آ
-
آیتی، محسن
الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصیسازی یادگیری دانشآموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 253-287]
-
آقایی، اصغر
اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان ایرانی ساکن دانمارک [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 205-226]
-
آیینه وند، صادقه
نقش ویژگی های شخصیتی در کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
آهنچیان، محمدرضا
شناسایی شاخص های مطلوب برای فعالیت های یاددهی و یادگیری دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آنها [دوره 17، شماره 60، 1400]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
الگوی تأثیر عوامل محیطی- اجتماعی بر چرخه انگیزش-یادگیری مادامالعمر دانشجویان پلیس [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 7-27]
-
ابراهیمی قوام، صغری
تدوین الگوی طراحی آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 41-82]
-
ابریشمی زاده، بی بی نعیمه
اثربخشی آموزش از طریق فلش کارتهای مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 119-138]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای معنوی و مهارتهای شناختی- اجتماعی بر جهت گیری نسبت به مدرسه در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 137-167]
-
ازادی ده بیدی، فاطمه
نقش واسطهای تحول مثبت نوجوانی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و رفتارهای آسیبزای تحصیلی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 177-203]
-
استاجی، معصومه
خودکارآمدی و کارآمدی گروهی معلّمان زبان انگلیسی ایرانی به عنوان عوامل پیشبینیکننده رضایت شغلی آنان: رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 295-325]
-
اسمعیلی گوجار، صلاح
نقش بازی وارسازی در یادگیری [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 107-130]
-
افشین، سید علی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 111-135]
-
امینی فسخودی، عارفه
خودکارآمدی و کارآمدی گروهی معلّمان زبان انگلیسی ایرانی به عنوان عوامل پیشبینیکننده رضایت شغلی آنان: رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 295-325]
ب
-
باباخانی، نرگس
تاثیر آموزش مهارت حل مسئله اجتماعی بر عملکرد تحصیلی و مشکلات عاطفی رفتاری درونی سازی شده و برونی سازی شده دانش آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 213-251]
-
باقریان فر، مصطفی
شناسایی شاخص های مطلوب برای فعالیت های یاددهی و یادگیری دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آنها [دوره 17، شماره 60، 1400]
-
باقری فاروجی، محترم
مدل ساختاری خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس سبک فرزند پروری ادراک شده و باور های هوشی با میانجی گری جرات ورزی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 55-79]
-
باقری نوعپرست، خسرو
شناسایی مبانی علمی و فلسفی آموزش دانشآموزان تیزهوش در فنلاند و ایران و ارائه الگویی برای ایران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
بیانی، علی اصغر
طراحی الگوی برنامه درسی مساله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 7-30]
-
برقی، عیسی
اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در درس ریاضیات [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 289-316]
-
برهمن، مریم
رابطه شایستگی اجتماعی، آخرت نگری با بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای ، بلوغ عاطفی و اخلاقی نوجوانان در مدارس [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 175-212]
-
بنی عامریان، سارا
نقش بازی وارسازی در یادگیری [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 107-130]
-
بهشتی، سعید
مبانی انسان شناختی علامه حسن زاده آملی واستنتاج اصول وروشهای تربیت اجتماعی ازآن [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 139-164]
پ
-
پیرخائفی، علیرضا
اثربخشی باور/جهت انگیزشی و خلاقیت شناختی/شخصیتی بر ارتقاء پیشرفتتحصیلی [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 165-188]
-
پورروستایی، سعید
تدوین الگوی طراحی آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 41-82]
-
پورقربان گورابی، فائزه
تاثیر آموزش مهارت حل مسئله اجتماعی بر عملکرد تحصیلی و مشکلات عاطفی رفتاری درونی سازی شده و برونی سازی شده دانش آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 213-251]
ت
-
تراهی، رقیه
نقش واسطه گری ابعاد شخصیت اصیل در ارتباط بین ادراک از جو مدرسه با بهزیستی تحصیلی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 31-54]
-
تلافی داریانی، فاطمه
تاثیر موک بر یادگیری و یادداری درس قرآن کریم دانشآموزان دختر سال نهم شهر تهران [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 405-423]
