آ
-
آموزش
اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 187-106]
-
آموزش از دور
ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 1-24]
-
آموزش- پژوهش محور
مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
آمـوزش پـژوهش محـور (اصـلاح شـده شـیوه سـامرائی)
مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
آموزش پیش از دبستان
مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 2-14]
-
آموزش رایانه یار
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 145-164]
-
آموزش عالی
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 16-40]
-
آموزش مبتنی بر هوش چندگانه
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 114-133]
-
آمـوزش محـور
مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
آموزش معلمان
اثر بخشی آموزش مهارتهای پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانشآموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]
-
آموزه های اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات
بررسی اصول روابط بین فردی براساس آموزه های اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات و مدل یابی محتوایی از این آموزه ها [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 135-173]
-
آئین نامه بازنگری برنامه درسی
واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]
ا
-
اجتماع پژوهشی
بررسی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان به شیوه اجتماع پژوهشی در افزایش هوش هیجانی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 79-106]
-
اختلال ریاضیات
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 145-164]
-
ارزیابی شناختی
اثر هیجان خشم و سبکهای شناختی بر فرایند تصمیمگیری با واسطهگری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیمگیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]
-
ارزشیابی
فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 25-54]
-
ارزش تکلیف
رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای جهتگیری هدفی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 98-111]
-
استانداردهای سنجش
فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 25-54]
-
اصول طراحی آموزشی
اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 165-186]
-
اضطراب آزمون
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]
-
اضطراب امتحان
رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای جهتگیری هدفی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 98-111]
-
افت تحصیلی
پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 55-78]
-
انگیزش درونی
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 100-122]
ب
-
بارش مغزی
مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 111-134]
-
بارشناختی- محـیط هـای یـادگیری چندرسـانه ای و یادگیری
اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 165-186]
-
بازی
میزان اثر بخشی بازی رایانهای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]
-
بازی رایانهای
میزان اثر بخشی بازی رایانهای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]
-
بازی رایانهای آموزشی
میزان اثر بخشی بازی رایانهای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]
-
بازیهای رایانهای
فراتحلیل اثر بازیهای رایانهای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 58-70]
-
برنامه درسی
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 16-40]
-
برنامه درسی
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]
-
برنامهریزی درسی
واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]
پ
-
پرسشنامه اهمالکاری آیتکن
بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 100-122]
-
پیشرفت یادگیری زبان
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 114-133]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 100-122]
-
پیشرفت تحصیلی
فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 25-54]
-
پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 187-106]
-
پیشرفت تحصیلی ریاضی
تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 127-144]
-
پیشینه تحصیلی
تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 127-144]
ت
-
ترجیح زمان مطالعه
بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 100-122]
-
ترس از ارزیابی منفی
رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 23-46]
-
تصمیمگیری تحلیلی.
