طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

لیلا شکوهی امیرآبادی؛ علی دلاور؛ لطف اله عباسی سروک؛ شیرین کوشکی

دوره 18، شماره 66 ، دی 1401، ، صفحه 29-54

https://doi.org/10.22054/jep.2021.60227.3328

چکیده
  هدف این پژوهش، طراحی الگوی ارزش در دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. این پژوهش مبتنی بر رویکرد پژوهش‌های ترکیبی از نوع اکتشافی بوده و داده‌های مورد نیاز در دو بخش کیفی (بر اساس تحلیل مضمون ) و کمی (بر پایه روش پیمایشی) گردآوری شد. در بخش کیفی جامعه آماری شامل منابع دست اول و دوم، اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین ...  بیشتر