ا

  • ابوالقاسمی، ابراهیم تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 51-70]

  • ارشم، سعید تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 113-131]

  • اسدزاده، حسن مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]

  • اسماعیل نیا، سعید پیش‌بینی یادگیری زبان انگلیسی در دختران و پسران بر اساس هوش موفّق، خِرَد و خلاقیت [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 207-234]

  • اسمعیلی گوجار، صلاح تأثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربره برخط بر مهارت های اجتماعی و توانایی های شناختی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 211-230]

  • اشرف زاده، توحید الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 51-72]

  • الله کرمی، آزاد بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 183-224]

  • امامقلی وند، فاطمه پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 155-181]

  • امانی ساری بگلو، جواد تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]

  • امیدیان، مرتضی رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشم‌انداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 141-159]

  • امرایی، بهزاد پیش‌بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]

ب

  • بیان فر، دکتر فاطمه پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 73-92]

  • بشاشی، زهرا مقایسه‌‏ی پردازش هیجانی، کمک‏‌طلبی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 137-157]

  • بشردوست، سیمین اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]

  • بنی جمالی، شکوه السادات پیش‌بینی یادگیری زبان انگلیسی در دختران و پسران بر اساس هوش موفّق، خِرَد و خلاقیت [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 207-234]

  • بهروزی، ناصر آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]

پ

  • پادروند، حافظ پیش‌بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]

  • پسندیده، محمدمهدی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانش‌آموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]

  • پورروستائی اردکانی، سعید تأثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربره برخط بر مهارت های اجتماعی و توانایی های شناختی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 211-230]

ت

  • تقوایی نیا، علی نقش عدالت اخلاقی و توانایی‌های شناختی در پیش‌بینی تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 31-49]

  • تنها، زهرا رابطه بین معرفت‌شناسی شخصی، نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 225-248]

ج

  • جعفری، علی مقایسه‌‏ی پردازش هیجانی، کمک‏‌طلبی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 137-157]

  • جلائی، مائده تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 59-89]

  • جلیلی، راضیه رابطه بین معرفت‌شناسی شخصی، نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در کودکان پیش دبستانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 225-248]

  • جوکار، بهرام تعامل معلم- دانش‌آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 45-85]

چ

  • چراغ ملایی، لیلا تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 59-89]

  • چوبداری، عسگر بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 195-210]

  • چوبداری، عسگر اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]

  • چوپانی، موسی ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 1-25]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشم‌انداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 141-159]

  • حجازی، الهه تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش‌آموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 27-50]

  • حجازی، الهه پیش‏ بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 15-43]

  • حیدری، جمشید تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 51-70]

  • حسینچاری، مسعود تعامل معلم- دانش‌آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 45-85]

خ

  • خدابخش پیرکلانی، روشنک تاثیر بازی مبتنی بر هوش اخلاقی بر وجدان، خویشتنداری و مسئولیت پذیری اجتماعی کودکان با استعداد دبستانی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 59-89]

  • خلج زاده، مهدیه اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر ادراک شایستگی و انعطاف پذیری روانشناختی دختران بد سرپرست [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 1-32]

د

  • درتاج، فریبرز اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]

  • درخشان، معراج نقش عدالت اخلاقی و توانایی‌های شناختی در پیش‌بینی تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 31-49]

  • دلقندی، علیرضا پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 73-92]

  • دهستانی، مهدی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانش‌آموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]

  • دوستی، وحید شناسایی عوامل تکنولوژیکی موثر بر شاداب سازی مدارس در شهرستان سرپل ذهاب [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 183-201]

ذ

  • ذوقی، لیلا بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 195-210]

ر

  • رادفر، شکوفه اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]

  • رادمهر، فرناز بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 203-216]

  • رضایی، علی محمد پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]

  • رضایی، علی محمد پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 239-268]

  • رمضانی خمسی، زهرا پایایی و ساختار عاملی مقیاس جهت گیری هدف معلم برای تدریس [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 159-177]

  • رومانی، سعید شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 179-206]

ز

  • زارعی، رقیه نقش عدالت اخلاقی و توانایی‌های شناختی در پیش‌بینی تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 31-49]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 127-145]

س

  • ساکی، رضا نمودشناسی تفسیری افق‌ها، تنگنا‌ها و راهکارهای برنامه معلم‌پژوهنده به مثابه اقدام‌پژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]

  • سپهوند، اسفندیار آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]

  • سجادی، سید مهدی نمودشناسی تفسیری افق‌ها، تنگنا‌ها و راهکارهای برنامه معلم‌پژوهنده به مثابه اقدام‌پژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]

  • سوری، حسین پیش‌بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی مقایسه‌‏ی پردازش هیجانی، کمک‏‌طلبی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 137-157]

  • شریفی، حسن پاشا پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 155-181]

  • شریفی درآمدی، پرویز اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]

  • شهنی ییلاق، منیجه آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]

ص

  • صالح صدق پور، بهرام بررسی رابطه برنامه درسی زبان‌آموزی با مؤلفه‌های هوش اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 109-139]

  • صالح نجفی، مهسا تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش‌آموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 27-50]

  • صرامی، غلامرضا پیش‌بینی یادگیری زبان انگلیسی در دختران و پسران بر اساس هوش موفّق، خِرَد و خلاقیت [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 207-234]

  • صفایی، مریم پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 239-268]

  • صفایی نایینی، کاوس اثر بخشی مصاحبه‌ی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]

ض

  • ضیغمیان، سیده فاطمه فراتحلیل عوامل اثرگذار بر راهبرد خودتنظیمی در یادگیری [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 33-57]

ط

  • طالع پسند، سیاوش پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]

  • طالع پسند، سیاوش پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 239-268]

  • طالع پسند، سیاوش پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 73-92]

