نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های روانی ابعاد روان‌شناختی بیماری کووید 19 و آسیب‌های روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظام‌مند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
  • آگاهی واج‌شناختی آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واج‌شناختی کودکان پیش‌دبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]
  • آمادگی هیجانی رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
  • آموزش مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
  • آموزش چندفرهنگی بررسی میزان تاثیر آموزش مولفه های چند فرهنگی در ارتقای سواد چندفرهنگی دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 259-285]
  • آموزش سبک زندگی اثربخشی آموزش بسته مداخله‌ای سبک زندگی بر زورگویی و تکانشگری دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر شیراز [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 47-70]
  • آموزش فیزیک اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
  • آموزش قرآن تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]
  • آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]
  • آموزش مجازی ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 179-214]
  • آموزش و ترویج کشاورزی بررسی آثار روانشناختی ویروس کووید 19 در کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در زمان اضطرار (قرنطینه) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 229-237]
  • آموزه های قرآن تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]

ا

  • ابعاد روان‌شناختی ابعاد روان‌شناختی بحران کرونا و شیوه‌های آموزشی کاهش آن [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 27-54]
  • ابعاد روان‌شناختی ابعاد روان‌شناختی بیماری کووید 19 و آسیب‌های روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظام‌مند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
  • اپیدمی کرونا ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبک‌های مقابله‌ای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
  • اثرات کرونا در ورزش ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]
  • احساس ذهنی بهزیستی رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
  • اختلالات یادگیری خاص مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 257-280]
  • اختلالات روانشناختی بررسی آثار روانشناختی ویروس کووید 19 در کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در زمان اضطرار (قرنطینه) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 229-237]
  • اخلاق مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
  • اخلاق تحصیلی اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 131-156]
  • ادراک از رهبری اصیل تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
  • ارزیابی ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]
  • ارزشیابی ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 179-214]
  • ارزش های تحصیلی پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
  • اضطراب پیش‌بینی سلامت عمومی بر اساس متغیرهای فردی، خودکارآمدی و اضطراب در شاغلین (دانشجو و غیردانشجو) کادر درمانی بیماران COVID-19 [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 239-268]
  • اعتباریابی الگوی محیط یادگیری اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
  • الگوی محیط یادگیری اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
  • امتحان ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 179-214]
  • امید پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
  • امید پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]
  • اینستاگرام مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر افزایش انعطاف‌پذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 305-326]
  • انگیزش تجربه زیسته دانش‌آموزان از پدیده بی‌انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
  • انگیزش اخلاقی مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
  • انگیزش تحصیلی تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]
  • اهداف پیشرفت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
  • اهداف پیشرفت اجتماعی تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]

ب

  • بازی آزاد شناسایی مؤلفه‌های بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
  • بازداری تدوین بستۀ آموزشی ارتقای کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن در افزایش خودتنظیمی با تاکید بر نقش واسطه‌ای بازداری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 315-337]
  • بازی‌های رایانه‌ای بررسی رابطه مصرف بازی‌های رایانه‌ای و قلدری آموزشگاهی در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 287-313]
  • باورهای انگیزشی اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
  • باورهای وسواسی رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
  • بداعت رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
  • برنامه درسی شناسایی مؤلفه‌های بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
  • برنامه درسی اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
  • بیماری کرونا (کویید 19) پیامدهای روان‌شناختی و آموزشی بیماری کرونا در دانش‌آموزان و راهکارهای مقابله با آنها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 157-193]
  • بیماری کووید 19 پیامدهای روان‌شناختی کرونا ویروس جدید (کووید 19) در کودکان: مطالعه مروری نظام‌مند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 55-68]
  • بیماری کووید 19 ابعاد روان‌شناختی بیماری کووید 19 و آسیب‌های روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظام‌مند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 173-206]
  • بیماری کووید-19 بررسی آثار روانشناختی ویروس کووید 19 در کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در زمان اضطرار (قرنطینه) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 229-237]
  • بهزیستی تحصیلی تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]

پ

  • پیامدهای روان‌شناختی پیامدهای روان‌شناختی کرونا ویروس جدید (کووید 19) در کودکان: مطالعه مروری نظام‌مند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 55-68]
  • پیامدهای روان‌شناختی پیامدهای روان‌شناختی و آموزشی بیماری کرونا در دانش‌آموزان و راهکارهای مقابله با آنها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 157-193]
  • پدیدارشناسی توصیفی تجربه زیسته دانش‌آموزان از پدیده بی‌انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
  • پسا کرونا ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]
  • پیش دبستان بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
  • پیشرفت تحصیلی پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
  • پیشرفت تحصیلی پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]

