آتشافروز، بهروز؛ نادری، فرح؛ پاشا، رضا؛ افتخار صعادی، زهرا و عسگری، پرویز. (۱۳۹۷). تاثیر الگوی انگیزشی انتظار ـ ارزش بر انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی، اشتغال آموزشی و عملکرد تحصیلی درس ریاضی. فصلنامه سلامت روان کودک، ۵ (۲)، 94-83.
ایمانی، سعید.، الخلیل، یاسمین و شکری، امید. (۱۳۹۸). رابطه نگرشهای ناکارآمد با اضطراب اجتماعی در نوجوانان دانشآموز: نقش میانجیگری تنظیم هیجان. مجله مطالعات روانشناسی تربیتی، ۱۶ (۳۳)، 28-1.
باغملایی، حیدر و یوسفی، فریده. (۱۳۹۷). رابطه ساختاری تعامل معلم ـ دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش آموزان با مدرسه. نشریه مطالعات آموزش و یادگیری، ۱۰ (۲)، 99-75.
باغی، زهرا؛ شکری، امید؛ فتحآبادی، جلیل و حیدری، محمود.(1396). مدلیابی پیشایندها و پسایندهای جهتگیریهای هدف پیشرفت در دانشجویان: یک تحلیل میانجیگر. پژوهش در نظامهای آموزشی، 37، 58-92.
پناهی، نسرین و گودرزی، محمود. (۱۳۹۷). اثربخشی آموزش مؤلفههای نظریه انتخاب بر کاهش تعارض والد ـ فرزندی دانشآموزان دختر. مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت، ۵ (۲)، ۴۳-۵۲.
جلیلزاده، حکیمه و زارعی، حیدرعلی. (۱۳۹۷). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان، نشریه آموزش و ارزشیابی، ۱۱ (۴۲)، ۱۳-۳۶.
حسینی، س.، فتحآبادی، جلیل.، شکری، امید و پاکدامن، شهلا. (۱۳۹۴). موفقیت تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف و بهزیستی ذهنی دانشآموزان و والدین: الگوی مدلیابی معادلات ساختاری. نشریه پژوهشهای تربیتی، ۳، ۱۳۳-۱۵۷.
داودوندی، فرزانه و شکری، امید (1395). فرایندهای ارزیابی شناختی هیجانهای پیشرفت و تعهد تحصیلی: یک تحلیل واسطهای. فصلنامه روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 13، 183-198.
رحمانی زاهد، فهیمه.، هاشمی، زهرا و نقش، زهرا. (۱۳۹۷). مدلیابی علّی خلاقیت: نقش سبکهای تعامل معلم ـ دانشآموز و نیازهای بنیادی روانشناختی، فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی، ۱۴ (۱)، ۳۱-۵۴.
ستاری، بهزاد.، پور شهریار، حسین و شکری، امید. (۱۳۹۵). تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاسهای هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES). فصلنامه روانشناسی تربیتی، ۱۲ (۴۰)، ۱۲۹-۱۵۰.
شکری، امید و پورشهریار، حسین. (1398). اثربخشی برنامة آموزش غنیسازی مهارتهای رابطة بینفردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارضهای بینفردی، مهارتهای مقابلة شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران. فصلنامه روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، (52)15، 308-287.
شکری، امید و تبریزی، آرزو. (۱۳۹۷). نقش واسطهای تابآوری روانشناختی در رابطة ارزیابیهای شناختی و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی هیجانی و رفتارهای سلامت در نوجوانان. فصلنامه روانشناسی سلامت، ۷ (۲۶)، 100-75.
شکری، امید.، فراهانی، محمدنقی.، کرمی نوری، رضا و مرادی، علیرضا. (۱۳۹۴). فرایندهای ارزیابی شناختی و استرس تحصیلی: نقش تعدیلکننده جنس و فرهنگ. فصلنامه روانشناسی شناختی، ۲ (۲)، 58-46.
شکری، امید.، گشتاسبی، زهرا.، شریفی، مسعود.، فتحآبادی، جلیل و رحیمینژاد، پیمان. (1395). اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان و تابآوری تحصیلی دانشجویان. پژوهشنامه روانشناسی مثبت، 2(2)، 66-51.
