نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید نقش سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی در تمیز دانشجویان دارای اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 47-68]

ا

  • ابراهیمی قوام، دکتر صغری بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 20-66]
  • ابراهیمی قوام، صغری بررسی و تحلیل سرفصل‏ها، مباحث و برنامه‏های آموزش پیش از خدمت و ضمن خدمت مربیان پیش دبستان در کشورهای ایران، استرالیا، کانادا و بریتانیا [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 72-104]
  • ا... بیگدلی، ایمان نقش مؤلفه‏های انتظار- ارزش بر پیشرفت شیمی دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 40-73]
  • ابوالحسنی، منصوره مقایسه عوامل فردی و محیطی در استعاره‏های موفقیت رتبه‏های برتر، متوسط و پذیرفته نشدگان آزمون سراسری [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 148-170]
  • احمدی ده قطب الدینی، محمد تأثیر تجربه کار با رایانه و تناسب تکلیف- فناوری بر پذیرش فناوری رایانه: چشم‏اندازهای جدید روان‏شناسی اجتماعی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 104-130]
  • اردلان، الهام پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس مهارت‌های ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 1-32]
  • اسدزاده، حسن بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 115-137]
  • اسدزاده، دکتر حسن اثر آموزش راهبردهای یادگیری‏(شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظۀ فعّال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ شهر تهران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 104-130]
  • اسکندری، حسین یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 79-104]
  • اسکندری، حسین بررسی روابط ساختاری خلاقیت، خودکارآمدی و روش کنارآمدن با سلامت روان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 88-108]
  • اسمعیلی، دکتر معصومه مقایسه عوامل فردی و محیطی در استعاره‏های موفقیت رتبه‏های برتر، متوسط و پذیرفته نشدگان آزمون سراسری [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 148-170]
  • ایمانی قوشچی، فریبا بررسی نمادهای هویت ملی درکتاب‏های درسی تاریخ و علوم اجتماعی دوره متوسطه رشته‏های علوم انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 30-68]

ب

  • برجعلی، احمد بررسی روابط ساختاری خلاقیت، خودکارآمدی و روش کنارآمدن با سلامت روان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 88-108]
  • بهشتی، دکتر سعید بررسی مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 120-150]
  • بهشتی، دکتر سعید کاوش‏هایی در باب فلسفه‏ی تربیت دینی از دیدگاه اسلام [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 154-180]

پ

  • پیرخائفی، علیرضا بررسی روابط ساختاری خلاقیت، خودکارآمدی و روش کنارآمدن با سلامت روان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 88-108]
  • پورابراهیم، مهدی مقایسه ویژگی‏های شخصیتی و شیوه‏های یادگیری در دانشجویان علوم‏پایه، فنی و مهندسی و علوم‏انسانی دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 1-20]

ت

  • ترابی، محمدحسن نقش موبایل در ارتقاء سیستم آموزشی و خدمات مرتبط با آن [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 138-149]
  • تقی یاره، فاطمه تأثیر چارچوب بر انتخاب: تعامل بین درگیری هیجانی و خطرپذیری [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 1-17]
  • تمدنی، مجتبی خودکارآمدی عمومی، اهمال‌کاری‌تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 66-88]

ح

  • حاتمی، دکتر محمد خودکارآمدی عمومی، اهمال‌کاری‌تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 66-88]
  • حسینی، فخری‏السادت نقش مؤلفه‏های انتظار- ارزش بر پیشرفت شیمی دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 40-73]
  • حسین‌چاری، دکتر مسعود پیش‌بینی سازگاری تحصیلی براساس مهارت‌های ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 1-32]

خ

  • خان محمدی، ارسلان مقایسه ویژگی‏های شخصیتی و شیوه‏های یادگیری در دانشجویان علوم‏پایه، فنی و مهندسی و علوم‏انسانی دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 1-20]
  • خباز، محمود آزمون مدل علی رابطه بین سبک‏های فرزند پروری، سبک‏های هویت و تعهد هویت در نوجوانان [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 128-148]

د

  • دلاور، علی بررسی روابط ساختاری خلاقیت، خودکارآمدی و روش کنارآمدن با سلامت روان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 88-108]

ر

  • رضائی، دکتر اکبر رابطه شیوه‏های یادگیری کلب و سبک‏های یادگیری هانی و مامفورد با سن و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 1-20]
  • رضوی، سید عباس بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 20-66]

ز

  • زارع، دکترحسین تأثیر آموزش مهارت‏های غلبه بر سهل‏انگاری بر سهل‏انگاری و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 108-118]
  • زارعی زوارکی، دکتر اسماعیل اثربخشی آموزش مهارت‏های شناختی و فراشناختی بر میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان بیمه مرکزی ایران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 30-39]

س

  • سعدی پور، دکتر اسماعیل آزمون مدل علی رابطه بین سبک‏های فرزند پروری، سبک‏های هویت و تعهد هویت در نوجوانان [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 128-148]
  • سیف، علی اکبر نورون های آیینه ای و یادگیریِ مشاهده ای [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 89-114]

ش

  • شاه محمدی، مهدی نقش موبایل در ارتقاء سیستم آموزشی و خدمات مرتبط با آن [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 138-149]
  • شمس الاحراری، مینا تأثیر آموزش مهارت‏های غلبه بر سهل‏انگاری بر سهل‏انگاری و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 108-118]

