ابوالقاسمی، عباس
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
افخمی، ایمان
مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]
افشارفر، فیروز
در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]
امیرتیموری، محمدحسن
بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]
ب
بیگی، پروین
بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]
پ
پاک مهر، حمیده
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
ج
جعفری ثانی، حسین
اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]
ح
حسینچاری، مسعود
بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]
خ
خواجه، لاله
بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]
د
دبیری، سولماز
نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]
دلاور، علی
نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]
دهشیری، غلامرضا
نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]
ر
رشید، خسرو
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]
ش
شاهنده، مریم
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
شریفی، پرویز
مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]
ص
صالح، وحیده
دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]
صفانیا، علی محمد
تأثیر آموزش اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 45-55]
ط
طالب زاده، محسن
بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]
ع
عباسپور، عباس
در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]
عسگری، محمد
تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]
علیپور، احمد
دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]
ف
فردانش، هاشم
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
ق
قنبری، بهرامعلی
مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]
ک
کرد، بهمن
رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]
گ
گنجی، کامران
رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]
م
محمدی فر، محمدعلی
تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]
مرادی، مسعود
مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]
معتمدی، عبدالله
اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]
مقدس، علیرضا
مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]
مقدس، علیرضا
بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 90-117]
مهدوی، محمدرضا
بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]
مهدوی، مهدی
رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]
موسوی، سیدحسین
بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]
موسی رمضانی، سونیا
تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]
میرمهدی، سیدرضا
تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]
ن
نجفی، محمود
تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]
نجفی، محمود
نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]
نوابخش، مهرداد
رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]
ی
یعقوبی، ابوالقاسم
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]