صالحزاده، پروین.، شکری، امید و فتحآبادی، جلیل. (1396). سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور: ایدهای نوظهور در روانشناسی سلامت تحصیلی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، (46)13، 30-1.
صحرایی، سهراب، شکری، امید.، خانبانی، محمد و حکیمیراد، الهام. (۱۳۹۷). رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی: نقش واسطهای تنیدگی تحصیلی ادراکشده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه روانشناسی تربیتی، ۱۴ (۴۹)، ۵۳-۸۴.
عینی پور، جواد و شباهنگ، نیلوفر. (۱۳۹۷). تجارب زیسته مادران از والدگری موفق در تحصیل: مطالعه پدیدارشناختی. فصلنامه سلامت روان کودک، ۵ (۴)، 66-52.
فردافشاری، س.، پورشهریار، حسین.، شکری، امید و فتحآبادی، جلیل. (۱۳۹۶). رابطه خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگری کنترل تحصیلی آگاهانه. نشریه مطالعات آموزش و یادگیری، ۹ (۲)، 19-1.
کمری، سامان.، فولادچنگ، محبوبه.، خرمائی، فرهاد و شکری، امید. (۱۳۹۷). تبیین علی هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی. فصلنامه پژوهشهای نوین روانشناختی، ۱۳ (۵۲)، ۱۹۹-۲۳۰.
گشتاسبی، زهرا.، شکری، امید.، فتحآبادی، جلیل و شریفی، مسعود. (1396). تاثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان. فصلنامة پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، (4)4، 38-23.
لکی، داود.، شکری، امید.، سپاهمنصور، مژگان و ابراهیمی، سارا. (1397). رابطه تابآوری تحصیلی و ارزیابیهای شناختی با خودناتوانسازی تحصیلی: نقش واسطهای هیجانهای پیشرفت. فصلنامه روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، (55)14، 329- 342.
محبی، سمیه.، شکری، امید و پورشهریار، حسین. (1397). تاثیر برنامة آموزش تابآوری بر ارزیابیهای شناختی، مقابله و هیجانها. فصلنامة روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، (57)15، 99-83.
محمدی، آذرمیدخت.، شکری، امید و سپاه منصور، مژگان. (۱۳۹۷). رابطه بین رگههای شخصیتی و رفتارهای تحصیلی غیراخلاقی: نقش واسطهای فرایندهای ارزیابی شناختی. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، ۱۳ (۱)، ۱۶۴-۱۷۶.
میرهاشمی روته، زهرا و شکری، امید. (۱۳۹۷). رابطه باورهای خودکارآمدی ادراکشده و تعامل معلم دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم. نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، ۶ (۲۳)، ۳۷-۵۲.
ناصری، الهه.، شکری، امید و کمری، سامان. (۱۳۹۶). تفاوتهای جنسیتی در خودناتوان سازی تحصیلی: نقش جهتگیریهای هدف پیشرفت. دوفصلنامه روانشناسی معاصر، ۱۲ (۲)، ۱۲۸-۱۴۰.
نعمتی، شهروز و اسدالهی، مریم. (۱۳۹۸). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. فصلنامه ناتوانیهای یادگیری، ۸ (۳)، ۷-۲۵.
نقی، فاطمه.، قدمپور، عزتالله و صادقی، مسعود. (۱۳۹۷). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوشبینی تحصیلی دانشآموزان. فصلنامه روانشناسی تربیتی، ۱۴ (۴۹)، ۱۱۹-۱۳۷.
Agnoli, S., Runco, M.A., Kirsch, C., & Corazza, G.E. (2018). The role of motivation in the prediction of creative achievement inside and outside of school environment. Thinking skills and creativity, 28, 167-176.
Ahn, H. S., Bong, M., & Kim, S. (2017). Social models in the cognitive appraisal of self-efficacy information. Contemporary educational psychology, 48, 149-166
Alfanso, R. Z., Leon, J. (2017). Passion for math: relationship between teachers emphasis on class contents usefulness, motivation and grades. Contemporary educational psychology, 51, 284-292.
