آرین، دکتر سیده خدیجه
بررسی میزان اثربخشی خودگوئیهای درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]
ا
احدی، دکتر حسن
بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
اسکندری، حسین
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
اعتمادی، دکتر احمد
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
امامی، کبری
مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روشهای زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
ب
بشلیده، دکتر کیومرث
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
بندک، موسی
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
خ
خرم آبادی، دکتر یدالله
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
د
دلاور، دکتر علی
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
دلاور، دکتر علی
تأثیر ترکیبی روشهای سنجش جایگزین(عملکردی و کارپوشه) بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی در درس شیمی شهرستان خرم آباد [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 88-109]
دهقانی فیروزآبادی، طیبه
بررسی میزان اثربخشی خودگوئیهای درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 125-148]
ر
رستگارپور، دکتر حسن
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
ز
زندی، فرزاد
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
س
سجادی، دکتر سید مهدی
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
سرداری پور، مهران
بررسی نقش اضطراب شناختی و جسمی در عملکرد ورزشی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 111-126]
سواری، دکتر کریم
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
سودانی، دکتر منصور
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
ش
شفیع آبادی، دکتر عبدالله
مقایسه اثربخشی درمان راه حل- محور دیشیزر به صورت انفرادی و توأم در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 40-56]
شهنی ییلاق، دکتر منیجه
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 100-114]
ع
علی آبادی، دکتر خدیجه
تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]
ف
فردانش، دکتر هاشم
ارتباطگرایی: در رقابت یا همسویی با دیگر نظریههای یادگیری؟ [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 34-67]
ک
کریمی، سید بهاءالدین
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
کمیجانی، زهرا
بررسی تأثیر بازیدرمانی برکاهش اختلالاترفتاری دانشآموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی 12-9 ساله شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 20-34]
کولایی نژاد، دکتر جمال الدین
مقایسه آموزش به روش تجربه و عمل(با تأکید بر بازی) با روشهای زبانی و تأثیرآنها بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان پسر پایه دوم شهرستان زرین شهر در سال تحصیلی 86-85 [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 114-137]
م
مالکی، مائده
تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه وپنج مرحلهای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر یادگیری و یادداری دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 66-89]
محمودپور، بختیار
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 56-74]
ملکی، دکتر حسن
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 1-21]
ن
نظری، حمیده
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]
نیلی احمدآبادی، دکتر محمدرضا
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 74-101]
ه
هاشمی آذر، دکتر ژانت
بررسی تأثیر بازیدرمانی برکاهش اختلالاترفتاری دانشآموزان آزاردیده جسمانی- هیجانی 12-9 ساله شهر تهران [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 20-34]
ی
یارمحمدی واصل، دکتر مسیب
عوامل پیشبینیکنندههای اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی [دوره 5، شماره 14، 1388، صفحه 20-41]
یار یاری، دکتر فریدون
تأثیر چند رسانهایآموزشی، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی [دوره 5، شماره 15، 1388، صفحه 1-20]