آگاه هریس، مژگان
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمالگرایی مادران با توجه به سبک فرزندپروری [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 155-168]
ا
ابراهیمی قوام، صغری
مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز وغیرممتاز [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 1-20]
ابراهیمی قوام، صغری
تاثیر آموزش برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 94-109]
اخوان تفتی، مهناز
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش "یادگیری به کمک همسالان" (PAL) دانشآموزان هنرستانی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 127-153]
اعتمادفر، ایرج
تأثیر منتورینگ تلفیقی مبتنی بر داربستزنی دانش راهبردی بر میزان یادگیری و یادداری [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 1-24]
اعظمی، یوسف
مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز وغیرممتاز [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 1-20]
امیرتیموری، محمدحسن
بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 169-189]
ب
بابامرادی، افشین
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 55-79]
بدری گرگری، رحیم
مدل پیشبینی رضایت و پیشرفت تحصیلی از طریق کمالگرایی دو بعدی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 21-46]
بدلی، مهدی
تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 95-114]
بهشتی، سعید
مختصات فلسفی حرکت جوهری انسان در حکمت متعالیه و کاربردهای آن در شناسایی اصول حاکم بر تحول آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 81-107]
بیرامی، منصور
مدل پیشبینی رضایت و پیشرفت تحصیلی از طریق کمالگرایی دو بعدی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 21-46]
بیگدلی، ایمان ا...
ارائه الگوی روانشناختی شکوفایی انسان بر اساس نظریه زمینه ای: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 207-232]
پ
پاک مهر، حمیده
تبیین گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان بر اساس دیدگاه معرفت شناختی آنان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 112-126]
ت
ترابی، آرش
بررسی رابطه میزان عمل به احکام دین با بهداشت روانی معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 129-154]
تقی پور، کیومرث
بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 169-189]
ج
جان بزرگی، مسعود
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمالگرایی مادران با توجه به سبک فرزندپروری [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 155-168]
جعفری، علیرضا
تأثیر بازی های آموزشی بر رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 71-85]
جلالی دیزجی، علی
مطالعۀ برنامههای آموزشی رشته کتابداری و اطّلاعرسانی برای بازنگری برنامه درسی دانشگاه علّامه طباطبائی در مقطع کارشناسی [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 25-60]
چ
چوپان، حامد
مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز وغیرممتاز [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 1-20]
ح
حسینچاری، مسعود
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطات خانواده و ساختار کلاس؛ نقش واسطهای ابعاد خودکارآمدی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 1-30]
خ
خادمی اشکذری، ملوک
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش "یادگیری به کمک همسالان" (PAL) دانشآموزان هنرستانی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 127-153]
د
دبیری، سولماز
مدل پیشبینی رضایت و پیشرفت تحصیلی از طریق کمالگرایی دو بعدی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 21-46]
درتاج، فریبرز
تاثیر آموزش برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 94-109]
دلاور، علی
اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانشآموزان در درس زیستشناسی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 87-111]
دلاور، علی
تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 1-21]
دلاور، علی
تاثیر آموزش برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 94-109]
دهقانیزاده، محمدحسین
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطات خانواده و ساختار کلاس؛ نقش واسطهای ابعاد خودکارآمدی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 1-30]
دوستیان، یونس
مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز وغیرممتاز [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 1-20]
ر
رجبی، سعید
بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 31-53]
رحیمی، رضا
مقایسه سبکهای شناختی دانش آموزان دختر و پسر رشتههای کامپیوتر و علوم انسانی [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 61-80]
رضایی، علی محمد
ارائه الگوی روانشناختی شکوفایی انسان بر اساس نظریه زمینه ای: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 207-232]
ز
زارع، حسین