Asterhan, S. G. (2018). Exploring enablers and inhibitors of productive peer argumentation: The role of individual achievement goals and gender. Contemporary Educational Psychology, 54, 66-78.
Bergey, B. W., Parrila, R. K., Laroche, A., & Deacon, S. H. (2019). Effects of peer-led training on academic self-efficacy, study strategies, and academic performance for first-year university students with and without reading difficulties. Contemporary Educational Psychology, 56, 25-39.
Bialystok, L., & Kukar, P. (2018). Authenticity and empathy in education. Theory and Research in Education. 16(1), 23-39.
Bond, M. (2019). Flipped learning and parent engagement in secondary schools: A South Australian case study. British Journal of Educational Technology, 50(3), 1294-1319.
Brandenberger, C. C., Hagenauer, G., & Hascher, T. (2018). Promoting students’ self-determined motivation in maths: Results of a 1-year classroom intervention. European Journal of Psychology of Education, 33(2), 295-317.
Brisson, M., & Dicke, A. (2017). Short intervention, sustained effects: promoting students math competence beliefs, efforts, and achievement. American Educational Research Journal, 54, 6, 1048-1078.
Bryce, C. I., Goble, P., Swanson, J., Fabes, R. A., Hanish, L. D., & Martin, C. L. (2018). Kindergarten school engagement: Linking early temperament and academic achievement at the transition to school. Early education and development, 29(5), 780-796.
Butz, A. R., & Usher, E. L. (2015). Salient sources of early adolescents' self-efficacy in two domains. Contemporary Educational Psychology, 42, 49-61.
Chan, D. W. (2012). Life satisfaction, happiness, and the growth mindset of healthy and unhealthy perfectionists among Hong Kong Chinese gifted students.
Roeper Review, 34, 224–233.
Cheon, S. H., & Reeve, J. (2015). A classroom-based intervention to help teachers decrease students amotivation, contemporary educational psychology, 40, 99-111.
Cleary, T. J., Velardi, B., & Schnaidman, B. (2017). Effects of the Self-Regulation Empowerment Program (SREP) on middle school students' strategic skills, self-efficacy, and mathematics achievement. Journal of School Psychology, 64, 28–42.
Codina, N., Valenzuela, R., Pestana, J. V., & Gonzalez-Conde, J. (2018). Relations between student procrastination and teaching styles: autonomy-supportive and controlling. Frontiers in psychology, 9.
Creswell, J. W. (2013). Educational research: Planning, conducting, and evaluating. W. Ross MacDonald School Resource Services Library.
Doctoroff, G. L., & Amold, D. H. (2017). Doing homework together: the relation between parenting strategies, child engagement and achievement. Journal of applied developmental psychology, 48, 103-113.
Fatima, S., Sharif, H., & Zimet, G. (2018). Personal and social resources interplay synergistically to enhance academic motivation. International Journal of Educational Psychology, 7(2), 196-226.
Felver, J. C., Tipsord, J. M., Morris, M. J., Racer, K. H., & Dishion, T. J. (2017). The effects of mindfulness-based intervention on children’s attention regulation. Journal of Attention Disorders, 21(10), 872-881.
Feng, X., Xie, K., Gong, S., Gao, L., & Cao, Y. (2019). Effects of parental autonomy support and teacher support on middle school students’ homework effort: Homework autonomous motivation as mediator. Frontiers in Psychology, 10.
Frenzel, A. C., Becker-Kurz, B., Pekrun, R., Goetz, T., & Lüdtke, O. (2018). Emotion transmission in the classroom revisited: A reciprocal effects model of teacher and student enjoyment. Journal of Educational Psychology, 110(5), 628- 639.
Gaspard, H., Wigfield, A., Jiang, Y., Nagengast, B., & Trauwein, U. (2018). Dimensional comparisons: How academic track students achievements are related to their expectancy and value beliefs across multiple domains. Contemporary educational psychology, 52, 1-14.
Gollwitzer, P. M. (2018). The goal concept: A helpful tool for theory development and testing in motivation science. Motivation Science, 4(3), 185- 205.
