Document Type : Research Paper

Authors

 
ابوالقاسمی، عباس (1375). ساخت و اعتباریابی پرسشنامه اضطراب امتحان. پایان نامه فوق لیسانس. دانشگاه شهید چمران اهواز.
بیابانگرد،‌اسماعیل(1378). اضطراب امتحان،‌ ماهیت،‌ علل،‌ درمان،‌ همراه با آزمونهای مربوطه. تهران،‌ دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
دلاور، علی (1375). احتمالات و آمار کاربردی در روان‏شناسی و علوم تربیتی. تهران: رشد.
سیف، علی اکبر (1380). روان‏شناسی پرورشی: روان‏شناسی یادگیری و آموزش (ویرایش سوم). تهران: آگاه.
عظیمی، سیروس (1370). روا‏ن‏شناسی عمومی. تهران، دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
کاپلان، هارولد و سادوک، بنجامین (1368). خلاصه روان پزشکی. ترجمه نصرت الله پور افکاری، تبریز، انتشارات ذوقی، جلد دوم.
کرمعلی سیچانی، حسن (1372). بررسی میزان اضطراب ناشی از امتحانات دروس دانش‏آموزان سال سوم دبیرستان‏های شهر اصفهان. پایان نامه فوق لیسانس، دانشگاه تربیت مدرس.
واحدی، شهرام (1376). مقایسه استفاده از راهبردهای شناختی و فراشناختی در بین دانشجویان ترک زبان و فارس زبان دانشگاه علامه طباطبایی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روان‏شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی.
 
 
Alexander, P. A., Murphy, P. K., & Guan, J (1998). The learning and study strategies of highly able female students in Singapore. Educational Psychology, 18, 391-408.
Dembo, M.H. (1994). Applying Educational psychology (5 third) New York: Longman.
Hamman, D., Berthelot.J., &Growley, J.E. (2000).Teachers, Coaching of learning and its relation to students, Strategic learning. Journal of Educational Psychology. 92-2. 342-348.
Hill, K. t. (1984) Debilitation motivation and testing. New York: Academic press.
Livingston, J. A. (1996). Meta-cognition An overview. Journal of Reading. Vol. 5. 110 – 123.
Pintrich, P. R. (1999). The role of motivation in promoting and sustaining self – regulated learning (electronic version). International Journal of Educational Research, 31:459 - 470
Sarason, I. G. (1980). test anxiety: theory research and application: Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum.
Weinstein, C. & Mayer, R. (1986). The teaching of learning strategies. In M. Witt rock (Ed), Handbook of research on teaching (pp. 315 – 327). New York: Macmillan.