ج
-
جانباز لیلی، صفیه
تأثیر آموزش مهارتهای حل مسأله و ارتباط در کلاس بر هیجانهای تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 353-374]
-
جعفرزاده، محمدرحیم
نقش واسطه گری ابعاد شخصیت اصیل در ارتباط بین ادراک از جو مدرسه با بهزیستی تحصیلی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 31-54]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
الگوی ساختاری ارتباط میان سبک دلبستگی و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهای امید [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 1-22]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصب-زبانشناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 81-105]
-
حبیب زاده، اصحاب
الگوی تأثیر عوامل محیطی- اجتماعی بر چرخه انگیزش-یادگیری مادامالعمر دانشجویان پلیس [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 7-27]
-
حیدری، جمشید
تدوین الگوی طراحی آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 41-82]
-
حسینی، محمد علی
ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان دوره متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 29-56]
-
حسنی جعفری، فتانه
ساخت و اعتباریابی مقدماتی مقیاس سنجش ابعاد زورگویی در نوجوانان [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 225-247]
-
حسینچاری، مسعود
نقش واسطهای تحول مثبت نوجوانی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و رفتارهای آسیبزای تحصیلی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 177-203]
-
حسن زاده، روح اله
مبانی انسان شناختی علامه حسن زاده آملی واستنتاج اصول وروشهای تربیت اجتماعی ازآن [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 139-164]
-
حسنوند، فضل الله
تبیین مدل ساختاری شادکامی معلمان بر اساس خردمندی و بخشش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 93-119]
-
حقوقی، رویا
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باورهای خودکارآمدی دانشآموزان دختر دچار افت تحصیلی [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 105-118]
خ
-
خامسان، احمد
الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصیسازی یادگیری دانشآموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 253-287]
-
خرمائی، فرهاد
نقش واسطهای تحول مثبت نوجوانی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و رفتارهای آسیبزای تحصیلی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 177-203]
د
-
دانش پایه، مسلم
تبیین مدل ساختاری شادکامی معلمان بر اساس خردمندی و بخشش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 93-119]
-
درخشان، معراج
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 249-270]
-
دلاور، علی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی موضوعات عملی انتقالی در هنرستانهای فنی و حرفهای با رویکرد سازندهگرایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 23-56]
-
دلاور، علی
نقش ویژگی های شخصیتی در کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
دهقانی، یوسف
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 111-135]
-
دوقی، لیلا
مدل ساختاری خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس سبک فرزند پروری ادراک شده و باور های هوشی با میانجی گری جرات ورزی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 55-79]
ذ
-
ذوقی، لیلا
تاثیر بازیهای آموزشی-ورزشی و حرکات ریتمیک بر مهارتهای ریاضی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 375-404]
ر
-
رجبی نژاد، مریم
تاثیر بازیهای آموزشی-ورزشی و حرکات ریتمیک بر مهارتهای ریاضی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 375-404]
-
ریحانی، محمدباقر
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 249-270]
-
رضایی، صادق
شناسایی مبانی علمی و فلسفی آموزش دانشآموزان تیزهوش در فنلاند و ایران و ارائه الگویی برای ایران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
ز
-
زارعی، رقیه
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 249-270]
-
زارعی، لیلا
بررسی رابطه بین هویت اخلاقی و سبک های شناختی با سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 169-194]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی موضوعات عملی انتقالی در هنرستانهای فنی و حرفهای با رویکرد سازندهگرایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 23-56]
س
-
سجادی، سید علی
ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان دوره متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 29-56]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
