طراحی الگوی برنامه درسی مساله محور در دوره پیش دبستانی

حلیمه میرعرب رضی؛ حسین فکوری حاجی یار؛ کاظم شریعت نیا؛ علی اصغر بیانی

دوره 17، شماره 62 ، دی 1400، ، صفحه 7-30

https://doi.org/10.22054/jep.2022.64275.3506

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی برنامه درسی مسئله محور در دورة پیش دبستان انجام شد. در این راستا پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوة گردآوری داده‌ها از رویکرد پدیدارشناسی استفاده شد و برای شناسایی مهم‌ترین مؤلفه‌های تشکیل دهندة عناصر برنامه درسی مسئله محور در دورة پیش دبستان از ابزار مصاحبة نیمه ساختاریافته استفاده شد. جامعه ...  بیشتر