آ

  • آگاهی دانش اموزان طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]

ا

  • ادراک و نگرش اهمالکارانه تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]

  • استرس مرتبط با تحصیل فرزندان تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]

  • استرس والدین تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]

  • اضطراب امتحان اثر میانجی تاب‌آوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]

  • الگو تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]

  • اهمالکاری تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]

ب

  • بهزیستی عاطفی فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]

  • بیبلومتریک بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 67-94]

پ

  • پایگاه کتاب‌شناسی بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 67-94]

  • پیشرفت تحصیلی ریاضی رابطه وظیفه‌شناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]

  • پیشگیری طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]

ت

  • تاب آوری روانشناختی اثر میانجی تاب‌آوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]

  • تحقیق کیفی تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]

  • تربیت جنسی بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 67-94]

  • تعدیل‌گرها فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]

  • تنظیم شناختی هیجان اثر میانجی تاب‌آوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]

ح

  • حمایت معلمان طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]

د

  • دانشجو-معلمان اثر میانجی تاب‌آوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]

  • دانشجویان تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]

ر

  • رویکرد استیم طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 39-65]

ز

  • زیبایی گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]

  • زیبایی‌شناسی گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]

  • زیبایی‌شناسی بصری گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]

س

  • سطوح یادگیری طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 39-65]

ع

  • عوامل اهمالکاری تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]

ق

  • قلدری سایبری طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]

ک

  • کفایت‌های هیجانی و اجتماعی فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]

م

  • مدیریت استرس تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]

  • مشارکت مشاوران طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]

ن

  • نیاز به خودمختاری رابطه وظیفه‌شناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]

و

  • واژگان کلیدی: فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]

  • وظیفه شناسی رابطه وظیفه‌شناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]

ه

  • هوش هیجانی رابطه وظیفه‌شناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]

ی

  • یادگیری الکترونیکی گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]

  • یادگیری سیار طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 39-65]

login