نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون‏های عملکردی تأثیر ترکیبی روش‏های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
  • آموزش الکترونیکی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحله‏‏ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]

ا

  • اختلالات رفتاری بررسی تأثیر بازی‏درمانی بر‏کاهش اختلالات‏رفتاری دانش‌آموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی 12-9 ساله شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 20-34]
  • ایران بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
  • ارتباط‌گرایی ارتباط‌گرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریه‌های یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
  • اضطراب‏ جسمی بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
  • اضطراب ریاضی عوامل پیش‏بینی‏کننده‏های اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
  • اضطراب ‏شناختی بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
  • افت تحصیلی عوامل پیش‏بینی‏کننده‏های اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
  • الکترو انسفالوگرافی تأثیر چند رسانه‏ای‏آموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
  • امواج مغزی تأثیر چند رسانه‏ای‏آموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
  • انتخاب محتوا بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
  • انگیزه رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
  • اهمالکاری تحصیلی ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]

ب

  • بازی مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
  • بازنگری برنامه‏های درسی بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
  • باورهای‏خود‏کارآمدی عمومی بررسی میزان اثربخشی خودگوئی‏های درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]

پ

  • پیشرفت تحصیلی مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر ترکیبی روش‏های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]

ت

  • تعارضات زناشویی مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
  • تکنولوژی آموزشی بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]

چ

  • چند رسانه‏ای تأثیر چند رسانه‏ای‏آموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]

خ

  • خود اثربخشی ادراک شده ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
  • خودپنداره ریاضی. مقدمه عوامل پیش‏بینی‏کننده‏های اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
  • خودگوئی‏های‏درونی مثبت بررسی میزان اثربخشی خودگوئی‏های درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]

د

  • دانش ارتباطی ارتباط‌گرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریه‌های یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
  • دانش‌آموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی بررسی تأثیر بازی‏درمانی بر‏کاهش اختلالات‏رفتاری دانش‌آموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی 12-9 ساله شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 20-34]
  • دانش توزیع شده ارتباط‌گرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریه‌های یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
  • درمان راه‏حل- محور دیشیزر مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
  • دوره‏های آموزش ضمن‏خدمت مهارت‏های (ICDL) رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]

ر

  • ریاضی عوامل پیش‏بینی‏کننده‏های اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
  • رنگ تأثیر چند رسانه‏ای‏آموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
  • روش تجربه و عمل مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
  • روش توأم و انفرادی مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
  • روش‏های یاددهی- یادگیری و ارزشیابی. مقدمه بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
  • روش‏های‏زبانی مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روش‏های زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‏آموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]

س

  • سازماندهی محتوا بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
  • سنجش جایگزین تأثیر ترکیبی روش‏های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
  • سنجش سنتی تأثیر ترکیبی روش‏های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]

ش

  • شناخت‏درمانی بررسی میزان اثربخشی خودگوئی‏های درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]

ص

  • صدا تأثیر چند رسانه‏ای‏آموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]

ط

  • طراح آموزشی بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
  • طراحی آموزشی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحله‏‏ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]

ع

  • عملکرد‏ ورزشی بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]

ف

  • فرصت دیجیتالی رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
  • فناوری اطلاعات وارتباطات (ICT) رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
  • فوتسال و CSAI-2 بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]

ک

  • کارایی رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دوره‏های آموزش مهارت‏های (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
  • کارپوشه تأثیر ترکیبی روش‏های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
  • کتاب درسی بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]

م

  • مدیریت‏زمان ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]

ن

  • نظریه‌های یادگیری ارتباط‌گرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریه‌های یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
  • نگرش تأثیر ترکیبی روش‏های سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]

و

  • واحد عملی بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
  • واحد نظری بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]

ه

  • هدف بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامه‏ریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]

ی

  • یادداری تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحله‏‏ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]
  • یادگیری تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحله‏‏ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]