوم بیگی، مهدیه
بررسی میزان شیوع اعتیاد به اینترنت و رابطه آن با ویژگیهای جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 20-30]
مقامی، حمیدرضا
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی، باورهای انگیزشی و استراتژیهای یادگیری با عملکرد تحصیلی دانشجویان گروههای علوم انسانی و علوم پایه [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 212-233]
مقدسین، مریم
بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری و یادداری در درس فیزیک و آزمایشگاه [دوره 8، شماره 25، 1391، صفحه 90-112]
ملکی، حسن
بررسی میزان همخوانی برنامهدرسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 106-154]
ن
نادری، امیر
ویژگیهای اهداف فعالیتهای فوق برنامه دانشآموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 72-101]
نوروزی، داریوش
تأثیر چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی [دوره 8، شماره 24، 1391، صفحه 120-145]
نیسی، عبدالکاظم
ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 70-83]
نیلی احمد ابادی، محمدرضا
مقایسه تأثیر آموزش به روش نقشههای مفهومی به عنوان یک روش مبتنی بر ساختگرایی با روش تلفیقی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه سوم استان البرز (مجری ارزشیابی توصیفی) [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 84-106]
ه
هاشمی، تورج
قلدری سنتی و سایبری در نوجوانان دختر مدارس راهنمایی: نقش کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز [دوره 8، شماره 26، 1391، صفحه 152-175]
هاشمی، نظام
تدوین یک مدل مفهومی و عملیاتی برای ایجاد علاقه و انگیزه به پژوهش در دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 42-62]
ی
یوسف زاده، محمدرضا
بررسی میزان تأکید برنامه درسی علوم اجتماعی دوره راهنمایی بر مؤلفههای رویکرد انتقادی از دیدگاه دبیران [دوره 8، شماره 23، 1391، صفحه 28-44]