تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری)

فاطمه امامقلی وند؛ محمد عسگری

دوره 18، شماره 64 ، تیر 1401، ، صفحه 33-53

https://doi.org/10.22054/jep.2023.69048.3674

چکیده
  هدف طرح حاضر ارزیابی از یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری و حضوری) است. روش پژوهش نیمه آزمایشی از نوع اندازه‌گیری مکرراست. جامعه آماری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی 1401-1400 منطقه 15 شهر تهران هست. نمونه موردبررسی 76 دانش‌آموز، از سه کلاس پایه دوازدهم رشته انسانی مشغول به تحصیل در 1401-1400 است. شیوه نمونه‌گیری ...  بیشتر