آزمون پاسخ گزین و عملکرد آموطشی دانشجویان
رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]
آزمون پاسخ نگار
رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]
آموزش ریاضی
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]
آموزش راهبردی خود تظمینی
تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]
آموزش شناختی- رفتاری
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
آموزش مهارت های تنظیم هیجان
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
ا
احساس تنهایی
نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]
ارزشیابی توصیفی
تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]
ارزشیابی سنتی
تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]
اصول فلسفه تربیت بدنی
تأثیر آموزش اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 45-55]
اضطراب امتحان
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
اضظراب اجتماعی
بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]
اظطراب امتحان
تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]
الگوی تدریسی
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
الگوی طراحی آموزشی مریل
بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]
انگیزش پیشرفت تحصیلی
تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]
ب
بازی آزاد
مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]
برنامه درسی
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
برنامه درسی
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
پ
پرسش شفاهی
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]
پرسش کلاسی
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]
پرورشگاهی
مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]
پیشرفت تحصیلی
تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]
پیشرفت تحصیلی
نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]
پیشرفت ریاضی
تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]
ت
تدریس
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
تدریس
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
تربیت معلم
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
تعلیم و تربیت
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
توانمندی سازی
در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]
توانمندی سازی روانشناختی
در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]
توجه
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
ج
جو روانی کلاس اجتماعی
بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]
ح
حافظه آشکار
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
حافظه ناآشکار
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
حرمت خود
نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]
حرمت خود
نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]
خ
خود پنداره
تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]
خودکارآمدی
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
خودکارآمدی
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
خود کارامدی تحصیلی
بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]
د
داستان گویی
مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]
دانش آموز
بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]
دانش آموزان پیش دانشگاهی
رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]
درس عربی
تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]
درس فیزیک
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
دست برتری
دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]
ذ
ذهنیت فلسفی
تأثیر آموزش اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 45-55]
ر
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]
رفتار کمک طلبی
رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]
روش جند رسانه ای
تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]
روش سخنرانی
تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]
س
سازگاری تحصیلی
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
سازمان مدرسه
در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]
سبک های یادگیری
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
سبک های شناختی
رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]
سبک های فرزند پروری
نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]
سبک های هویت
رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]
سطوح پردازش
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
سلامت اجتماعی
رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]
ش
شادکامی
نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]
ط
طراحی آموزشی
بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]
ع
عادی
مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]
علاقه
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]
ق
قرآن
بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 90-117]
ک
کارکرد های روانشناختی
در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]
کاوشگری
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
کودکان
مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]
ل
لقمان حکیم
بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 90-117]
م
مبانی
بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 90-117]
مدیریت و برنامه ریزی تربیتی
تأثیر آموزش اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 45-55]
مراکز آموزش از راه دور
تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]
معلمان دوره متوسطه
بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]
مکالمه
مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]
مهارت های اجنماعی
بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 90-117]
ن
نمونه گیری زبانی
مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]
ه
هوش
دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]
هوش علمی
دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]
هوش کلامی
دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]
هوش معنوی
بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]
هوش هیجانی
مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]
ی
یاد داری
بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]
یادگیری
بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]
یادگییر
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]