ایجادی، زهرا
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403]
اسدی، رقیه
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]
اکبردوست زنگنه، سلمان
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403]
امیری دهج، غلامرضا
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403]
ب
بافتی، سعیده
رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403]
برزگر بفرویی، کاظم
رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری و اهمالکاری تصمیمگیری: نقش واسطهای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403]
ت
تنهایی، مینا
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]
ج
جباری، فاطمه سوسن
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403]
جعفرى، سعید
رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری و اهمالکاری تصمیمگیری: نقش واسطهای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403]
ر
رحمانی ملک اباد، مهدی
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]
ز
زمانپور، عنایت اله
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]
ش
شفیعی سروستانی، مریم
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403]
شکری، امید
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403]
ط
طالبی، سوسن
ارزیابی میزان تطابق برداشت های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسیها درباره مولفه های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]
طالع پسند، سیاوش
رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403]
طهرانچی، عطا
نقش واسطهای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگیهای شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403]
ع
عسگری، محمد
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]
علی ابادی، خدیجه
ارزیابی میزان تطابق برداشت های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسیها درباره مولفه های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]
ف
فتح آبادی، جلیل
مدلیابی روابط خوشبینی تحصیلی، هیجانها و تعامل معلم ـ دانشآموز [دوره 20، شماره 71، 1403]
فرخی، نورعلی
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]
فردانش، هاشم
ارزیابی میزان تطابق برداشت های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسیها درباره مولفه های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]
ق
قدم پور، عزت اله
رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403]
ک
کاظمی فرد، داود
رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403]
کریمی، محمدحسن
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403]
کشاورز، حبیب
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403]
ل
لطیفی، زهره
هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (CEQ) مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]
م
محمدی، مهدی
ارائه مدل ذهنآرایی کودکان در دوره پیشدبستانی: رویکرد فراترکیب نظریهساز [دوره 20، شماره 71، 1403]
ن
نیلی احمد آبادی، محمد رضا
ارزیابی میزان تطابق برداشت های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسیها درباره مولفه های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]
ی
یونسی، جلیل
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]