ت

  • تأخیر در رضامندی تحصیلی ارائه مدل معادلات ساختاری جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجی‌گری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]
  • تیپ زمانی ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
  • تجربه زیسته تجربه زیسته دانش‌آموزان از پدیده بی‌انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر افزایش انعطاف‌پذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 305-326]
  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبک‌های مقابله‌ای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
  • تحلیل عاملی تأییدی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبک‌های مقابله‌ای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
  • تفکر خودارزیابانه منفی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
  • تکانشگری اثربخشی آموزش بسته مداخله‌ای سبک زندگی بر زورگویی و تکانشگری دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر شیراز [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 47-70]
  • تمایل به عضویت تحلیل رابطه سرمایه‌های روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خرده‌فرهنگ گروه‌های خارجی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 235-256]
  • توانایی شناختی تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارت‌های حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]

ج

  • جذب و انتخاب شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
  • جهت‌گیری هدف پیشرفت ارائه مدل معادلات ساختاری جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجی‌گری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]

چ

  • چرخه شبانه روزی ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
  • چرخه هفتگی ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
  • چندفرهنگی بررسی میزان تاثیر آموزش مولفه های چند فرهنگی در ارتقای سواد چندفرهنگی دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 259-285]

ح

  • حافظه کاری ارتباط بین چرخه های شبانه روزی و حافظه کاری در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 251-264]
  • حساسیت اخلاقی مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]

خ

  • خرده‌فرهنگ تحلیل رابطه سرمایه‌های روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خرده‌فرهنگ گروه‌های خارجی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 235-256]
  • خشم تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]
  • خشونت بررسی رابطه مصرف بازی‌های رایانه‌ای و قلدری آموزشگاهی در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 287-313]
  • خلاقیت هیجانی رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
  • خودتنظیمی تدوین بستۀ آموزشی ارتقای کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن در افزایش خودتنظیمی با تاکید بر نقش واسطه‌ای بازداری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 315-337]
  • خودکارآمدی پیش‌بینی سلامت عمومی بر اساس متغیرهای فردی، خودکارآمدی و اضطراب در شاغلین (دانشجو و غیردانشجو) کادر درمانی بیماران COVID-19 [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 239-268]
  • خودکار آمدی" نقش واسطه‌گری خودکارآمدی در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و سبکهای اسنادی با پیشرفت‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 97-118]
  • خودکارآمدی تحصیلی اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 131-156]
  • خودکارآمدی تحصیلی تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
  • خودکارآمدی تحصیلی ارائه مدل معادلات ساختاری جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجی‌گری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]
  • خودکارآمدی تحصیلی پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
  • خودناتوان‌سازی تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]

د

  • دانش اموز اتیستیک اثربخشی برنامه توانبخشی هیجانی با رویکرد شناخت اجتماعی، بر کارکردهای عاطفی هیجانی دانش آموزان اتیستیک [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 57-74]
  • دانش آموزان تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارت‌های حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
  • درک بیماری رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
  • دوره ابتدایی بررسی رابطه مصرف بازی‌های رایانه‌ای و قلدری آموزشگاهی در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 287-313]
  • دوره دوم متوسطه طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
  • دوره دوم متوسطه اثربخشی آموزش بسته مداخله‌ای سبک زندگی بر زورگویی و تکانشگری دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر شیراز [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 47-70]

ر

  • ریاضی بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
  • راهبردهای یادگیری پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 25-45]
  • راهبردهای انگیزشی فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و راهبردهای انگیزشی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 95-115]
  • راهبردهای انگیزشی اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
  • راهبردهای خودتنظیمی اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
  • راهبردهای فرا شناختی تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
  • رضایت از تحصیل تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]
  • رضایت از زندگی بررسی وضعیت شادکامی و رضایت از زندگی دانشجویان در زمان بحران بیماری ‏کرونا ویروس جدید (کووید-19)‏ [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 1-25]
  • رضایت تحصیلی ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
  • رفتارهای یادگیری بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
  • رفتارهای خودشکن آموزشی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
  • روابط والد- فرزندی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]
  • روانشناسی مثبت تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 265-282]

ز

  • زورگویی اثربخشی آموزش بسته مداخله‌ای سبک زندگی بر زورگویی و تکانشگری دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر شیراز [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 47-70]

