Volume 19 (2023)
Volume 18 (2022)
Volume 17 (2021)
Volume 16 (2020)
Volume 15 (2019)
Volume 14 (2018)
Volume 13 (2017)
Volume 12 (2016)
Volume 11 (2015)
Volume 9 (2014)
Volume 10 (2014)
Volume 8 (2012)
Volume 7 (2012)
Volume 6 (2010)
Volume 5 (2009)
Volume 4 (2008)
Volume 3 (2007)
Volume 2 (2006)
Volume 1 (2005)
An subjective analysis of instructional technology M.A theses in Iran: Identifying the distance between the current and desired situation.

Mohsen Hajitabar Firouzjaee; Kiumars Taghi Pour

Volume 11, Issue 38 , January 2016, , Pages 1-30

Abstract
  Purpose:The purpose of this study is to identify the domain status subject of the conducted research of instructional technology in Iran, to draw a favorable situation and clarify its existing gaps. The important questions of this research are; What is the situation of the conducted research in the instructional ...  Read More

بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی

kiomars Taghipor; Daryoosh Noroozi; Mohammad hasan Amirteimori

Volume 10, Issue 33 , October 2014, , Pages 169-189

Abstract
  پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم  راهنمایی پرداخته است. در این پژوهش از روش تحقیق شبه آزمایشی از ...  Read More