آ

  • آموزش به کمک رایانه مقایسۀ اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]

  • آموزش عالی سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]

  • آموزش مبتنی بر رایانه مقایسۀ اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]

  • آموزش معلمان اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]

  • آموزه‌های اسلامی اثربخشی برنامه ایمن‌سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری دانش‌آموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]

ا

  • ارزیابی نرم‌افزار ارزیابی نرم‌افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]

  • استدلال اخلاقی نقش واسطه‌ای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]

  • استراتژی آموزش تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]

  • استرس تحصیلی رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوش‌بینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]

  • استرس و پیشرفت تحصیلی تحلیل ساختاری تأثیر عامل‌های شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای و اثربخشی عامل‌های یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]

  • استقامت نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

  • اشتیاق تحصیلی باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]

  • اضطراب امتحان الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]

  • الگوی برنامه درسی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]

  • الگوی خلاقیت پلسک بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]

  • الگوی شایستگی مدیران توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]

  • الگوی طراحی آموزشی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]

  • امنیت در مدرسه تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]

  • ایمن‌سازی تربیتی- اجتماعی اثربخشی برنامه ایمن‌سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری دانش‌آموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]

  • انعطاف‌پذیری شناختی نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

  • انگیزش بیرونی الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]

  • انگیزش پیشرفت سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور: ایده‌ای نوظهور در روان‌‌شناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]

  • انگیزش تحصیلی ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]

  • انگیزش خودمختار تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیین‌گری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]

  • انگیزش درونی الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]

  • انگیزش درونی ارزیابی نرم‌افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]

ب

  • بار شناختی بیرونی بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]

  • بازی‌های گروهی آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]

  • باورهای انگیزشی نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه‌ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل‌ورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]

  • باور‌های هوشی باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]

  • باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]

  • برنامه درسی بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]

  • برنامه درسی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]

  • برنامه‌ریزی اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]

پ

  • پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیین‌گری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]

  • پنج بزرگ نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی برنامه ایمن‌سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری دانش‌آموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]

  • تحلیل کانونی تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]

  • تدریس به روش کارگاهی تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]

  • تدریس سنتی تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]

  • تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]

  • تربیت جنسی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]

  • تعامل مقایسۀ اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]

  • تعلل‌ورزی نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه‌ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل‌ورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]

  • تعلل‌ورزی تحصیلی پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس کمال‌گرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]

  • تعلل‌ورزی تحصیلی پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]

  • تفکر انتقادی تأثیر سبک‌های یادگیری و به کارگیری نقشه‌های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن‌ها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]

  • تفکر انتقادی تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]

  • تفکر وخلاقیت بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]

  • تنظیم درون فکنی‌شده الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]

  • تنظیم هیجانی نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]

  • تنظیم همانند شده الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]

  • توانایی‌های شناختی نقش واسطه‌ای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین توانایی‌های شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]

  • توسعه شایستگی توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]

ج

  • جهت‌گیری هدف سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]

  • جو آموزشی خلاق ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]

  • جو پردیس دانشگاهی رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوش‌بینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]

  • جوّ کلاس نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه‌ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل‌ورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]

ح

  • حل‌مسأله اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]

خ

  • خودپنداره نقش واسطه‌ای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]

  • خودپنداره‌ی ریاضی تأثیر یادگیری مشارکتی با گروه‌های پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره‌ی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]

  • خودتعیین‌گری تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیین‌گری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]

  • خودتنظیمی الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]

  • خودکارآمدی تحصیلی ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]

  • خودکارآمدی ریاضی تأثیر یادگیری مشارکتی با گروه‌های پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره‌ی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]

  • خوش‌بینی علمی رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوش‌بینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 109-130]

د

  • دانش‌آموزان ریاضی و فیزیک الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]

  • دانشجو سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]

  • دانشجویان سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]

  • دانشجویان پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس کمال‌گرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]

  • دانشجویان ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]

  • دانشجویان پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]

  • دانشجویان پیام نور طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]

  • دوره ابتدایی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 21-39]

ر

  • راهبرد مقابله‌ای تحلیل ساختاری تأثیر عامل‌های شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای و اثربخشی عامل‌های یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]

  • راهبردهای یادگیری نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

  • راهبردهای یادگیری الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]

  • راهبردهای شناختی پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس کمال‌گرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]

  • رشد شناختی بزرگسالان نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]

  • رضایت نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

  • رفتار اخلاقی نقش واسطه‌ای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]

  • رفتارهای پرخطر اثربخشی برنامه ایمن‌سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری دانش‌آموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]

  • رفتارهای پرخطر نقش واسطه‌ای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین توانایی‌های شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]

  • رفتارهای سبک زندگی تحصیلی سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور: ایده‌ای نوظهور در روان‌‌شناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]

  • روان‌شناسی سلامت تحصیلی سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور: ایده‌ای نوظهور در روان‌‌شناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]

  • روش آموزش مقایسۀ اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر رایانه و آموزش به کمک رایانه بر تعامل عناصر فرایند آموزش یادگیری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 41-57]