Gottfried, A. E. (2019). Academic intrinsic motivation: Theory, assessment and longitudinal research. Advances in Motivation Science. Elsevier Inc.
Hansen, S. G., Raulston, T. J., Machalicek, W., Frantz, R., Drew, C., Erturk, B., & Squires, J. (2018). Peer-Mediated Joint Attention Intervention in the Preschool Classroom. The Journal of Special Education, 53(2), 96-107
Horowitz, E., Sorensen, N., Oyserman, D. (2018). Teachers can do it: Scalable identity-based motivation intervention in the classroom. Contemporary educational psychology, 54, 12-28.
Jaber, L. Z., Southerland, S., & Dake, F. (2018). Cultivating epistemic empathy in preservice teacher education. Teaching and teacher education, 72, 13-23.
Jansen, M., Scherer, R., & Schroeders, U. (2015). Students' self-concept and self-efficacy in the sciences: Differential relations to antecedents and educational outcomes. Contemporary Educational Psychology, 41, 13-24.
Kazanjian, C. J. (2019). Toward developing a descriptive multicultural phenomenology. Pedagogy, Culture & Society, 27(2), 287-300.
Keller, J. M. (2010). Motivational design for learning and performance: the ARCS model approach. New York: springer.
Keller, J.M. (2018). The MVP Model: Overview and application. New direction for teaching and learning, 152, 13-26.
Kelley, J., & Pohl, B. (2018). Using structured positive and negative reinforcement to change student behavior in educational setting in order to achieve student academic success. Multidisciplinary Journal for education, social and technological sciences, 5(1), 17-29.
Kim, J. (2012). Understanding the lived experience of a Sioux Indian male adolescent: Toward the pedagogy of hermeneutical phenomenology in education. Education, Philosophy and Theory, 44(6), 630–648.
Kim, J., Christy, A., & Schlegel, R. (2017). Existential ennui: examining the reciprocal relationship between self-alination and academic amotivation. Social psychological and personality science, 9(7), 853-862.
Kriegbaum, K., Becker, N., & Spinath, B. (2018). The relative importance of intelligence and motivation as predictors of school achievement: A meta-analysis. Educational Research Review, 25, 120-148.
Lau, C., Kitsantas, A., Miller, A. D., & Rodgers, E. B. D. (2018). Perceived responsibility for learning, self-efficacy, and sources of self-efficacy in mathematics: A study of international baccalaureate primary years programme students. Social Psychology of Education, 21(3), 603-620.
Lee, C. S., Ma, M. T., Ho, H. Y., Tsang, K. K., Zheng, Y. Y., & Wu, Z. Y. (2017). The effectiveness of mindfulness-based intervention in attention on individuals with ADHD: A systematic review. Hong Kong Journal of Occupational Therapy, 30, 33-41.
Liu, G., & Huang, P. (2019). Beneficial effects of self-affirmation on motivation and performance reduced in students hungry for others approval. Contemporary Educational Psychology, 56, 1-13.
Magrini, J. M. (2015). Phenomenology and curriculum implementation: discerning a living curriculum through the analysis of Ted Aoki’s situational praxis. Journal of Curriculum Studies, 47(2), 274-299.
Maguire, M., & Delahunt, B. (2017). Doing a thematic analysis: A practical, step-by-step guide for learning and teaching scholars. AISHE-J: The All Ireland Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 9(3).3351-33514.
Malmberg, L. E., & Martin, A. J. (2019). Processes of students’ effort exertion, competence beliefs and motivation: Cyclic and dynamic effects of learning experiences within school days and school subjects. Contemporary Educational Psychology, 58, 299-309.
Matos, L., Reeve, J., Herrera, D., & Claux, M. (2018). Students' agentic engagement predicts longitudinal increases in perceived autonomy-supportive teaching: The squeaky wheel gets the grease. The Journal of Experimental Education, 86(4), 579-596.
Mazzoli Smith, L., Todd, L., & Laing, K. (2018). Students’ views on fairness in education: The importance of relational justice and stakes fairness. Research Papers in Education, 33(3), 336-353.
