روانشناسی یادگیری
تاثیر استفاده از بازی‌های آموزشی دیجیتال بر سرعت پردازش اطلاعات و انتقال یادگیری دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی

حمیدرضا مقامی؛ فاطمه دهقانی؛ یوسف مهدوی نسب

دوره 21، شماره 76 ، تیر 1404

https://doi.org/10.22054/jep.2025.77640.3967

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر استفاده از بازی‌های آموزشی دیجیتال(چندکاربره و تک‌کاربره) بر سرعت پردازش اطلاعات و انتقال یادگیری درس ریاضی در دانش‌آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی است.روش پژوهش حاضر، شبه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل است. بدین‌منظور از آزمون سرعت پردازش(ZVT و آزمون محقق‌ساخته ریاضی جهت سنجش انتقال ...  بیشتر