  • طوفانی نژاد، احسان بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 183-224]

ع

  • عادلیان راسی، حمیده ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 1-25]

  • عاطفی، فائزه ادراک متخصصین از رگه های شخصیتی تاثیرگذار در گرایش افراد به کودک آزاری: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 1-25]

  • عالی پور، کبری شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 179-206]

  • عالی پور بیرگانی، سیروس آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز) [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 87-112]

  • عباسی، فهیمه تحلیل چندسطحی عوامل سطح دانش‌آموز و سطح کلاس بر بهترین اهداف شخصی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 27-50]

  • عبیدی، لیلا تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]

  • عربی، احمد بررسی رابطه برنامه درسی زبان‌آموزی با مؤلفه‌های هوش اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 109-139]

  • عیسی زادگان، علی الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 51-72]

  • عسگری، محمد اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 175-194]

  • عسگری، محمد اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]

  • عصاره، علیرضا بررسی رابطه برنامه درسی زبان‌آموزی با مؤلفه‌های هوش اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 109-139]

  • عظیمی، عاطفه پیش‏ بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 15-43]

  • علیزاده، حمید اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد استدلال کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 13-29]

ف

  • فیاض، ایراندخت نمودشناسی تفسیری افق‌ها، تنگنا‌ها و راهکارهای برنامه معلم‌پژوهنده به مثابه اقدام‌پژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]

  • فتحی آذر، اسکندر تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]

  • فرخی، صدیقه شناسایی عوامل بی انگیزگی تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 179-206]

  • فرخی، نور علی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]

ق

  • قدسی، احمد پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]

  • قدم پور، عزت اله پیش‌بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]

  • قزل‌بیگلو، فتانه تعامل معلم- دانش‌آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 45-85]

  • قناعتیان جهرمی، فاطمه تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 113-131]

ک

  • کاشانی خطیب، سندس اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]

  • کاظمی، رضا اثر بخشی مصاحبه‌ی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]

  • کاکاوند، منیر بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 195-210]

  • کاویانی، الهام شناسایی عوامل تکنولوژیکی موثر بر شاداب سازی مدارس در شهرستان سرپل ذهاب [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 183-201]

  • کدیور، پروین پیش بینی شادکامی و خلاقیت بر اساس جو مدرسه با میانجی‌گری درگیری تحصیلی و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 155-181]

  • کرمی، ابوالفضل مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]

  • کرمی، جهانگیر بررسی نقش تحمل ابهام و شکفتگی در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 203-216]

م

  • محبی، علی بررسی عوامل مؤثر بر برنامه درسی نهادینه شده درس ا ندیشه اسلامی دوره ی کارشناسی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 1-12]

  • محققی، حسین تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]

  • محمدی فر، محمدعلی پیشایندهای درگیری تحصیلی: آزمون مدلی براساس نظریه انتظار- ارزش [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 231-257]

  • مرادی، خدیجه مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]

  • مرادی مخلص، حسین تأثیر طراحی فعالیت های آموزشی مبتنی بر نظریه ی دیالکتیک ویگوتسکی بر پرورش تفکر حین عمل [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 51-70]

  • میرهاشمی، مالک اثربخشی تحریک الکتریکی قشر پیشانی بر حافظه کاری و تصمیم گیری پرخطر در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 119-135]

  • مشعشعی، رزیتا بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 127-145]

  • مصرآبادی، جواد رابطه جهت گیری هدف و پیشرفت تحصیلی: یک پژوهش فراتحلیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 71-94]

  • معینی کیا، مهدی فراتحلیل عوامل اثرگذار بر راهبرد خودتنظیمی در یادگیری [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 33-57]

  • مقامی، حمیدرضا بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 127-145]

  • میکائیلی منیع، فرزانه الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 51-72]

  • مهدیانی، زینت پیش‌بینی اعتیاد به فضای مجازی و گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس خودتنظیمی عاطفی در دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 93-108]

  • مهدوی، سیده عاطفه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانش‌آموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]

  • مهرابی، زهرا رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشم‌انداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 141-159]

  • موسی زاده، توکل اثر بخشی مصاحبه‌ی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]

ن

  • نادری پور، حسین تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]

  • نجفی، محمود مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 147-173]

  • نریمانی، محمد اثر بخشی مصاحبه‌ی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 95-126]

  • نصرالهی، بیتا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]

  • نقش، زهرا پایایی و ساختار عاملی مقیاس جهت گیری هدف معلم برای تدریس [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 159-177]

  • نیک نفس، خدیجه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودمدیریتی بر رفتار قلدری و مقبولیت اجتماعی دانش‌آموزان پسر زندانی [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 161-181]

و

  • واحدی، شهرام تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 133-153]

ه

  • هاشمی، فرشته اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر تعلل‌ورزی تحصیلی، و استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ هشتم [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 1-13]

  • هاشمی، نظام اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر ادراک شایستگی و انعطاف پذیری روانشناختی دختران بد سرپرست [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 1-32]

  • همایونفرد، آنیتا نمودشناسی تفسیری افق‌ها، تنگنا‌ها و راهکارهای برنامه معلم‌پژوهنده به مثابه اقدام‌پژوهی بر پژوهشگری معلمان [دوره 15، شماره 54، 1398، صفحه 91-117]

  • هوشمندجا، منیژه بررسی استفاده از رویکرد کلاس معکوس در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 53، 1398، صفحه 183-224]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]

  • یاعلی، رسول تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 113-131]

  • یعقوبی، ابوالقاسم تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان [دوره 15، شماره 52، 1398، صفحه 217-237]

  • یوسفی، سمیه رابطه جهت گیری هدف و پیشرفت تحصیلی: یک پژوهش فراتحلیلی [دوره 15، شماره 51، 1398، صفحه 71-94]

login