تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط

فرهاد سعیدی؛ جواد پورکریمی

دوره 18، شماره 65 ، مهر 1401، ، صفحه 107-129

https://doi.org/10.22054/jep.2023.60045.3321

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر مقایسه تأثیر روش های لایه به لایه، اکتشافی و تدریس در کلاس های مجازی برخط بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان ابتدایی بود. روش پژوهش براساس هدف، کاربردی و براساس نحوه گردآوری داده ها، شبه آزمایشی به صورت پیش آزمون- پس آزمون بود. جامعه آماری شامل دانش‌‌آموزان پسر پایه ششم در مقطع ابتدایی شهر سنندج بوده که در سال ...  بیشتر