مقایسه سبکهای شناختی دانش آموزان دختر و پسر رشتههای کامپیوتر و علوم انسانی [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 61-80]
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر منتورینگ تلفیقی مبتنی بر داربستزنی دانش راهبردی بر میزان یادگیری و یادداری [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 1-24]
زمانلو، خدیجه
بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 31-53]
زنگنه، حسین
اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانشآموزان در درس زیستشناسی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 87-111]
زیبا پرچم، شهین
تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 95-114]
س
سبزیان، سعیده
بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و افت تحصیلی در دانشآموزان پسر و دختر سال اول دبیرستانهای شهر اصفهان (پیشبینی افت تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی) [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 233-247]
سپهرنیا، رزیتا
بررسی آموزشی مهارت های حرفه ای در گزینش دستیاران جراح دامپزشک در ایران [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 139-154]
سراجی، فرهاد
تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 95-114]
سعدیپور، اسماعیل
رابطه چرخۀ شبانهروزی با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 175-206]
سلمان، زهرا
ارتباط بین ورزش و سلامت روان بانوان فرهنگی شاغل [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 113-128]
سلیمانی، سعید
تبیین نقش هوش سازمانی در ارتقای عملکرد سازمانی: مطالعه موردی مدیران دبیرستانهای شهر تهران [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 165-189]
سلیمانی خشاب، عباسعلی
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطات خانواده و ساختار کلاس؛ نقش واسطهای ابعاد خودکارآمدی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 1-30]
سواری، کریم
مقایسه مهارت مدیریت زمان و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با عملکرد تحصیلی بالا و پایین [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 109-124]
سیف، علی اکبر
تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 1-21]
ش
شکورزاده، رضا
کیفیت سنجی برنامههای درسی تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 67-92]
شمس مورکانی، غلامرضا
تبیین نقش هوش سازمانی در ارتقای عملکرد سازمانی: مطالعه موردی مدیران دبیرستانهای شهر تهران [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 165-189]
شوشتری، مرضیه
بررسی خلاقیت تربیتی مولانا درتفسیرعرفانی قصّه قرآنی حضرت نوح (ع) [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 125-164]
شوشتری، مژگان
بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 79-93]
شیخ الاسلامی، علی
تاثیر آموزش برنامه ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 94-109]
ط
طاهری، مرتضی
مدل درخواست بازخورد و تجدیدنظر در تصمیم بر اساس نگرش دانشجویان دکتری نسبت به بازخوردهای ارائه شده در مورد نوشتار و گروه علمی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 44-66]
ع
عابدی، احمد
بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 79-93]
عالی، آمنه
تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 1-21]
عباسپور، عباس
در جستجوی شناسایی نیازهای فرهنگی نسل جوان و ارائه الگوی انطباقی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 169-197]
عباس پور، عباس
تأثیر منتورینگ تلفیقی مبتنی بر داربستزنی دانش راهبردی بر میزان یادگیری و یادداری [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 1-24]
عباسی، مسلم
بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 31-53]
عظیمی، اسماعیل
اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 24-41]
علیپور، احمد
مقایسه سبکهای شناختی دانش آموزان دختر و پسر رشتههای کامپیوتر و علوم انسانی [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 61-80]
علی آبادی، خدیجه
بررسی تأثیر وبلاگ بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 191-209]
غ
غفاری مجلج، محمد
ارائه الگوی پیشبینی عوامل فردی و آموزشی ( سازمانی) مؤثر بر بهرهوری [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 155-184]
ف
فردانش، هاشم
اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانشآموزان در درس زیستشناسی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 87-111]
فلاح، محمد حسین
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمالگرایی مادران با توجه به سبک فرزندپروری [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 155-168]
فیاض، ایراندخت
شناسائی عوامل موثر بر اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت جهت ارائه مدل ساختاری [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 115-137]
فیاض، ایراندخت
بررسی رابطه میزان عمل به احکام دین با بهداشت روانی معلمان ابتدایی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 129-154]
ق
قدم پور، عزت اله
بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و افت تحصیلی در دانشآموزان پسر و دختر سال اول دبیرستانهای شهر اصفهان (پیشبینی افت تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی) [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 233-247]
قصابی چورسی، مهدی
کیفیت سنجی برنامههای درسی تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 67-92]
ک
کارشکی، حسین
تبیین گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان بر اساس دیدگاه معرفت شناختی آنان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 112-126]
کدیور، پروین
تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 1-21]
کرمی، آزاد الله
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 55-79]
کیامنش، علیرضا
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش "یادگیری به کمک همسالان" (PAL) دانشآموزان هنرستانی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 127-153]
گ
گرامی، فاطمهسادات
رابطه چرخۀ شبانهروزی با عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع اول راهنمایی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 175-206]
گلشنی منزه، فرشته
بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 79-93]
م
مرادی، مرتضی
سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطات خانواده و ساختار کلاس؛ نقش واسطهای ابعاد خودکارآمدی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 1-30]
مرجانی، مهدی
بررسی آموزشی مهارت های حرفه ای در گزینش دستیاران جراح دامپزشک در ایران [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 139-154]
مشایخی، منصوره
تبیین نقش هوش سازمانی در ارتقای عملکرد سازمانی: مطالعه موردی مدیران دبیرستانهای شهر تهران [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 165-189]
معتقد لاریجانی، محمد
نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: دوره راهنمایی شهر تهران [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 211-222]
معتمدی، عبداله
مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز وغیرممتاز [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 1-20]
معماریان، آذیندخت
بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 79-93]
مقدس، علیرضا
فردوسی، هفت بزم وآموزش مهارتهای اجتماعی «مقدمهای روان شناختی بر داستان هفت بزم شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی» [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 151-174]
ملکی، حسن
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 55-79]
ملکی، حسن
کیفیت سنجی برنامههای درسی تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 67-92]
مهدوی، زهرا
شناسائی عوامل موثر بر اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت جهت ارائه مدل ساختاری [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 115-137]
مهدوی نسب، یوسف
بررسی تأثیر وبلاگ بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 191-209]
مهربان، جواد
تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 95-114]
موسوی، سیده ماهرخ
ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش "یادگیری به کمک همسالان" (PAL) دانشآموزان هنرستانی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 127-153]
موسوی پور، سعید
اثربخشی چندرسانهای آموزشی دیکتهیار بر بهبود مشکلات حافظه دیداری و شنیداری دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 24-41]
میرزایی فر، داود
بررسی رابطه بین درگیری تحصیلی و افت تحصیلی در دانشآموزان پسر و دختر سال اول دبیرستانهای شهر اصفهان (پیشبینی افت تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی) [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 233-247]
میکائیلی، نیلوفر
بررسی ارتباط تنظیم هیجان و عواطف مثبت و منفی با عملکرد و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1393، صفحه 31-53]
ن
نجفی، محمود
ارائه الگوی روانشناختی شکوفایی انسان بر اساس نظریه زمینه ای: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 207-232]
نوروزپور، الهام
تأثیر آموزش تحلیل رفتار متقابل بر تعدیل کمالگرایی مادران با توجه به سبک فرزندپروری [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 155-168]
نوروزی، داریوش
بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 169-189]
نوری، علی
مقایسه مهارت مدیریت زمان و انگیزه پیشرفت دانشآموزان با عملکرد تحصیلی بالا و پایین [دوره 10، شماره 31، 1393، صفحه 109-124]
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانشآموزان در درس زیستشناسی [دوره 10، شماره 33، 1393، صفحه 87-111]
ه
هژبریان، هانیه
ارائه الگوی روانشناختی شکوفایی انسان بر اساس نظریه زمینه ای: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 207-232]
ی
یونسی، جلیل
مدل درخواست بازخورد و تجدیدنظر در تصمیم بر اساس نگرش دانشجویان دکتری نسبت به بازخوردهای ارائه شده در مورد نوشتار و گروه علمی [دوره 10، شماره 34، 1393، صفحه 44-66]