طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدائی

فائزه هزاردستان؛ حسین سلیمی بجستانی؛ آتوسا کلانتر هرمزی؛ محمد عسگری

دوره 17، شماره 62 ، دی 1400، ، صفحه 145-176

https://doi.org/10.22054/jep.2022.65882.3555

چکیده
  چکیدههدف از پژوهش حاضر شناسایی شاخصه‌های امتناع از مدرسه و مولفه‌های موثر بر آن و ارائه مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدائی بود. این پژوهش با رویکرد کیفی و با روش داده بنیان )گراندد تئوری( مبتنی بر مصاحبه با متخصصان حوزه کودک، والدین دانش-آموزان دارای رفتار امتناع از مدرسه و مربیان آنها انجام شد. بدین منظور با روش ...  بیشتر