س

  • ساختار تربیتی بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
  • ساختار فیزیولوژیکی بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
  • سازگاری اجتماعی تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
  • سبک دلبستگی رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 157-180]
  • سبک‌های مقابله‌ای ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سبک‌های مقابله‌ای در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 137-155]
  • سرزندگی تحصیلی تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
  • سرسختی روانشناختی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]
  • سرعت پردازش اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر افزایش انعطاف‌پذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 305-326]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل رابطه سرمایه‌های روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خرده‌فرهنگ گروه‌های خارجی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 235-256]
  • سرمایه روانشناختی ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
  • سرمایه روان شناختی تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
  • سرمایه روان‌شناختی تحلیل رابطه سرمایه‌های روان شناختی- اجتماعی با تمایل جوانان به خرده‌فرهنگ گروه‌های خارجی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 235-256]
  • سلامت عمومی رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
  • سلامت عمومی پیش‌بینی سلامت عمومی بر اساس متغیرهای فردی، خودکارآمدی و اضطراب در شاغلین (دانشجو و غیردانشجو) کادر درمانی بیماران COVID-19 [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 239-268]
  • سلبریتی مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
  • سواد چندفرهنگی بررسی میزان تاثیر آموزش مولفه های چند فرهنگی در ارتقای سواد چندفرهنگی دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 259-285]

ش

  • شادکامی بررسی وضعیت شادکامی و رضایت از زندگی دانشجویان در زمان بحران بیماری ‏کرونا ویروس جدید (کووید-19)‏ [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 1-25]
  • شایستگی ریاضی بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی در دوران پیش از دبستان بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 71-93]
  • شبکه یادگیری ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکه‌های یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
  • شبکه‌های یادگیری دانشجویی ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکه‌های یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
  • شبیه سازی آموزشی تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارت‌های حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
  • شخصیتی شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
  • شناخت اجتماعی تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]
  • شیوه‌های آموزشی ابعاد روان‌شناختی بحران کرونا و شیوه‌های آموزشی کاهش آن [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 27-54]

ص

  • صنعت ورزش ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]

ع

  • عاطفی شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
  • عاملیت اخلاقی مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
  • عزّت‎نفس تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
  • عشق به یادگیری تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و راهبردهای انگیزشی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 95-115]
  • عملکرد خانواده تدوین مدل ساختاری سازگاری اجتماعی براساس خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد خانواده با میانجی گری راهبردهای فراشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 281-305]
  • عناصر برنامه درسی تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 265-282]

غ

  • غرقگی تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 265-282]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و راهبردهای انگیزشی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 95-115]
  • فراحافظه مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 257-280]
  • فرسودگی تحصیلی ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
  • فعالیت فیزیکی بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]

ق

  • قرنطینه بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
  • قلدری بررسی رابطه مصرف بازی‌های رایانه‌ای و قلدری آموزشگاهی در بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 287-313]

ک

  • کارپوشه ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 179-214]
  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 257-280]
  • کارکردهای اجرایی تدوین بستۀ آموزشی ارتقای کارکردهای اجرایی و بررسی اثربخشی آن در افزایش خودتنظیمی با تاکید بر نقش واسطه‌ای بازداری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 315-337]
  • کارکرد هیجانی اثربخشی برنامه توانبخشی هیجانی با رویکرد شناخت اجتماعی، بر کارکردهای عاطفی هیجانی دانش آموزان اتیستیک [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 57-74]
  • کارکنان سازمان تحقیقات بررسی آثار روانشناختی ویروس کووید 19 در کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در زمان اضطرار (قرنطینه) [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 229-237]
  • کرونا رابطه درک بیماری با باورهای وسواسی با میانجی گری سلامت عمومی در بیماران مراجعه کننده جهت تشخیص کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 215-228]
  • کرونا ویروس جدید (کووید-19) بررسی وضعیت شادکامی و رضایت از زندگی دانشجویان در زمان بحران بیماری ‏کرونا ویروس جدید (کووید-19)‏ [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 1-25]
  • کلید واژه: آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی - فراشناختی بر رفتارهای خودشکن آموزشی و تفکر خودارزیابانه منفی دانش آموزان دختر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 1-24]
  • کلید واژه ها: راهبردهای یادگیری خودتنظیمی فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و راهبردهای انگیزشی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 95-115]
  • کلید واژه ها: "منزلت اجتماعی" رابطه منزلت اجتماعی معلم با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموز نقش واسطه ای ساختار هدفی کلاس [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 21-42]
  • کمک‌طلبی تحصیلی ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
  • کنترل خشم تأثیر آموزش آموزه های قرآن بر کنترل خشم دانش آموزان دورة متوسطه شهر همدان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 171-187]
  • کودک شناسایی مؤلفه‌های بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
  • کودکان پیامدهای روان‌شناختی کرونا ویروس جدید (کووید 19) در کودکان: مطالعه مروری نظام‌مند [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 55-68]
  • کودکان پیش‌دبستان آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واج‌شناختی کودکان پیش‌دبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]

گ

  • گرایش به تقلب تحصیلی تدوین مدل پیش بینی گرایش به تقلب در دانشجویان بر اساس متغیرهای تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 75-96]

