ابراهیمی قوام، صغری
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]
اسدزاده، حسن
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]
اکبری زردخانه، سعید
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]
اویسی، نرجس خاتون
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]
ب
بخشیپور، محدثه
رابطه وظیفهشناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404]
پ
پورروستایی اردکانی، سعید
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]
ج
جامه بزرگ، زهرا
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]
جهانبخش، زهرا
اثر میانجی تابآوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404]
جوکار کمال آبادی، مهناز
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]
ح
حسینی، سیده حانیه
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404]
حکمتیان فرد، صادق
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]
حیدریه زاده، بهاره السادات
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]
د
دهقانی، یوسف
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]
س
سعدی پور، اسماعیل
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]
سلیمی بجستانی، حسین
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]
ش
شریعتمدار، آسیه
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]
شکری، امید
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]
شهیدی، شهریار
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]
ط
طالبی، ریحانه
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]
طالع پسند، سیاوش
رابطه وظیفهشناسی و پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری هوش هیجانی: تعیین نقش تعدیلگر نیاز به خودمختاری [دوره 21، شماره 75، 1404]
ع
عسگری، محمد
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]
علی آبادی، خدیجه
گسترهپژوهی مفهوم زیباییشناسی بصری در یادگیری الکترونیکی [دوره 21، شماره 75، 1404]
ف
فتح آبادی، جلیل
فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایتهای هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان [دوره 21، شماره 75، 1404]
فرحبخش، کیومرث
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان [دوره 21، شماره 75، 1404]
فرخی، نورعلی
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]
فیروزکوهی برنج آبادی، مجید
بررسی روند ساختار فکری مطالعات تربیت جنسی بر اساس مقالات نمایهشده در Web of Science [دوره 21، شماره 75، 1404]
گ
گلستانه، سید موسی
تبیین ادراک و نگرش نسبت به اهمالکاری و عوامل آن در دانشجویان: یک پژوهش کیفی [دوره 21، شماره 75، 1404]
م
محمدی، مهدی
طراحی مدل پیشگیری قلدری سایبری مبتنی بر مشارکت دانش آموز، مدرسه و والدین– رویکرد فراترکیب نظریه ساز [دوره 21، شماره 75، 1404]
مسلمی، سید علی
طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 33-59]
ن
نیلی احمد آبادی، محمد رضا
طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 33-59]
و
واحدی، مهدی
طراحی یادگیری سیار مبتنی بر رویکرد استیم و تاثیر آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم [دوره 21، شماره 75، 1404، صفحه 33-59]
وفایی زاده، مهدی
اثر میانجی تابآوری در رابطه راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اضطراب امتحان در میان دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 75، 1404]