روانشناسی یادگیری
اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو

علی شیخ الاسلامی؛ اسماعیل سلیمانی؛ هنگامه محرم زاده

دوره 14، شماره 47 ، اردیبهشت 1397، ، صفحه 49-73

http://dx.doi.org/10.22054/jep.2018.17688.1615

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش‏آموزان زورگو انجام گرفت. روش پژوهش، نیمه‎‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون-پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعۀ آماری پژوهش را تمامی دانش‏آموزان زورگو در مدارس شهر پارس‌آباد در سال‏تحصیلی 94-1393 تشکیل می‌دادند که از میان آن‌ها 32 دانش‏آموز زورگو با ...  بیشتر