ا

  • ابراهیمی قوام، صغری بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • اسدزاده، حسن بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • اکبری زردخانه، سعید فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • اویسی، نرجس خاتون گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]

ب

  • بخشی‌پور، محدثه رابطه وظیفه‌شناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404]

پ

ج

  • جامه بزرگ، زهرا گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • جهانبخش، زهرا اثر میانجی تاب‌آوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • جوکار کمال آبادی، مهناز تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]

ح

  • حسینی، سیده حانیه طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • حکمتیان فرد، صادق تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • حیدریه زاده، بهاره السادات فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]

د

  • دهقانی، یوسف تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]

س

  • سعدی پور، اسماعیل بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • سلیمی بجستانی، حسین تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]

ش

  • شریعتمدار، آسیه تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • شکری، امید فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • شهیدی، شهریار فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]

ط

  • طالبی، ریحانه تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • طالع پسند، سیاوش رابطه وظیفه‌شناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404]

ع

  • عسگری، محمد تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • علی آبادی، خدیجه گستره‌پژوهی مفهوم زیبایی‌شناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]

ف

  • فتح آبادی، جلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • فرح‌بخش، کیومرث تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • فرخی، نورعلی بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • فیروزکوهی برنج آبادی، مجید بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایه‌شده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]

گ

  • گلستانه، سید موسی تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]

م

  • محمدی، مهدی طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404]

  • مسلمی، سید علی طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 33-59]

ن

  • نیلی احمد آبادی، محمد رضا طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 33-59]

و

  • واحدی، مهدی طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 33-59]

  • وفایی زاده، مهدی اثر میانجی تاب‌آوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404]

login