آگاهی دانش اموزان
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]
ا
ادراک و نگرش اهمالکارانه
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]
استرس مرتبط با تحصیل فرزندان
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]
استرس والدین
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]
اضطراب امتحان
اثر میانجی تابآوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]
الگو
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]
اهمالکاری
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]
ب
بهزیستی عاطفی
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]
بیبلومتریک
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 67-94]
پ
پایگاه کتابشناسی
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 67-94]
پیشرفت تحصیلی ریاضی
رابطه وظیفهشناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]
پیشگیری
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]
ت
تاب آوری روانشناختی
اثر میانجی تابآوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]
تحقیق کیفی
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]
تربیت جنسی
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 67-94]
تعدیلگرها
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]
تنظیم شناختی هیجان
اثر میانجی تابآوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]
ح
حمایت معلمان
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]
د
دانشجو-معلمان
اثر میانجی تابآوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 259-283]
دانشجویان
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]
ر
رویکرد استیم
طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 39-65]
ز
زیبایی
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]
زیباییشناسی
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]
زیباییشناسی بصری
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]
س
سطوح یادگیری
طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 39-65]
ع
عوامل اهمالکاری
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 207-231]
ق
قلدری سایبری
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]
ک
کفایتهای هیجانی و اجتماعی
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]
م
مدیریت استرس
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 95-121]
مشارکت مشاوران
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 157-205]
ن
نیاز به خودمختاری
رابطه وظیفهشناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]
و
واژگان کلیدی: فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 123-156]
وظیفه شناسی
رابطه وظیفهشناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]
ه
هوش هیجانی
رابطه وظیفهشناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 233-258]
ی
یادگیری الکترونیکی
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 7-38]
یادگیری سیار
طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 39-65]