مقدمه
اثر هیجان خشم و سبکهای شناختی بر فرایند تصمیمگیری با واسطهگری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیمگیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]
-
تفکر
اثر بخشی آموزش مهارتهای پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانشآموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]
-
تفکر اسرارآمیز
رابطه بین کمالگرایی و سبکهای شناختی در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]
-
تفکر انتقادی
اثر بخشی آموزش مهارتهای پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانشآموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]
-
تفکر خرافاتی
رابطه بین کمالگرایی و سبکهای شناختی در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]
-
تفکر سازنده
رابطه بین کمالگرایی و سبکهای شناختی در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]
-
تفکر فعال روشنفکرانه
اثر هیجان خشم و سبکهای شناختی بر فرایند تصمیمگیری با واسطهگری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیمگیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]
-
تکرار و مرور
تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 127-144]
ج
-
جهتگیری هدفی
رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای جهتگیری هدفی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 98-111]
ح
-
حافظه کاری
فراتحلیل اثر بازیهای رایانهای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 58-70]
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 145-164]
-
حوزه علمیه
مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
خ
-
خشم
اثر هیجان خشم و سبکهای شناختی بر فرایند تصمیمگیری با واسطهگری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیمگیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]
-
خودتنظیمی
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]
-
خودکارآمدی
بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانشآموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]
-
خودکارآمدی
بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 47-68]
-
خودکارآمدی اینترنت
تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطهای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]
-
خودکارآمدی کامپیوتر
تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطهای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]
-
خود ناتوان سازی
رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 23-46]
-
خود نظم دهی
تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 127-144]
ر
-
راهبردهای یادگیری
تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 127-144]
-
رضایت
ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 1-24]
-
رضایت از انتخاب رشته
بررسی رضایت دانشآموزان دوره متوسطه نظری از انتخاب رشته خویش و عوامل موثر برآن [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 122-139]
-
روابط بین فردی
بررسی اصول روابط بین فردی براساس آموزه های اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات و مدل یابی محتوایی از این آموزه ها [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 135-173]
-
روش تدریس
مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 111-134]
ز
-
زبان آموزی
مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 2-14]
-
زمان واکنش انتخابی
فراتحلیل اثر بازیهای رایانهای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 58-70]
س
-
سازنده گرایی
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]
-
سبک یادگیری
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 16-40]
-
سبک اسنادی
بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 47-68]
-
سبک تدریس
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 16-40]
-
سبکهای شناختی
رابطه بین کمالگرایی و سبکهای شناختی در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]
-
سبکهای شناختی
اثر هیجان خشم و سبکهای شناختی بر فرایند تصمیمگیری با واسطهگری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیمگیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]
-
سلامت روانی
فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 25-54]
ش
-
شاخه نظری دوره متوسطه
بررسی رضایت دانشآموزان دوره متوسطه نظری از انتخاب رشته خویش و عوامل موثر برآن [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 122-139]
-
شیوع
بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 100-122]
ط
-
طراحی آموزشی
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]
-
طرح آزمایشی
اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 187-106]
ع
-
عزت نفس
اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 187-106]
-
عزت نفس
اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 97-110]
-
عزت نفس ناپایدار
رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 23-46]
-
عملکرد
فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 25-54]
ف
-
فلسفه برای کودکان
بررسی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان به شیوه اجتماع پژوهشی در افزایش هوش هیجانی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 79-106]
ق
-
قصه
اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 97-110]
-
قصه درمانی
اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 97-110]
-
قصه گویی
اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 97-110]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 145-164]
-
کفایت اجتماعی
مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 111-134]
-
کمالگرایی
رابطه بین کمالگرایی و سبکهای شناختی در دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]
ل
-
لینک های ارجاعی درون متنی
مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 69-95]
-
لینک های متنی تکرار شونده
مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 69-95]
م
-
مدیریت خشم
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای جهتگیری هدفی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 98-111]
-
مدل پذیرش نوآوری در برنامه درسی
واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]
-
مدل پیش بین
پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 55-78]
-
مهارت
مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]
-
مهارت نوشتن
مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 2-14]
-
مهارت های ارتباطی
اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 187-106]
-
مهارتهای پرسشگری
اثر بخشی آموزش مهارتهای پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانشآموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]
-
مهارت های زندگی
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]
-
موفقیت تحصیلی
پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 55-78]
ن
-
نگرش به یادگیری درس زبان
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 114-133]
-
نگرش به اینترنت و نگرش به یادگیری الکترونیکی
تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطهای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]
-
نگرش به کامپیوتر
تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطهای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]
-
نوآوریهای برنامه درسی
واکاوی پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئیننامه بازنگری برنامه درسی دانشگاههای ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]
-
نوجوانان دانش آموز
رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 23-46]
ه
-
هوش هیجانی
بررسی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان به شیوه اجتماع پژوهشی در افزایش هوش هیجانی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 79-106]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 1-24]
-
یادگیری الکترونیکی
پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 55-78]
-
یادگیری زبان به کمک رایانه
مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 69-95]
-
یادگیری مشارکتی
مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 111-134]
-
یادگیرنده
ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 1-24]
-
یادگیری واژگان
مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 69-95]