شناسایی مبانی علمی و فلسفی آموزش دانشآموزان تیزهوش در فنلاند و ایران و ارائه الگویی برای ایران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
سلحشور، احمد
مبانی انسان شناختی علامه حسن زاده آملی واستنتاج اصول وروشهای تربیت اجتماعی ازآن [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 139-164]
-
سلیمی بجستانی، حسین
طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانشآموزان دوره ابتدائی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 145-176]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باورهای خودکارآمدی دانشآموزان دختر دچار افت تحصیلی [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 105-118]
-
شیخالاسلامی، راضیه
نقش واسطهای تحول مثبت نوجوانی در رابطه بین جو اخلاقی مدرسه و رفتارهای آسیبزای تحصیلی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 177-203]
-
شریعتی، سیدصدرالدین
مبانی انسان شناختی علامه حسن زاده آملی واستنتاج اصول وروشهای تربیت اجتماعی ازآن [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 139-164]
-
شریعت باقری، محمدمهدی
مدل ساختاری خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس سبک فرزند پروری ادراک شده و باور های هوشی با میانجی گری جرات ورزی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 55-79]
-
شریعت نیا، کاظم
طراحی الگوی برنامه درسی مساله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 7-30]
-
شریفی، مسعود
رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 57-92]
-
شریفی، مسعود
اثربخشی گشتالتدرمانی گروهی بر احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان پسر پایه دهم شهر تهران [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 271-294]
-
شیروانی شیری، علی
بررسی رابطه بین هویت اخلاقی و سبک های شناختی با سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 169-194]
-
شفیعی، مریم
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 249-270]
-
شکری، امید
رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 57-92]
-
شکری، امید
اثربخشی گشتالتدرمانی گروهی بر احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان پسر پایه دهم شهر تهران [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 271-294]
-
شهنی ییلاق، منیجه
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصب-زبانشناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 81-105]
ص
-
صاحب یار، حافظ
اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در درس ریاضیات [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 289-316]
-
صادقی، عباس
تأثیر آموزش مهارتهای حل مسأله و ارتباط در کلاس بر هیجانهای تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 353-374]
-
صداقتی فرد، مجتبی
اثربخشی باور/جهت انگیزشی و خلاقیت شناختی/شخصیتی بر ارتقاء پیشرفتتحصیلی [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 165-188]
-
صدری، محمدرضا
اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان ایرانی ساکن دانمارک [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 205-226]
-
صفری، سهیلا
بکارگیری رویکرد پاسخ به مداخله در آموزش دانش آموزان با مشکلات ویژه ریاضی و بررسی تجارب شرکت کنندگان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 145-174]
ع
-
عابدی، احمد
بکارگیری رویکرد پاسخ به مداخله در آموزش دانش آموزان با مشکلات ویژه ریاضی و بررسی تجارب شرکت کنندگان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 145-174]
-
عبدی ورمزان، مراد
ساخت و اعتباریابی مقدماتی مقیاس سنجش ابعاد زورگویی در نوجوانان [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 225-247]
-
عزیزی شمامی، مصطفی
بدفهمی های دانش آموزان دوزبانه در دروس فارسی و نگارش و نقش زبان مادری [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 57-76]
-
عسگری، محمد
طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانشآموزان دوره ابتدائی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 145-176]
-
عظیمی، صابر
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی موضوعات عملی انتقالی در هنرستانهای فنی و حرفهای با رویکرد سازندهگرایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 23-56]
-
عظیمی گروسی، صمد
طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 121-143]
-
علی آبادی، خدیجه
تدوین الگوی طراحی آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 41-82]
-
علیزاده، علی
راهبردهای یادگیری زبان دانشجویان کارشناسی رشتههای زبانهای خارجی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 195-224]
-
علیزاده، محسن
باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطهگر شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 249-270]
