نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی پرند، فرشته بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
  • آزاد مرد، شهنام تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]

ا

  • ابوالقاسمی، ابراهیم مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
  • احمدزاده، محمدرضا مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
  • اخوان تفتی، مهناز اثر‌بخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظه‌ی کاری کودکان مبتلا به ناتوانی‏های یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
  • ایرجی راد، ارسلان تأثیر ویژگی‌های شخصیتی با میانجی‌گری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]
  • ارشدی، نسرین تاب‌آوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
  • اکبرپورزنگلانی، محمّدباقر ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
  • اکرامی، محمود ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
  • امیریان، لیلا اثربخشی ترسیم نقشه‌های مفهومی گروهی بر شاخص‌های شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
  • امیرتیموری، محمد حسن مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]

ب

  • بابائی منقاری، محمد مهدی رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانش‌آموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
  • بیات، طیبیه تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]
  • بادله، علیرضا تأثیر تابلوهای الکترونیکی بر یادگیری و یادداری مهارت‌های خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 29-58]
  • باقری، خسرو اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
  • بدری گرگری، رحیم پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
  • بیرامی، منصور پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
  • برزگر بفرویی، کاظم نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
  • برزگر بفرویی، مهدی نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]
  • بکان، سمیرا آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]

پ

  • پیری، موسی تعیین نیمرخ‌های دانش‌آموزان بر اساس مؤلفه‌های کمک ‌خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
  • پورجمشیدی، مریم توانایی پیش‌بینی ترجیحات تعامل بر اساس سبک‌های یادگیری دانشجویان دوره‌های آموزش مبتنی بر وب [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 175-197]
  • پور شهریار، حسین تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]

ج

  • جهان، فائزه عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
  • جوادی ممتاز، طیبه مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارت‌های آن در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]

ح

  • حبیبی، یوسف مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
  • حبیبی کلیبر، رامین تعیین نیمرخ‌های دانش‌آموزان بر اساس مؤلفه‌های کمک ‌خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
  • حجازی، الهه رابطه‌ی سبک‌های هویت با مؤلفه‌های سازگاری دانش‌آموزان: بررسی نقش واسطه‌ای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
  • حسنی، کاظم اثربخشی کتاب کمک‌درسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
  • حسنوند، فضل اله طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبک‏های مقابله با استرس و تاب‏آوری روان‏شناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]

خ

  • خادمی، ملوک اثر‌بخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظه‌ی کاری کودکان مبتلا به ناتوانی‏های یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
  • خادم مسجدی، حمید نقش والدین و همکلاسی‌هایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده می‌کنند بر انتخاب رشته‌ی تحصیلی دانش‌آموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]
  • خالق خواه، علی رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی و اضطراب رایانه با خودکارآمدی رایانه دانش‌آموزان متوسطه [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 157-173]
  • خباز، محمود مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
  • خیری گلسفیدی، طاهره مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره به‌واسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
  • خضری، حسن نقش پیوند با مدرسه در وقوع زورگویی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر یزد [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 21-40]

د

  • درتاج، فریبرز تبیین عوامل روان‌شناختی و اجتماعی بر نوع‌دوستی خیرین مدرسه‌ساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
  • درتاج، فریبرز رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفه‌های آن با دین‌داری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
  • دلاور، علی تبیین عوامل روان‌شناختی و اجتماعی بر نوع‌دوستی خیرین مدرسه‌ساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
  • دهقانزاده، حجت مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
  • دهقانزاده، حسین مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]

ر

  • رحیمی، معصومه عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
  • رحیمی مند، مریم بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
  • رحیمی نژاد، عباس نقش گشودگی به تجربه در پیش‌بینی سبک‌های هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
  • رحیمی نژاد، عباس رابطه‌ی سبک‌های هویت با مؤلفه‌های سازگاری دانش‌آموزان: بررسی نقش واسطه‌ای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
  • رستمی، کاوه تاثیر داستان‌های فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
  • رسولی، بهنام بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
  • رضایی، اکبر شخصیت و رویکردهای یادگیری به‌عنوان پیش‌بین‌های عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 173-190]
  • رضایی، علی محمد عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 155-171]
  • رضائی، محمد رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفه‌های آن با دین‌داری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]

ز

  • زارع، حسین ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل مقایسه مراکز یادگیری دانشگاهی در سطح جهانی با مراکز یادگیری دانشگاهی در ایران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 17-46]
  • زوار، تقی اثربخشی ترسیم نقشه‌های مفهومی گروهی بر شاخص‌های شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]

س

  • ستاری، بهزاد تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]
  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]

ش

  • شاهمرادی، حسین رابطه‌ی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت‌گیری‌های دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
  • شیبانی، ام‌البنین رابطه‌ی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت‌گیری‌های دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
  • شیخ الاسلامی، علی پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]
  • شعبانی، زهرا تبیین عوامل روان‌شناختی و اجتماعی بر نوع‌دوستی خیرین مدرسه‌ساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
  • شکری، امید تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 129-150]

ط

  • طالبی، هوشنگ تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هوش موفق بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 199-223]