م

  • متغیرهای فردی پیش‌بینی سلامت عمومی بر اساس متغیرهای فردی، خودکارآمدی و اضطراب در شاغلین (دانشجو و غیردانشجو) کادر درمانی بیماران COVID-19 [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 239-268]
  • محیط یادگیری طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
  • محیط یادگیری اعتباریابی الگوی مؤلفه های مؤثر بر کیفیت محیط های یادگیری [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 217-242]
  • محیط یادگیری روانشناختی ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
  • مدل طراحی ‌انگیزشی تجربه زیسته دانش‌آموزان از پدیده بی‌انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
  • مسئولیت اخلاقی مفهوم اخلاق از دیدگاه نوجوانان ایرانی: یک مطالعۀ پدیدارشناسی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 117-130]
  • مسئولیت پذیری پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
  • مسئولیت پذیری پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]
  • مشارکت اجتماعی مطالعه موردی بین آموزش و مشارکت اجتماعی افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام سلبریتی ها در بحران کرونا [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 69-94]
  • مشکلات آموزشی پیامدهای روان‌شناختی و آموزشی بیماری کرونا در دانش‌آموزان و راهکارهای مقابله با آنها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 157-193]
  • معلم تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
  • معلم ابتدایی شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]
  • معنای شخصی ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
  • معنی زندگی ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجی‏گری معنای شخصی [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 147-168]
  • مهارت حل مساله اجتماعی ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
  • مهارت‌های حل مسئله تأثیر شبیه‌سازی آموزشی مبتنی بر رایانه بر مهارت‌های حل مسئله و توانایی شناختی دانش آموزان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 221-249]
  • مهارت‎های خودتنظیمی تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 71-95]
  • موسیقی آموزش موسیقی: راهبردی اثربخش در تحول واج‌شناختی کودکان پیش‌دبستان [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 1-19]

ن

  • نارسایی توجه/ فزون کنشی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر افزایش انعطاف‌پذیری شناختی و سرعت پردازش کودکان با نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 305-326]
  • نظریه داده بنیاد ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکه‌های یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
  • نقصان انگیزش تجربه زیسته دانش‌آموزان از پدیده بی‌انگیزگی تحصیلی: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 197-234]
  • نوجوانان پسر اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر روابط والد-فرزندی و سرسختی روانشناختی نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 169-188]

و

  • وجدان تحصیلی ارزیابی مدل نقش مهارت حل مسأله اجتماعی و سرمایه روانشناختی برفرسودگی تحصیلی با میانجی‌گری وجدان تحصیلی و کمک‌طلبی تحصیلی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 31-56]
  • ویروس کرونا ابعاد روان‌شناختی بحران کرونا و شیوه‌های آموزشی کاهش آن [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 27-54]
  • ویروس کرونا بررسی ساختارهای تربیتی و فیزیولوژیکی بحران کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 95-108]
  • ویروس کرونا ارزیابی اثرات ویروس کرونا در صنعت ورزش [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 123-135]
  • ویروس کرونا ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها [دوره 16، شماره 55، 1399، صفحه 179-214]
  • ویژگی‌های شناختی شناسایی ویژگی‌های روان‌شناختی در انتخاب معلمان ابتدایی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 282-301]

ه

  • هیجان اثربخشی برنامه توانبخشی هیجانی با رویکرد شناخت اجتماعی، بر کارکردهای عاطفی هیجانی دانش آموزان اتیستیک [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 57-74]
  • هیجانات منفی تدریس تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 149-169]
  • هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی تبیین علّی بهزیستی تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی، اهداف پیشرفت اجتماعی و هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 119-148]
  • هوش اخلاقی اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر اخلاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس دولتی [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 131-156]
  • هوش معنوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی، امید و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 181-196]
  • هوش معنوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس هوش معنوی،امید و مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 243-258]

ی

  • یاددهی-یادگیری شناسایی مؤلفه‌های بازی آزاد در فرایند یاددهی- یادگیری کودکان مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 117-146]
  • یادگیری ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکه‌های یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
  • یادگیری تحولی طراحی محیط یادگیری مبتنی بر نظریه یادگیری تحولی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 307-337]
  • یادگیری خودتنظیم ارائه مدل معادلات ساختاری جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با تأخیر در رضامندی تحصیلی: میانجی‌گری یادگیری خودتنظیم [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 43-69]
  • یادگیری شبکه‌ای ارائه مدلی به منظور ایجاد شبکه‌های یادگیری دانشجوی در تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های آزاد شهر تهران. [دوره 16، شماره 57، 1399، صفحه 189-220]
  • یادگیری معکوس اثربخشی کلاس معکوس بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری مفاهیم فیزیک [دوره 16، شماره 58، 1399، صفحه 189-216]
  • یادگیری مغزمحور مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور و آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد فراحافظه کودکان مبتلا اختلالات یادگیری خاص [دوره 16، شماره 56، 1399، صفحه 257-280]