ا

  • ایجادی، زهرا نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • اسدی، رقیه طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • اکبردوست زنگنه، سلمان نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • امیری دهج، غلامرضا مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403]

ب

  • بافتی، سعیده رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • برزگر بفرویی، کاظم رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403]

ت

  • تنهایی، مینا هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]

ج

  • جباری، فاطمه سوسن ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • جعفرى، سعید رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز [دوره 20، شماره 71، 1403]

ر

  • رحمانی ملک اباد، مهدی هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]

ز

  • زمانپور، عنایت اله طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]

ش

  • شفیعی سروستانی، مریم ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • شکری، امید مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403]

ط

  • طالبی، سوسن ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • طالع پسند، سیاوش رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • طهرانچی، عطا نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی [دوره 20، شماره 71، 1403]

ع

  • عسگری، محمد طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • علی ابادی، خدیجه ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]

ف

  • فتح آبادی، جلیل مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • فرخی، نورعلی هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • فردانش، هاشم ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]

ق

  • قدم پور، عزت اله رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403]

ک

  • کاظمی فرد، داود رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • کریمی، محمدحسن ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403]

  • کشاورز، حبیب ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403]

ل

  • لطیفی، زهره هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان [دوره 20، شماره 71، 1403]

م

  • محمدی، مهدی ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز [دوره 20، شماره 71، 1403]

ن

  • نیلی احمد آبادی، محمد رضا ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی [دوره 20، شماره 71، 1403]

ی

  • یونسی، جلیل طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار [دوره 20، شماره 71، 1403]

login