روانشناسی یادگیری
بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی

رزیتا مشعشعی؛ حمیدرضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

دوره 15، شماره 51 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 127-145

http://dx.doi.org/10.22054/jep.2019.36758.2454

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل در مقایسه با تأثیر طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی در درس زیست‌شناسی و روش پژوهشی حاضر کاربردی و از نظر شیوه جمع‌آوری اطلاعات، شبه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه پژوهش شامل دانش آموزان پایه ...  بیشتر