نقش واسطه ‏گری ابعاد شخصیت اصیل در ارتباط بین ادراک از جو مدرسه با بهزیستی‏ تحصیلی

رقیه تراهی؛ محمدرحیم جعفرزاده

دوره 17، شماره 62 ، دی 1400، ، صفحه 31-54

https://doi.org/10.22054/jep.2022.65571.3544

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی نقش واسطه ‏گری ابعاد شخصیت اصیل در ارتباط بین ادراک از جو مدرسه با بهزیستی ‏تحصیلی دانش آموزان بود. جامعه آماری شامل تمامی دانش ‏آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان بهبهان بود که از میان آن ها تعداد 354 نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چندمرحله ای انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل مقیاس ‏‏بهزیستی ‏تحصیلی ...  بیشتر