آ

  • آرین، خدیجه اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 97-110]

  • آزادی، اسمعیل رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 23-46]

ا

  • احدی، حسن بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]

  • اخوان تفتی، مهناز بررسی رضایت دانش‏آموزان‏ دوره متوسطه نظری از انتخاب رشته خویش و عوامل موثر برآن [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 122-139]

  • اسدزاده، حسن بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]

  • الصباح، فروغ مقایسه تأثیر سه روش آموزشی: (پژوهش محور، آموزش محور و آموزش- پژوهش محور) بر مهارت های طلبه های حوزه های علمیه خواهران [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 107-126]

  • امین خندقی، مقصود تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 16-40]

ب

  • بیگدلی، حسین بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 47-68]

پ

  • پهلوانی نژاد، دریاناز ارائه مدل پیش بینی برای بررسی میزان رضایت یادگیرنده در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه های دارای نظام آموزش از دور [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 1-24]

ت

  • تجری، مجتبی افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]

  • تربتی نژاد، حسین فرآیند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانش آموزان، اولیا و مربیان (مورد: مدارس سه دوره تحصیلی ایران) حسین تربتی نژاد [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 25-54]

  • توکلی، محمد علی بررسی شیوع اهمالکاری تحصیلی در بین دانشجویان و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت شناختی، ترجیح زمان مطالعه، و هدف از ورود به دانشگاه [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 100-122]

ج

  • جدیدیان، احمد علی فراتحلیل اثر بازی‏های رایانه‏ای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 58-70]

  • جعفری نژاد، هادی میزان اثر بخشی بازی رایانه‏ای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]

  • جوکار، بهرام اثر هیجان خشم و سبک‏های شناختی بر فرایند تصمیم‏گیری با واسطه‏گری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیم‏گیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]

ح

  • حاتمی، حمیدرضا بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]

خ

  • خانی، محمدحسین تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطه‏ای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]

  • خسروی، محبوبه واکاوی پذیرش نوآوری‏های برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئین‏نامه بازنگری برنامه درسی دانشگاه‏های ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]

د

  • درتاج، فریبرز رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‏ای جهت‏گیری هدفی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 98-111]

  • دهقانزاده، حجت میزان اثر بخشی بازی رایانه‏ای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]

  • دهقانزاده، حسین میزان اثر بخشی بازی رایانه‏ای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]

ر

  • رجائی، ملیحه تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 16-40]

  • رحیمی، مهدی اثر هیجان خشم و سبک‏های شناختی بر فرایند تصمیم‏گیری با واسطه‏گری تمایلات فراشناختی: ارائه مدلی یکپارچه در تصمیم‏گیری [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 68-96]

  • رستمی نژاد، محمدعلی پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی: درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 55-78]

  • رضایی، بیژن بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 114-133]

  • رضایی، هما بررسی اثربخشی اجرای برنامه فلسفه برای کودکان به شیوه اجتماع پژوهشی در افزایش هوش هیجانی دختران دبیرستانی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 79-106]

ز

  • زارعی، شکرانه رابطه بین ‌کمال‌گرایی و سبک‌های شناختی در دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]

  • زمانپور، عنایت‏اله تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطه‏ای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]

س

  • سعید احمد، محمد اثر بخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر بهبود عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 187-106]

  • سلطاتی کوهبنانی، سکینه اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 145-164]

  • سلطانی، مریم اثربخشی روش قصه گویی به صورت گروهی در افزایش عزت نفس کودکان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 97-110]

  • سلیمانی، حبیب بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 114-133]

ش

  • شریعتی، سیدصدرالدین بررسی اصول روابط بین فردی براساس آموزه های اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات و مدل یابی محتوایی از این آموزه ها [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 135-173]

  • شریفی، حسن پاشا فراتحلیل اثر بازی‏های رایانه‏ای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 58-70]

  • شهودی‏مژدهی، عطیه مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 2-14]

ص

  • صالحی، وحید مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 69-95]

  • صالح صدق پور، بهرام تعیین نقش پیشینه تحصیلی، راهبردهای یادگیری و خود نظم دهی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 127-144]

ع

  • عبدی، علی بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت یادگیری و نگرش به درس زبان انگلیسی عمومی [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 114-133]

  • علیزاده، حمید مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 2-14]

  • علی مددی، سمیه بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 47-68]

ف

  • فتح آبادی، جلیل رابطه عزت نفس ناپایدار و ترس از ارزیابی منفی با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز تهرانی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 23-46]

  • فتحی واجارگاه، کورش واکاوی پذیرش نوآوری‏های برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئین‏نامه بازنگری برنامه درسی دانشگاه‏های ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]

ک

  • کاکاوند، علی‌رضا رابطه بین ‌کمال‌گرایی و سبک‌های شناختی در دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]

  • کرمی، آزادالله مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 111-134]

  • کرمی، مرتضی افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم) [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 1-22]

  • کرمی، مرتضی بررسی اصول روابط بین فردی براساس آموزه های اخلاقی- اجتماعی سوره حجرات و مدل یابی محتوایی از این آموزه ها [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 135-173]

گ

  • گنجی، حمزه فراتحلیل اثر بازی‏های رایانه‏ای بر زمان واکنش انتخابی، حافظه کاری و تجسم فضایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 58-70]

  • گنجی، کامران اثر بخشی آموزش مهارت‏های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش‏آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]

ل

  • لبادی، زهرا رابطه بین ‌کمال‌گرایی و سبک‌های شناختی در دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر کرج [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 29-49]

  • لطفعلی، رضا اثر بخشی آموزش مهارت‏های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش‏آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]

م

  • محبوبی، طاهر اثربخشی اصول طراحی آموزشی (14 اصل چند رسانه ای مرینبور و کستر)بر بارشناختی و یادگیری موضوعات یادگیری در محیط های چندرسانه ای [دوره 9، شماره 30، 1392، صفحه 165-186]

  • محمدی درویش بقال، ناهید بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 50-64]

  • مرادی، انسیه بررسی رضایت دانش‏آموزان‏ دوره متوسطه نظری از انتخاب رشته خویش و عوامل موثر برآن [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 122-139]

  • مرادیانی‏دیزه‏رود، سیده‏خدیجه تأثیر اضطراب کامپیوتر بر نگرش به یادگیری الکترونیکی: نقش واسطه‏ای نگرش و خودکارآمدی کامپیوتر و اینترنت [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 78-98]

  • مفیدی، فرخنده مقایسه مهارت نوشتاری در میان دانش آموزان پایه اول دبستان با و بدون تجربه ی پیش از دبستان [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 2-14]

  • ملکی، حسن واکاوی پذیرش نوآوری‏های برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئین‏نامه بازنگری برنامه درسی دانشگاه‏های ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]

  • ملکی، حسن مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 111-134]

ن

  • نوروزی، داریوش واکاوی پذیرش نوآوری‏های برنامه درسی در نظام آموزش عالی (مورد مطالعه: آئین‏نامه بازنگری برنامه درسی دانشگاه‏های ایران) [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 136-168]

  • نوروزی، داریوش میزان اثر بخشی بازی رایانه‏ای جمع اعداد در یادگیری و یادداری در درس ریاضی اول ابتدایی [دوره 9، شماره 28، 1392، صفحه 42-56]

  • نوروزی، داریوش مقایسۀ اثربخشی لینک های متنی تکرار شونده و لینک های ارجاعی درون متنی بر یادگیری و یادداری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 29، 1392، صفحه 69-95]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم اثر بخشی آموزش مهارت‏های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش‏آموزان متوسطه [دوره 9، شماره 27، 1392، صفحه 2-26]

login