تأثیر چند‏رسانه‏‏‏ای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی

خجسته غمین؛ داریوش نوروزی

دوره 8، شماره 24 ، شهریور 1391، ، صفحه 120-145

چکیده
  پژوهش حاضر به منظور بررسی «تأثیر چند‏رسانه‏ای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه‏نویسی فارسی» انجام گرفت. جامعه آماری این پژوهش عبارت است از: کلیه دانش‏آموزان پایه اول ابتدایی شهر تهران که در سال تحصیلی 90-89 مشغول به تحصیل بوده‏اند و از بین جامعه مذکور به منطقه‏ی یک به صورت تصادفی انتخاب و سپس نمونه‏گیری تصادفی چند ...  بیشتر