دوره 21 (1404)
دوره 20 (1403)
دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
نویسنده = یونسی، جلیل
تعداد مقالات: 4
طراحی و توسعه نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشمانداز معماری نرم-افزار
دوره 20، شماره 71 ، فروردین 1403، ، صفحه 7-38
چکیده
این پژوهش با هدف طراحی و توسعۀ نرمافزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد مارزانو و کندال و اندرسون و همکاران) برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی از رویکرد تحقیق و توسعه استفاده کرد. جامعه شامل ابزارها ی آزمونسازی تحت وب و متخصصان سنجش و اندازهگیری، نرمافزار و علوم بود. دو فاز از سه فاز رویکرد تحقیق و توسعه (با چشمانداز معماری) در ... بیشترارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در دادههای زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل دادههای زوجی (APIM)
دوره 19، شماره 67 ، فروردین 1402، ، صفحه 6-29
چکیده
ارزیابی اثربخشی مداخلات رفتاری در موقعیتهای مختلف آموزشی و درمانی در طرحهای آزمایشی نیازمند شناسایی ساختار دادههای جمعآوریشده و روشهای مناسب تجزیهوتحلیل دادهها است. محققان برای تحلیل دادههای حاصل از طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل در نمونههای زوجی بهمنظور مقابله با مفروضه کلیدی استقلال مشاهدات، واحد تحلیل ... بیشترتأثیر منطقهبندی بر برآورد پارامتر توانایی و رتبهبندی آزمودنیها در آزمونهای بزرگ مقیاس
دوره 17، شماره 60 ، تیر 1400، ، صفحه 1-40
چکیده
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ادغام سهمیهبندی در برآورد توانایی (پیش از رتبه بندی) و نیز رتبهبندی آزمودنیها در آزمونهای بزرگ مقیاس (مثل کنکور سراسری) انجام شد. طرح این پژوهش در زمرۀ طرحهای پیمایشی است. به دلیل این که هدف این پژوهش تحلیل دادههایی است که قبلاً طی یک طرح پیشین توسط سازمان سنجش جمعآوری شدهاند، این طرح را میتوان ... بیشترمدل درخواست بازخورد و تجدیدنظر در تصمیم بر اساس نگرش دانشجویان دکتری نسبت به بازخوردهای ارائه شده در مورد نوشتار و گروه علمی
دوره 10، شماره 34 ، دی 1393، ، صفحه 44-66