روانشناسی یادگیری
ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز

مهدی محمدی؛ حبیب کشاورز؛ مریم شفیعی سروستانی؛ محمدحسن کریمی؛ فاطمه سوسن جباری

دوره 20، شماره 71 ، فروردین 1403، ، صفحه 39-74

https://doi.org/10.22054/jep.2024.67305.3607

چکیده
  هدف از این پژوهش، ارائه مدل ذهن‌آرایی در کودکان دوره پیش دبستان است. رویکرد این پژوهش سنتز پژوهی کیفی، از نوع فراترکیب نظریه ساز بود و با استفاده از روش شش مرحله‌ای ساندلوسکی و باروسو انجام شد. در گام اول و پس از انتخاب تیم فراترکیب، سوالات پژوهش برای استخراج مدل داده‌بنیاد ذهن‌آرایی کودکان، تنظیم و معیارهای شمول و خروج مقالات مشخص ...  بیشتر