س

  • ساختار انگیزشی نقش واسطه‌ای ساختار انگیزشی در رابطۀ بین توانایی‌های شناختی با رفتارهای پرخطر در نوجوانان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 171-190]

  • ساخت و هنجاریابی تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]

  • سازمان‌دهی مطالعه تحلیل ساختاری تأثیر عامل‌های شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای و اثربخشی عامل‌های یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]

  • سالم زیستی سبک زندگی تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم‌زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]

  • سبک تفکر سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]

  • سبک‌های یادگیری ادراکی تأثیر سبک‌های یادگیری و به کارگیری نقشه‌های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن‌ها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]

  • سلامت روان سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]

  • سنجش کنشی رفتار کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]

ش

  • شایستگی اجتماعی کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]

  • شخصیت نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 29-48]

  • شرکت ملی گاز ایران توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران مبتنی بر الگوی شایستگی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 59-73]

  • شکیبایی نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

  • شناخت اجتماعی باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 31-48]

ص

  • صبر نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

ط

  • طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]

  • طراحی چندرسانه‌ای ارزیابی نرم‌افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]

ع

  • عامل اجتماعی تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم‌زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]

  • عامل جسمانی تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم‌زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]

  • عامل روان‌شناختی تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم‌زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]

  • عامل معنوی تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم‌زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 1-33]

  • عامل‌های شخصیت تحلیل ساختاری تأثیر عامل‌های شخصیت بر پیشرفت تحصیلی: میانجی‌گری راهبرد مقابله‌ای و اثربخشی عامل‌های یادگیری دانشجویی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 49-75]

  • علامه محمد حسین طباطبایی تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]

  • عملکرد تحصیلی سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]

ف

  • فراشناخت اخلاقی نقش واسطه‌ای استدلال اخلاقی در رابطه خودپنداره و فراشناخت اخلاقی با رفتار اخلاقی دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 123-143]

ق

  • قلدری جسمانی کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]

  • کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 1-28]

  • کشاورزی سنجش و بررسی ارتباط سبک‌های تفکر و جهت‌گیری هدف با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 59-81]

  • کیفیت انگیزش تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیین‌گری [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 97-119]

  • کمال‌گرایی پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس کمال‌گرایی و راهبردهای شناختی یادگیری در دانشجویان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 83-96]

  • کمال‌گرایی پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمال‌گرایی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 191-202]

گ

  • گروه‌های پیشرفت تأثیر یادگیری مشارکتی با گروه‌های پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره‌ی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]

م

  • متعالی‌شدن نقش مؤلفه‌های صبر در پیش‌بینی رویکردهای یادگیری با واسطه‌گری انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 1-20]

  • محتوای الکترونیکی تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]

  • محیط یادگیری کلاس نقش واسطه‌ای باورهای انگیزشی در رابطه‌ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل‌ورزی دانشجویان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 141-169]

  • محیط‌های آموزش از دور طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]

  • مداخله رفتاری کنش-محور کاهش قلدری جسمانی و بهبود شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان: از سنجش کنشی رفتار تا طراحی مداخله رفتاری [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 145-170]

  • مشارکت فعّال در مدرسه تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]

  • مشهد سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]

  • معنویت سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]

  • مهارت خواندن و درک مطلب تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]

  • مهارت‌های اجتماعی آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]

  • مهارت‌های حل مسئله ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 95-121]

  • موک طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 83-108]

  • مولتیپل اسکلورزیس (ام‌اس) تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس) [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 59-82]

ن

  • نیازهای اساسی روان‌شناختی الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 35-58]

  • نرم‌افزارهای آموزشی ارزیابی نرم‌افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]

  • نقشه معنایی تأثیر سبک‌های یادگیری و به کارگیری نقشه‌های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آن‌ها [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 171-206]

  • نقشه مفهومی تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 153-172]

  • نگرش معلمان اثربخشی رویکرد تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 147-162]

  • نوجوان اثربخشی برنامه ایمن‌سازی تربیتی– اجتماعی با رویکرد آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری دانش‌آموزان با رفتارهای پرخطر [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 77-94]

  • نوجوانان تحلیل کانونی رابطۀ بین امنیت در مدرسه و مشارکت فعّال در آن [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 207-221]

ه

  • هیجانات پیشرفت سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور: ایده‌ای نوظهور در روان‌‌شناسی سلامت تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1396، صفحه 1-30]

  • هوش هیجانی آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 75-99]

  • هوش هیجانی سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 49-58]

ی

  • یادگیری ریاضی الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 163-181]

  • یادگیریِ سازگار با مغز اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 101-118]

  • یادگیری علوم ارزیابی نرم‌افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی [دوره 13، شماره 45، 1396، صفحه 121-145]

  • یادگیری مشارکتی تأثیر یادگیری مشارکتی با گروه‌های پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره‌ی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 43، 1396، صفحه 119-139]

  • یادگیری موضوع‌های پیچیده بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 173-197]

  • یادگیری و یادداری تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی [دوره 13، شماره 44، 1396، صفحه 131-151]

login