نویسنده = زارعی زوارکی، اسماعیل
تعداد مقالات: 8
1. طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 16، شماره 56، تابستان 1399، صفحه 1-30

10.22054/jep.2020.22602.1835

حجت الله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی


2. بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده با استفاده از مدل طراحی آموزشی مریل بر پیشرفت تحصیلی

دوره 15، شماره 51، بهار 1398، صفحه 127-145

10.22054/jep.2019.36758.2454

رزیتا مشعشعی؛ حمیدرضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی


3. طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

دوره 14، شماره 49، پاییز 1397، صفحه 1-27

10.22054/jep.2019.9326.1360

الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور


5. طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان

دوره 13، شماره 44، تابستان 1396، صفحه 83-108

10.22054/jep.2017.7981

فریبا درتاج؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی


6. ایجاد برنامه آموزش زبان در دوره اول ابتدایی: بایدها ونبایدها

دوره 11، شماره 37، پاییز 1394، صفحه 33-50

فاطمه جعفرخانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور


7. تأثیر منتورینگ تلفیقی مبتنی بر داربست‏زنی دانش راهبردی بر میزان یادگیری و یادداری

دوره 10، شماره 31، بهار 1393، صفحه 1-24

ایرج اعتمادفر؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ عباس عباس پور