Meyer, J., Fleckenstein, J., & Köller, O. (2019). Expectancy value interactions and academic achievement: Differential relationships with achievement measures. Contemporary Educational Psychology, 58, 58-74.
Moe, A., Katz, I., & Alesi, M. (2018). Scaffolding for motivation by parents, and child homework motivations and emotions: effects of training program. British journal of educational psychology, 88, 323-344.
Morles, J., Slemp, G. R., Oades, L. G., Pekrun, R., & Morrish, L. (2019). Relative incidence and origins of achievement emotions in computer-based collaborative problem-solving: A control-value approach. Computers in Human Behavior, 98, 41-49.
Muller, C. (2018). Parent involvement and academic achievement: An analysis of family resources available to the child. In Parents, their children, and schools (pp. 77-114). Routledge.
Muro, A., Soler, J., Cebolla, A., & Cladellas, R. (2018). A positive psychological intervention for failing students: Does it improve academic achievement and motivation? A pilot study. Learning and Motivation, 63, 126–132.
Nazir, J. (2016). Using phenomenology to conduct environmental education research: Experience and issues. The Journal of Environmental Education, 47(3), 179-190.
Panadro, E., Jonsson, A., Botella, J. (2017). Effects of self-assessment on self-regulated learning and self-efficacy: four meta-analyses. Educational research review, 22, 74-98.
Pazner, H. (2018). Parental Autonomy Support in Academically Talented Adolescents: Evaluating Predictors, Mediators, and Moderators for Academic Outcomes (Doctoral dissertation, UC Berkeley).
Pekrun, R. (2017). Emotion and achievement during adolescence. Child Development Perspective, 11(3), 215-221.
Pekrun, R., Marsh, H., Lichtenfeld, S., & Murayama, K. (2017). Achievement emotions and academic performance: Longitudinal models of reciprocal effects. Child Development, 88(5), 1653-1670.
Putwain, D. W., Becker, S., Symes, W., & Pekrun, R. (2018). Reciprocal relations between students’ academic enjoyment, boredom, and achievement over time. Learning and Instruction, 54, 73-81.
Quint, W. L., Baldwin, O., parker, P., & Pyan, R. (2017). Motivating young language learners: A longitudinal model of self-determinaned motivation in elementary school foreign language classes. Longtemporary Educational Psychology, 49, 140-150.
Reeve, J., Cheon, S. H., & Jang, H. R. (2019). A Teacher-Focused Intervention to Enhance Students’ Classroom Engagement. In Handbook of Student Engagement Interventions (pp. 87-102). Academic Press.
Renninger, K. A., & Hidi, S. (2016). The power of interest for motivation and engagement. New York: Routledge.
Reynolds, K. M., Roberts, L. M., & Hauck, J. (2017). Exploring motivation: integrating the ARCS model with instruction. Reference Services Review, 45 (2), 149-165.
Ricard, N. C., & Pelletier, L. G. (2016). Dropping out of high school: The role of parent and teacher self-determination support, reciprocal friendships and academic motivation. Contemporary Educational Psychology, 44, 32-40.
Rosenzweig, E. Q., Harackiewicz, J. M., Priniski, S. J., Hecht, C. A., Canning, E. A., Tibbetts, Y., & Hyde, J. S. (2019). Choose your own intervention: Using choice to enhance the effectiveness of a utility-value intervention. Motivation Science, 5(3), 269.Roure, C., & Pasco, D. (2018). Exploring situational interest sources in the French physical education context. European physical education review, 24(1), 3-20.
Ryan, R. M., & Deci, E. L. (2017). Self-determination theory: Basic psychological needs in motivation, development, and wellness. New York, NY, US: Guilford Press.
Ryan, R. M., Ryan, W. S., Di Domenico, S. I., & Deci, E. L. (2019). The CHAPTER6 Nature and the Conditions of Human Autonomy and Flourishing. The Oxford Handbook of Human Motivation, 89.
Sainio, P. J., Eklund, K. M., Ahonen, T. P., & Kiuru, N. H. (2019). The role of learning difficulties in adolescents’ academic emotions and academic achievement. Journal of learning disabilities, 52(4), 287-298.
