آزمونهای عملکردی
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
آموزش الکترونیکی
تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]
ا
اختلالات رفتاری
بررسی تأثیر بازیدرمانی برکاهش اختلالاترفتاری دانشآموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی 12-9 ساله شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 20-34]
ایران
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
ارتباطگرایی
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
اضطراب جسمی
بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
اضطراب ریاضی
عوامل پیشبینیکنندههای اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
اضطراب شناختی
بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
افت تحصیلی
عوامل پیشبینیکنندههای اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
الکترو انسفالوگرافی
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
امواج مغزی
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
انتخاب محتوا
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
انگیزه
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
اهمالکاری تحصیلی
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
ب
بازی
مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روشهای زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
بازنگری برنامههای درسی
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
باورهایخودکارآمدی عمومی
بررسی میزان اثربخشی خودگوئیهای درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]
پ
پیشرفت تحصیلی
مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روشهای زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
پیشرفت تحصیلی
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
ت
تعارضات زناشویی
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
تکنولوژی آموزشی
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
چ
چند رسانهای
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
خ
خود اثربخشی ادراک شده
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
خودپنداره ریاضی.
مقدمه
عوامل پیشبینیکنندههای اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
خودگوئیهایدرونی مثبت
بررسی میزان اثربخشی خودگوئیهای درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]
د
دانش ارتباطی
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
دانشآموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی
بررسی تأثیر بازیدرمانی برکاهش اختلالاترفتاری دانشآموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی 12-9 ساله شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 20-34]
دانش توزیع شده
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
درمان راهحل- محور دیشیزر
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
ریاضی
عوامل پیشبینیکنندههای اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
رنگ
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
روش تجربه و عمل
مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روشهای زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
روش توأم و انفرادی
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
روشهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی.
مقدمه
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
روشهایزبانی
مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روشهای زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
س
سازماندهی محتوا
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
سنجش جایگزین
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
سنجش سنتی
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
ش
شناختدرمانی
بررسی میزان اثربخشی خودگوئیهای درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]
ص
صدا
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
ط
طراح آموزشی
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
طراحی آموزشی
تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]
ع
عملکرد ورزشی
بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
ف
فرصت دیجیتالی
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
فناوری اطلاعات وارتباطات (ICT)
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
فوتسال و CSAI-2
بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
ک
کارایی
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
کارپوشه
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
کتاب درسی
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
م
مدیریتزمان
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
ن
نظریههای یادگیری
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
نگرش
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
و
واحد عملی
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
واحد نظری
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
ه
هدف
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
ی
یادداری
تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]
یادگیری
تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]