-
عینی پور، جواد
الگوی تأثیر عوامل محیطی- اجتماعی بر چرخه انگیزش-یادگیری مادامالعمر دانشجویان پلیس [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 7-27]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
الگوی ساختاری ارتباط میان سبک دلبستگی و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهای امید [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 1-22]
ف
-
فتحی، جلیل
خودکارآمدی و کارآمدی گروهی معلّمان زبان انگلیسی ایرانی به عنوان عوامل پیشبینیکننده رضایت شغلی آنان: رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 295-325]
-
فتح آبادی، جلیل
رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 57-92]
-
فرازجا، مهدی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 111-135]
-
فرامرزی، سالار
بکارگیری رویکرد پاسخ به مداخله در آموزش دانش آموزان با مشکلات ویژه ریاضی و بررسی تجارب شرکت کنندگان: یک پژوهش ترکیبی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 145-174]
-
فیروزکوهی برنج آبادی، مجید
طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 121-143]
-
فکوری حاجی یار، حسین
طراحی الگوی برنامه درسی مساله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 7-30]
ق
-
قاسمی ارگنه، محمد
طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 121-143]
-
قاسم تبار، سید امیر
اثربخشی آموزش از طریق فلش کارتهای مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 119-138]
-
قاسم تبار، سید عبدالله
اثربخشی آموزش از طریق فلش کارتهای مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 119-138]
-
قدم پور، عزت اله
تبیین مدل ساختاری شادکامی معلمان بر اساس خردمندی و بخشش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 93-119]
-
قدم پور، عزت اله
مقایسه نگرش مذهبی، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشجویان بر اساس جنسیت و سهم هر یک از این متغیرها در پیشبینی پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 83-109]
-
قدم پور، عزت اله
اثربخشی فراشناخت درمانی بر اضطراب امتحان در دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر خرمآباد [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 131-144]
-
قربانی، مریم
راهبردهای یادگیری زبان دانشجویان کارشناسی رشتههای زبانهای خارجی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 195-224]
-
قره مشک غراوی، ابراهیم
بدفهمی های دانش آموزان دوزبانه در دروس فارسی و نگارش و نقش زبان مادری [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 57-76]
-
قمری گیوی، حسین
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باورهای خودکارآمدی دانشآموزان دختر دچار افت تحصیلی [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 105-118]
-
قورچیان، نادرقلی
ارائه مدلی برای میل به ماندگاری در معلمان دوره متوسطه اول آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 29-56]
ک
-
کاظمیان مقدم، کبری
رابطه علّی سبک های دلبستگی (ایمن، ناایمن و اجتنابی)، خودکارآمدی و خوشبینی با رضایت از زندگی از طریق میانجی گری استقلال عاطفی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 317-352]
-
کامیابی گل، عطیه
راهبردهای یادگیری زبان دانشجویان کارشناسی رشتههای زبانهای خارجی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 195-224]
-
کشاورزی، اعظم
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای معنوی و مهارتهای شناختی- اجتماعی بر جهت گیری نسبت به مدرسه در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 137-167]
-
کلانتر هرمزی، آتوسا
طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانشآموزان دوره ابتدائی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 145-176]
-
کهربائی کلخوران علیا، محمد
اثربخشی گشتالتدرمانی گروهی بر احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان پسر پایه دهم شهر تهران [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 271-294]
گ
-
گیلیام، لورا
اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان ایرانی ساکن دانمارک [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 205-226]
-
گل پرور، فرشته
تأثیر آموزش مهارتهای حل مسأله و ارتباط در کلاس بر هیجانهای تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 353-374]
-
گل پرور، محسن
اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روانشناسی مثبتنگر بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان ایرانی ساکن دانمارک [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 205-226]
-
گل محمدنژاد، غلامرضا
