ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها

علی محمد رضایی

دوره 16، شماره 55 ، فروردین 1399، ، صفحه 179-214

https://doi.org/10.22054/jep.2020.52660.3012

چکیده
  چکیده: هدف از مقاله حاضر بررسی شیوه های ارزشیابی از آموخته های دانشجویان در دوران کرونا: چالش ها و راهکارها با تاکید بر عدالت ارزشیابی بود. به منظور نیل به هدف پژوهش از روش تحقیق کیفی و به منظور تحلیل اطلاعات گردآوری شده از تحلیل محتوا استفاده شد. شرکت‌کنندگان پژوهش را "صاحبنظران" تشکیل دادند که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند ...  بیشتر