ا

  • ابوالقاسمی، عباس بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]

  • افخمی، ایمان مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]

  • افشارفر، فیروز در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]

  • امیرتیموری، محمدحسن بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]

ب

  • بیگی، پروین بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 21-42]

پ

  • پاک مهر، حمیده اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]

ج

  • جعفری ثانی، حسین اثر بخشی الگوی تدریس کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 1-20]

ح

  • حسینچاری، مسعود بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]

خ

  • خواجه، لاله بررسی رابطه اضطراب اجتماعی و جوّ روانی-اجتماعی کلاس با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 131-153]

د

  • دبیری، سولماز نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]

  • دلاور، علی نقش پیش بینی کننده سبک های فرزند پروری و حرمت خود در شادکامی دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 1-16]

  • دهشیری، غلامرضا نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]

ر

  • رشید، خسرو بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]

ش

  • شاهنده، مریم اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]

  • شریفی، پرویز مقایسه مکالمه، بازی آزاد و داستان گویی به عنوان شیوه های نمونه گیری زبانی در کودکان فارسی زبان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 51-68]

ص

  • صالح، وحیده دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]

  • صفانیا، علی محمد تأثیر آموزش اصول و فلسفه تربیت بدنی بر ذهنیت فلسفی دانشجویان [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 45-55]

ط

  • طالب زاده، محسن بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]

ع

  • عباسپور، عباس در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 69-94]

  • عسگری، محمد تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]

  • علیپور، احمد دست برتری و هوش: مقایسه هوش (کلامی و عملی) و خرده مقیاس های آن بین چپ دست ها و راست دست ها [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 1-22]

ف

  • فردانش، هاشم مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]

ق

  • قنبری، بهرامعلی مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]

ک

  • کرد، بهمن رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]

گ

  • گنجی، کامران رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]

م

  • محمدی فر، محمدعلی تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]

  • مرادی، مسعود مبانی و ویژگی های یک الگوی تدریس برای انواع دانش روش کاری [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 95-130]

  • میرمهدی، سیدرضا تأثیر آموزش راهبردهای خود تنظیمی بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی اراک [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 23-44]

  • معتمدی، عبدالله اثر توجه، سطوح پردازش و سبک های یادگیری بر حافظه آشکار و ناآشکار [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 43-64]

  • مقدس، علیرضا مقایسه هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی با کودکان عادی [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 73-89]

  • مقدس، علیرضا بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 90-117]

  • مهدوی، محمدرضا بررسی تأثیر استفاده از الگوی طراحی آموزشی مریل (نظریه نمایش اجزاء) بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی سال اول دبیرستان [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 17-32]

  • مهدوی، مهدی رابطه سبک های شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه با عملکرد دانشجویان در آزمون های پاسخ نگار و پاسخ گزین [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 56-72]

  • موسی رمضانی، سونیا تأثیر استفاده از روش آموزش چند رسانه ای و سخنرانی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی (انگیزش درونی و بیرونی) درس عربی (3) دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور تهران [دوره 7، شماره 21، 1390، صفحه 118-144]

  • موسوی، سیدحسین بررسی رابطه هوش معنوی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دبیرستان های شهرستان زنجان [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 65-94]

ن

  • نجفی، محمود تأثیر ارزشیابی های توصیفی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوم مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 20، 1390، صفحه 33-50]

  • نجفی، محمود نقش حرمت خود و مؤلفه های تنهایی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 155-171]

  • نوابخش، مهرداد رابطه سبک های هویت و سلامت اجتماعی با رفتار کمک طلبی در دانش آموزان پیش دانشگاهی در ریاضیات [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 95-123]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس [دوره 7، شماره 22، 1390، صفحه 125-153]

login