اثربخشی یادگیری معکوس بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در درس ریاضیات [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 289-316]
-
گودرزی، ابوالفضل
تاثیر بازیهای آموزشی-ورزشی و حرکات ریتمیک بر مهارتهای ریاضی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 375-404]
ل
-
لطفی کاشانی، فرح
تاثیر آموزش مهارت حل مسئله اجتماعی بر عملکرد تحصیلی و مشکلات عاطفی رفتاری درونی سازی شده و برونی سازی شده دانش آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 213-251]
م
-
مجدبان، نگین
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 111-135]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
نقش ویژگی های شخصیتی در کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
مذبوحی، سعید
تاثیر موک بر یادگیری و یادداری درس قرآن کریم دانشآموزان دختر سال نهم شهر تهران [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 405-423]
-
مرادی، زیبا
رابطه علّی سبک های دلبستگی (ایمن، ناایمن و اجتنابی)، خودکارآمدی و خوشبینی با رضایت از زندگی از طریق میانجی گری استقلال عاطفی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 317-352]
-
میریانی، سجاد
تبیین مدل ساختاری شادکامی معلمان بر اساس خردمندی و بخشش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 93-119]
-
مردعلی، لیلا
اثربخشی باور/جهت انگیزشی و خلاقیت شناختی/شخصیتی بر ارتقاء پیشرفتتحصیلی [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 165-188]
-
میرعرب رضی، حلیمه
طراحی الگوی برنامه درسی مساله محور در دوره پیش دبستانی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 7-30]
-
میرعرب رضی، رضا
بدفهمی های دانش آموزان دوزبانه در دروس فارسی و نگارش و نقش زبان مادری [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 57-76]
-
مظفری، افسانه
نقش ویژگی های شخصیتی در کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
مکتبی، غلامحسین
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصب-زبانشناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 81-105]
-
منصوری، لیلا
مقایسه نگرش مذهبی، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانشجویان بر اساس جنسیت و سهم هر یک از این متغیرها در پیشبینی پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 83-109]
-
منصوری، لیلا
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصب-زبانشناختی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 81-105]
-
موسوی، سید امین
تأثیر منطقهبندی بر برآورد پارامتر توانایی و رتبهبندی آزمودنیها در آزمونهای بزرگ مقیاس [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 1-40]
-
موسیوند، محبوبه
رابطه شایستگی اجتماعی، آخرت نگری با بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای ، بلوغ عاطفی و اخلاقی نوجوانان در مدارس [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 175-212]
ن
-
نادری، فاطمه
الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصیسازی یادگیری دانشآموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 253-287]
-
نصیری، اکبر
رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 57-92]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
شناسایی شاخص های مطلوب برای فعالیت های یاددهی و یادگیری دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آنها [دوره 17، شماره 60، 1400]
-
نظری، مرتضی
شناسایی مبانی علمی و فلسفی آموزش دانشآموزان تیزهوش در فنلاند و ایران و ارائه الگویی برای ایران [دوره 17، شماره 61، 1400، صفحه 77-104]
-
نیکخو، فاطمه
طراحی و اعتبار یابی الگوی مداخله ای مهارت های زمینه ای خواندن و اثر بخشی آن بر مهارت خواندن دانش آموزان در معرض خطر مشکلات خواندن [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 121-143]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی موضوعات عملی انتقالی در هنرستانهای فنی و حرفهای با رویکرد سازندهگرایی [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 23-56]
ه
-
هاشمیان، کیانوش
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای معنوی و مهارتهای شناختی- اجتماعی بر جهت گیری نسبت به مدرسه در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 137-167]
-
هدایتی، الهه
الگوی ساختاری ارتباط میان سبک دلبستگی و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهای امید [دوره 17، شماره 59، 1400، صفحه 1-22]
-
هزاردستان، فائزه
طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانشآموزان دوره ابتدائی [دوره 17، شماره 62، 1400، صفحه 145-176]
ی
-
یونسی، جلیل
تأثیر منطقهبندی بر برآورد پارامتر توانایی و رتبهبندی آزمودنیها در آزمونهای بزرگ مقیاس [دوره 17، شماره 60، 1400، صفحه 1-40]