ع

  • عباس‌پور، عباس بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 1-24]
  • عبدالهی مقدم، مریم طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبک‏های مقابله با استرس و تاب‏آوری روان‏شناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
  • عبدی پور، فوزیه اثربخشی کتاب کمک‌درسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
  • علی آبادی، خدیجه اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
  • علی آبادی، خدیجه بررسی میزان انطباق نحوه ارائه آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر با رویدادهای آموزشی الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 143-162]
  • علی پور، وحیده آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
  • علیلو، اکبر اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
  • عینی‌پور، جواد پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]

ف

  • فیاض، ایراندخت تاثیر داستان‌های فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
  • فتحی آشتیانی، مینا اثر‌بخشی آموزش شناختی بر سرعت پردازش و حافظه‌ی کاری کودکان مبتلا به ناتوانی‏های یادگیری [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 125-141]
  • فرامرزی، صحرا اثربخشی کتاب کمک‌درسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]
  • فردانش، هاشم اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
  • فرهادی، مهران طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبک‏های مقابله با استرس و تاب‏آوری روان‏شناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]

ق

  • قاسمی، امید تاثیر داستان‌های فکری فیلیپ کم بر رشد خلاقیت کودکان دوره آمادگی شهر تهران [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 1-13]
  • قلی پور، زهرا تاب‌آوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
  • قهاری، شهربانو مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره به‌واسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]

ک

  • کردنوقابی، رسول مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارت‌های آن در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
  • کریمی، یوسف تبیین عوامل روان‌شناختی و اجتماعی بر نوع‌دوستی خیرین مدرسه‌ساز [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 45-79]
  • کریمی، یوسف مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
  • کریمیان، نادر مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان عادی شهر تهران [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 1-15]
  • کریمیان پور، غفار پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]
  • کولایی نژاد، جمال‌الدین اثربخشی کتاب کمک‌درسی خواندن کردی بر تقویت خواندن و نوشتن در کتاب فارسی (بخوانیم و بنویسیم) پایه اول ابتدایی در کودکان دوزبانه [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 15-27]

م

  • محققی، حسین طراحی مدلی برای تبیین شادکامی بر اساس سبک‏های مقابله با استرس و تاب‏آوری روان‏شناختی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان همدان [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 163-184]
  • محمدیان، کویستان تعیین نیمرخ‌های دانش‌آموزان بر اساس مؤلفه‌های کمک ‌خواهی، ادراکات محیط کلاسی و اهداف پیشرفت اجتماعی ازلحاظ فرسودگی تحصیلی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 47-67]
  • محمودی، معصومه رابطه‌ی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت‌گیری‌های دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
  • مرادی، رحیم آسیب‌شناسی و واکاوی کیفی یادگیری زبان انگلیسی در برنامه درسی آموزش متوسطه بر اساس مدل وین شتین و فانتی نی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 129-154]
  • مرادی، مرتضی رابطه‌ی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت‌گیری‌های دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 91-124]
  • مرتضایی، نسترن نقش گشودگی به تجربه در پیش‌بینی سبک‌های هویت و تعهد [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 97-117]
  • مرعشی، سید علی تاب‌آوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
  • مصرآبادی، جواد اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 151-171]
  • مصرآبادی، جواد اثربخشی ترسیم نقشه‌های مفهومی گروهی بر شاخص‌های شناختی- عاطفی درس شیمی [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 59-78]
  • معروفی، یحیی مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارت‌های آن در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 105-130]
  • ملکی، حمید ارتباط ساختار اجتماعی آموزش، وضعیت اقتصادی–اجتماعی و سرمایه فرهنگی خانواده با درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور و حضوری [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 69-104]
  • ملک‌زاده‌ نصرآبادی، الهه تأثیر ویژگی‌های شخصیتی با میانجی‌گری یادگیری فردی بر آرزوهای شغلی دانشجویان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 57-77]
  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز تاب‌آوری به عنوان میانجی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و شادکامی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 135-155]
  • مهرعلیان، ابراهیم رابطه هوش هیجانی بار – آن و مؤلفه‌های آن با دین‌داری نوجوانان [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 79-102]
  • موسوی، مهناز اثربخشی هوش هیجانی بر کفایت اجتماعی و تنظیم هیجانی دانش آموزان زورگو (غیر منضبط) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 103-128]

ن

  • ناظمی پور، بهروز رابطه‌ی سبک‌های هویت با مؤلفه‌های سازگاری دانش‌آموزان: بررسی نقش واسطه‌ای تعهد* [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 1-21]
  • نظریان، بلال مطالعه تغییرات انگیزش پیشرفت و خودپنداره به‌واسطه یادگیری زبان دوم (زبان مورد مطالعه: انگلیسی) [دوره 12، شماره 41، 1395، صفحه 79-89]
  • نوروزی، داریوش مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی رایگلوث، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 119-134]
  • نوروزی، داریوش اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
  • نوروزی، داریوش نقش والدین و همکلاسی‌هایی که از فنّاوری اطلاعات و ارتباطات استفاده می‌کنند بر انتخاب رشته‌ی تحصیلی دانش‌آموزان (شهر دوشنبه تاجیکستان) [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 41-56]

و

  • واحدی، شهرام پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس سبک‌های عاطفی [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 81-95]
  • وحدانی اسدی، محمدرضا اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی، برای آموزش اخلاق [دوره 12، شماره 40، 1395، صفحه 191-211]
  • ویسی، روناک پیش ‏بینی فرسودگی تحصیلی براساس کیفیت زندگی دانشگاهی و امید به اشتغال در دانشجویان [دوره 12، شماره 39، 1395، صفحه 25-43]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 12، شماره 42، 1395، صفحه 173-187]