Shin, D., Lee, M., Ha, E., Park, H., Ahn, S., Son, E., & Bong, M. (2019). Science for all: boosting the science motivation of elementary school students with utility value intervention. Learning and Instruction, 60, 104-116.
Shin. H. (2018). The role of friends in help-seeking tedences during early adolescence: Do classroom goal structures moderate selectin and influence of friends? Contemporaryeducational psychology, 53, 135-145.
Silinskas, G., & Kikas, E. (2019). Math Homework: Parental Help and Children’s Academic Outcomes. Contemporary Educational Psychology, 59.1-13.
Sinclair, J., Bromley, K. W., Shogren, K. A., Murray, C., Unruh, D. K., & Harn, B. A. (2017). An Analysis of Motivation in Three Self-Determination Curricula. Career Development and Transition for Exceptional Individuals, 40(3), 175-185.
Stajkovic, A. D., Bandura, A., Locke, E. A., Lee, D., & Sergent, K. (2018). Test of three conceptual models of influence of the big five personality traits and self-efficacy on academic performance: A meta-analytic path-analysis. Personality and Individual Differences, 120, 238-245.
Thorburn, M., & Stolz, S. A. (2019). Understanding experience better in educational contexts: The phenomenology of embodied subjectivity. Cambridge Journal of Education, 49, 1-11.
Turel, Y. K., & Sanal, S. O. (2018). The effects of ARCS based e-book on student’s achievement, motivation and anxiety. Computers & Education, 127, 130-140.
Ucus, S., Garcia, A., Esteraich, J., & Raikes, H. (2019). Predictors and behavioural outcomes of parental involvement among low-income families in elementary schools, United States. Early Child Development and Care, 189(9), 1425-1443.
Ungar, M., Russell, P., & Connelly, G. (2014). School based interventions to enhance the resilience of students. Journal of Educational and Developmental Psychology, 4(1), 66-83.
Vasalampi, K., Kiuru, N., & Aro, K. S. (2018). The role of a supportive interpersonal environment and education-related goal motivation during the transition beyond upper secondary education. Contemporary Educational Psychology, 55, 110-119.
Warburton, V. E. (2017). Peer and teacher influences on the motivational climate in physical education: A longitudinal perspective on achievement goal adoption. Contemporary educational psychology, 51, 303-314.
Webb, M. B., Johnson, S. E., Meek, L., Herzog, B., & Clohessy, A. B. (2018). Developing a school-based multitieved model for self-regulation. Intervention in School and Clinic, 53 (2), 300-307.
Wentzel, K. R., Tomback, R., Williams, A., & McNeish, D. (2019). Perceptions of competence, control, and belongingness over the transition to high school: A mixed-method study. Contemporary Educational Psychology, 56, 55-66.
Wentzel, R. Kathryn., Miele, B. David. (2016). Handbook of motivation at school, Talor & Francis Group: NEWYORK and LONDON
Wibrowski, C. R., Matthews, W. K., & Kitsantas, A. (2017). The role of a skills learning support program on first-generation college students’ self-regulation, motivation, and academic achievement: A longitudinal study. Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice, 19(3), 317-332.
Wigfield, A., & Gladstone, J. R. (2019). What Does Expectancy-value Theory Have to Say about Motivation and Achievement in Times of Change and Uncertainty? In Motivation in Education at a Time of Global Change: Theory, Research, and Implications for Practice (pp. 15-32). Emerald Publishing Limited.
Wright, T. (2019). Phenomenology, pedagogy, and poetry in the lives of women raising children in poverty: An approach for educational researchers. Journal of Curriculum and Pedagogy, 1-14.
Zaikin, o., & malinowska, M. (2017), Motivation and social aspects of competence-based learning process. Procedia computer science, 112, 1092-1101.
Zhou, L. H., Ntoumanis, N., & Thøgersen-Ntoumani, C. (2019). Effects of perceived autonomy support from social agents on motivation and engagement of Chinese primary school students: Psychological need satisfaction as mediator. Contemporary Educational Psychology, 58, 323-330.