Volume 21 (2025)
Volume 20 (2024)
Volume 19 (2023)
Volume 18 (2022)
Volume 17 (2021)
Volume 16 (2020)
Volume 15 (2019)
Volume 14 (2018)
Volume 13 (2017)
Volume 12 (2016)
Volume 11 (2015)
Volume 9 (2014)
Volume 10 (2014)
Volume 8 (2012)
Volume 7 (2012)
Volume 6 (2010)
Volume 5 (2009)
Volume 4 (2008)
Volume 3 (2007)
Volume 2 (2006)
Volume 1 (2005)
An subjective analysis of instructional technology M.A theses in Iran: Identifying the distance between the current and desired situation.

Mohsen Hajitabar Firouzjaee; Kiumars Taghi Pour

Volume 11, Issue 38 , January 2016, , Pages 1-30

Abstract
  Purpose:The purpose of this study is to identify the domain status subject of the conducted research of instructional technology in Iran, to draw a favorable situation and clarify its existing gaps. The important questions of this research are; What is the situation of the conducted research in the instructional ...  Read More

بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم راهنمایی

kiomars Taghipor; Daryoosh Noroozi; Mohammad hasan Amirteimori

Volume 10, Issue 33 , October 2014, , Pages 169-189

Abstract
  پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی رایگلوث بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم تجربی سال دوم  راهنمایی پرداخته است. در این پژوهش از روش تحقیق شبه آزمایشی از ...  Read More