ص

  • صفاری نیا، دکترمجید تأثیر آموزش مهارت‏های غلبه بر سهل‏انگاری بر سهل‏انگاری و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 108-118]
  • صفانیا، دکتر علی محمد مقایسه ویژگی‏های شخصیتی و شیوه‏های یادگیری در دانشجویان علوم‏پایه، فنی و مهندسی و علوم‏انسانی دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 1-20]
  • صفانیا، دکتر علی‌محمد تأثیر اصول و فلسفه تربیت بدنی بر تغییر اولویت فلسفه آموزشی ایده الیسم به رئالیسم [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 60-78]

ط

  • طالع‏پسند، سیاوش نقش مؤلفه‏های انتظار- ارزش بر پیشرفت شیمی دانش‏آموزان [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 40-73]
  • طیبی، سید مرتضی تأثیر اصول و فلسفه تربیت بدنی بر تغییر اولویت فلسفه آموزشی ایده الیسم به رئالیسم [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 60-78]

ع

  • عباس‌پور، دکتر عباس بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 20-66]
  • عبدی، علی نقش سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی در تمیز دانشجویان دارای اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 47-68]
  • عراقی پور، نجمه بررسی رابطه بین دینداری و شادکامی در بین دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان سال تحصیلی 1389-1388 [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 19-45]
  • علیزاده، دکتر حمید مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‏آموزان دارای اختلال نارسایی‏توجه/بیش‏فعالی و دانش‏آموزان عادی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 145-168]

ف

  • فیاض، دکتر ایراندخت بررسی نمادهای هویت ملی درکتاب‏های درسی تاریخ و علوم اجتماعی دوره متوسطه رشته‏های علوم انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 30-68]
  • فرجی، آناهیتا نقش سبک های مقابله ای و حمایت اجتماعی در تمیز دانشجویان دارای اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 47-68]
  • فرخی، دکتر نورعلی آزمون مدل علی رابطه بین سبک‏های فرزند پروری، سبک‏های هویت و تعهد هویت در نوجوانان [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 128-148]
  • فرخی، دکتر نورعلی اثر‏بخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر درک مطلب دانش‎آموزان پسر دوم راهنمایی منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 130-154]

ق

  • قائمی، دکتر علی بررسی مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 120-150]
  • قدیری، پروین بررسی رابطه ی ادراک از محیط کلاس درس و جهت گیری هدف با پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش آموزان دختر پایه ی سوم متوسطه [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 115-137]
  • قربانعلی‌زاده قاضیانی، فاطمه تأثیر اصول و فلسفه تربیت بدنی بر تغییر اولویت فلسفه آموزشی ایده الیسم به رئالیسم [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 60-78]
  • قویدل، ایام اثربخشی آموزش مهارت‏های شناختی و فراشناختی بر میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان بیمه مرکزی ایران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 30-39]

ک

  • کیان ارثی، فرحناز نورون های آیینه ای و یادگیریِ مشاهده ای [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 89-114]
  • کریمی، دکتر یوسف اثر آموزش راهبردهای یادگیری‏(شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظۀ فعّال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ شهر تهران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 104-130]
  • کریمی، یوسف تأثیر چارچوب بر انتخاب: تعامل بین درگیری هیجانی و خطرپذیری [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 1-17]
  • کریمیآه، سید علی‏اکبر بررسی و تحلیل سرفصل‏ها، مباحث و برنامه‏های آموزش پیش از خدمت و ضمن خدمت مربیان پیش دبستان در کشورهای ایران، استرالیا، کانادا و بریتانیا [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 72-104]

م

  • محبی، علی بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهفته درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 69-87]
  • محمدخانی، عظیم تأثیر تجربه کار با رایانه و تناسب تکلیف- فناوری بر پذیرش فناوری رایانه: چشم‏اندازهای جدید روان‏شناسی اجتماعی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 104-130]
  • مرادی امین، فرزانه مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‏آموزان دارای اختلال نارسایی‏توجه/بیش‏فعالی و دانش‏آموزان عادی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 145-168]
  • مشکانی، محمد تأثیر تجربه کار با رایانه و تناسب تکلیف- فناوری بر پذیرش فناوری رایانه: چشم‏اندازهای جدید روان‏شناسی اجتماعی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 104-130]
  • مفتخری حاجی میرزایی، شیوا اثر آموزش راهبردهای یادگیری‏(شناختی و فراشناختی) بر عملکرد حافظۀ فعّال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطۀ شهر تهران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 104-130]
  • ملاسلمانی، فرشته بررسی مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 120-150]
  • ملکی، دکتر حسن بررسی تربیت سیاسی در برنامه درسی رسمی دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 20-66]
  • منظری توکلی، علیرضا بررسی رابطه بین دینداری و شادکامی در بین دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان سال تحصیلی 1389-1388 [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 19-45]
  • موسی پور، نعمت الله بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهفته درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن [دوره 6، شماره 19، 1389، صفحه 69-87]

ن

  • نیکویی، روشنک کاوش‏هایی در باب فلسفه‏ی تربیت دینی از دیدگاه اسلام [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 154-180]
  • نوروزی، دکتر داریوش یادیارها در تدریس کلمات انگلیسی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 79-104]
  • نوروزی، دکتر داریوش اثربخشی آموزش مهارت‏های شناختی و فراشناختی بر میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان بیمه مرکزی ایران [دوره 6، شماره 18، 1389، صفحه 30-39]

ه

  • هاشمی رزینی، هادی خودکارآمدی عمومی، اهمال‌کاری‌تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 17، 1389، صفحه 66-88]

ی

  • یعقوبی، دکتر ابوالقاسم مقایسه میزان سلامت روان، انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‏آموزان دارای اختلال نارسایی‏توجه/بیش‏فعالی و دانش‏آموزان عادی [دوره 6، شماره 16، 1389، صفحه 145-168]